Skip to main content

(P) GALERIE FOTO. Inoveo, rebranding pentru Conacul Archia

 
(P) GALERIE FOTO. Inoveo, rebranding pentru Conacul Archia

(P) GALERIE FOTO. Compania Inoveo anunta rebranding-ul pentru Conacul Archia, un business de familie din Deva ce recupereaza valorile tranvilvanene si promoveaza spiritul boierului contemporan.

Publicitate

Rezultatele auditului au permis specialistilor de branding de la INOVEO sa defineasca esenta brandului Conacul Archia - prima familie de boieri contemporani. Familia Szabo este catalizatorul brandului Conacul Archia. Ea da suflet si culoare intregii experiente ospitaliere din momentul cautarii vacantei pe internet, pana in momentul in care pleci de acolo.

Provocarea echipei a constat in transpunerea combinatiei dintre vechi si nou in identitatea lor vizuala. Designerii au pornit de la ideea logo-ului sub forma unei monograme, traducand insemnele unei familii de nobili. Cu toate acestea, reprezentarea s-a realizat intr-un stil modern, urban, cu caractere hand-painted, sugerand tocmai imbinarea celor doua directii esentiale: valori stravechi din zona recuperate si readuse in atentia turistului de azi si tehnologia ce sustine si da nota contemporana business-ului. Cromatica alb-negru trimite cu gandul la trecut, lasand ca imaginile din prezent sa dea culoare brandului.

Dochiţa Zenoveiov, Brand Inovator @ INOVEO:

“Povestea Conacului Archia este despre familia Szabo, despre cei care i-au inspirat in trecut, despre oameni de azi care le trec pragul, este despre ideea de frumos romanesc studiat si despre cum iti poti construi propriul destin. Desi e un business tanar, Conacul Arhia aduce in urban mostenirea culturala, astfel viata conacului din 2016 este diferita de cea a conacului clasic din 1900.

E cu detalii de istorie si povesti, dar si cu contradictii care lovesc prin sinceritate: rezervare facuta pe tableta versus spaitul bunicii de la micul dejun, camere dotate cu LCD versus plimbarea cu calul in manej.

Ne place sa credem ca adevarata sansa a Romaniei sta in puterea de a rafina branduri romanesti precum Conacul Archia si alte branduri de destinatii turistice romanesti unice. Doar asa vom reusi sa construim un brand de tara veritabil, iar familia Szabo e un exemplu in acest sens.”

Procesul de rebranding a fost dezvoltat pe parcursul a doua luni si a cuprins etapele analiza de brand (incluzand si cercetarea Antz), platforma de brand, identitate vizuala, implementare, manual de brand, dezvoltare website.

Echipa care a participat la proces a fost compusa:

Din partea agentiei:

- Dochita Zenoveiov

- Ecaterina Gaman

- Cristian Ghita

- Valentin Ludu

- Alina Tudor

- Bogdan Popovici

- Sabina Leonte

- Stefan Bogdan Gheorghe

Din partea clientului:

- Horia Szabo

- Virginia Szabo

- Sorin Szabo.

Detalii despre proiect, pe site-ul Inoveo, aici.

Echipa INOVEOadezvoltatpeste200deproiectedebrandingsirebrandingpentru antreprenorii locali folosind metodologia de inspiratie Landor. Principalele servicii oferite sunt: audit de brand, platforma de brand, naming, packaging, identitate vizuala, comunicare de brand, online branding.

GALERIE FOTO

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mihaela Mihaela
    Interesanta relatarea despre procesul de branding. Sunt o mare fana a acestor informatii utile deoarece ma pregatesc pentru o cariera in design si comunicare. Mult succes!

Trimite un comentariu

sus