AUDIENŢE. Antena 1 a avut sâmbătă seara oraşele şi naţionalul, Pro TV, publicul comercial. Ediţia de sâmbătă seara a show-ului cu transformări de la Antena 1 a fost urmărit de 1,4 milioane de persoane în cele peste trei ore de difuzare. Câştigătorul serii, la capitolul transformări, a fost Paula Chirilă, care s-a transformat în artistul Willy William (galerie foto, în continuare).
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de posturile TV sâmbătă seara pe intervalul emisiunii de pe Antena 1:
NAŢIONAL. Show-ul de pe Antena 1 a fost urmărit de 1,4 milioane de persoane din întreaga ţară, în fiecare minut. Pro TV a fost la 100.000 de persoane distanţă. România TV a intrat în top cinci, pe locul patru, cu o medie de 483.000 de persoane.
Vârf naţional: 1,8 milioane de telespectatori (10,2 rating şi 18,6% market share), la 21.18
URBAN. Antena 1 a avut şi oraşele: 920.000 de persoane, media pe minut. Pro TV a fost al doilea, cu aproape 700.000 de orăşeni. Locul trei pentru Kanal D, cu 345.000 de persoane. Şi aici România TV a fost pe patru: 304.000 de orăşeni.
Vârf urban: 1,14 milioane de telespectatori (11,5 rating şi 21,6% cotă de piaţă), la 21.18
COMERCIAL. Pro TV şi-a revendicat poziţia de lider pe publicul comercial, orăşeni cu vârste între 18 şi 49 de ani. Postul a sâmbătă seara, pe intervalul Te cunosc de undeva, o medie de 443.000 de persoane. Antena 1 a fost pe doi, cu 376.000 de privitori.
Vârf comercial: 494.000 de telespectatori (10,3 rating şi 24,7% market share), la 21.18
Audienţa posturilor TV de sâmbătă, 5 martie, pe intervalul Te cunosc de undeva, la nivel NAŢIONAL (20.00-23.14):
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.418.000 | 7.7 | 15.4 |
2 | Pro TV | 1.302.000 | 7.1 | 14.1 |
3 | Kanal D | 966.000 | 5.3 | 10.5 |
4 | Romania TV | 483.000 | 2.6 | 5.2 |
5 | National TV | 401.000 | 2.2 | 4.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de sâmbătă, 5 martie, pe intervalul Te cunosc de undeva, la nivel URBAN (20.00-23.14):
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 920.000 | 9.2 | 18.5 |
2 | Pro TV | 698.000 | 7 | 14 |
3 | Kanal D | 345.000 | 3.5 | 6.9 |
4 | Romania TV | 304.000 | 3 | 6.1 |
5 | DigiSport 1 | 220.000 | 2.2 | 4.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de sâmbătă, 5 martie, pe intervalul Te cunosc de undeva, pe publicul COMERCIAL (20.00-23.14):
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 443.000 | 9.2 | 23 |
2 | Antena 1 | 376.000 | 7.8 | 19.5 |
3 | Kanal D | 135.000 | 2.8 | 7 |
4 | DigiSport 1 | 61.000 | 1.3 | 3.2 |
5 | Prima TV | 51.000 | 1.1 | 2.7 |
GALERIE FOTO. Transformările de la Te cunosc de undeva
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii