AUDIENŢE. Audienţa show-ului Românii au talent, urmărit la a cincea ediţie de preselecţii de 3,4 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări. Cifrele sunt sub cele de săptămâna trecută, când show-ul a adunat 3,6 milioane de privitori.
Revenirea emisiunii O dată-n viaţă în grila TVR a pus postul public în primele cinci la nivel naţional.
Podimul este acelaşi pe toate cele trei segmente de audienţă: Pro TV, Kanal D şi Antena 1.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute vineri serara de principalele posturi pe intervalul show-ului Românii au talent (20.30-23.05):
NAŢIONAL. Show-ul de pe Pro TV, ajuns la cea de-a şasea ediţie, a fost urmărit de 3,4 milioane de persoane în fiecare minut de difuzare. Locul al doilea îi revine televiziunii Kanal D, care a difuzat vineri seara un nou episod din Bahar. TVR 1 intră direct pe locul patru în topul audienţelor de vineri seara cu emisiunea de divertisment O dată-n viaţă, prezentată de Iuliana Tudor. Postul a fost foarte aproape de ocupantul locului trei Antena 1: 507.000 pentru O dată-n viaţă, faţă de 558.000 la Antena 1.
Vârf Românii au talent la nivel NAŢIONAL: 4,48 milioane de persoane (24,5 rating şi o cotă de 43%), la 21.41
URBAN. Românii au talent a avut la oraşe 1,9 milioane de privitori în fiecare minut. 760.000 de orăşeni a avut locul al doilea, Kanal D în timp ce Antena 1 a fost urmărită de 239.000 de persoane. Şi la oarşe locul al patrulea a fost al TVR 1, post urmărit de 222.000 de persoane.
Vârf Românii au talent la nivel URBAN: 2,4 milioane de persoane (24,1 rating şi o cotă de 42,6%), la 21,41.
COMERCIAL. Pro TV a domniat de departe pe publicul comercial. Postul a obţinut pe intervalul emisiunii o medie de aproape un milion de persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani. Cifrele au fost de aproape patru ori mai mari decât cele obţinute de Kanal D, aflat pe locul al doilea. Digi Sport 1 şi Digi Sport 2 sunt amândouă în top cinci. Pe unul dintre posturi a fost un meci de Liga I, Astra Giurgiu - Asa Tragu Mures. Digi Sport 2 a difuzat, de la 20.00, la 21.30 meciul de handbal dintre România şi Danemarca, din turneul preolimpic 2016. Meciul a fost câştigat de România.
Vârf Românii au talent pe COMERCIAL: 1,2 milioane de persoane (25,4 rating şi o cotă de piaţă de 58,6%), la 22.42 de minute.
Audienţa posturilor TV vineri, 18 martie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.09), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 3.422.000 | 18.7 | 35.0 |
2 | Kanal D | 1.456.000 | 7.9 | 14.9 |
3 | Antena 1 | 558.000 | 3.0 | 5.7 |
4 | TVR 1 | 507.000 | 2.8 | 5.2 |
5 | National TV | 274.000 | 1.5 | 2.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 18 martie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.09),în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.909.000 | 19.2 | 35.9 |
2 | Kanal D | 760.000 | 7.6 | 14.3 |
3 | Antena 1 | 239.000 | 2.4 | 4.5 |
4 | TVR 1 | 222.000 | 2.2 | 4.2 |
5 | DigiSport 1 | 202.000 | 2.0 | 3.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 18 martie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.09), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 994.000 | 20.6 | 46.4 |
2 | Kanal D | 255.000 | 5.3 | 11.9 |
3 | Antena 1 | 131.000 | 2.7 | 6.1 |
4 | DigiSport 1 | 62.000 | 1.3 | 2.9 |
5 | DigiSport 2 | 40.000 | 0.8 | 1.9 |
Citeşte şi:
- Audienţa primei ediţii din sezon. Românii au talent, la debut: peste 3,6 milioane de telespectatori
- Audienţa celei de-a doua ediţii. Românii au talent: vârfuri de aproape 4,5 milioane de români la a doua ediţie
- Românii au talent la a treia ediţie: peste 3,5 milioane de privitori. TVR, în top cinci cu Eurovisionul
Am mai zis-o: Telekom are o acoperire slaba, fiind prezenta mai ales pe rural, iar majoritatea abonatilor au peste 49 de ani.