AUDIENŢE. Premieră pentru Las Fierbinţi. Joi seara, serialul de pe Pro TV a fost depăşit de serialul Bahar, de pe Kanal D, atât la nivel naţional, cât şi la oraşe.
Este pentru prima dată, cel puţin în acest an, când un episod de sezon nou din Pro TV este pe locul al doilea pe două targeturi de audienţă. În general, şi în anii trecuţi, au fost puţine situaţiile în care Las Fierbinţi să nu aibă prima poziţie pe intervalul de difuzare.
Pro TV a fost pe prima poziţie cu serialul pe segmentul comercial, cu cifre aproape duble decât producţia turcească pe targetul 18-49 de ani.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul de intersecţie al serialului Bahar cu Las Fierbinţi (intervalul 20.30-21.30):
NAŢIONAL. Bahar a ţinut în faţa televizoarelor, la nivel naţional, cu 150.000 mai mulţi telespectatori decât Las Fierbinţi. Media serialului turcesc a fost de aproape 1,7 milioane de români, faţă de 1,55 milioane la Pro TV.
Peste 1,1 milioane de români erau la Antena 1, pe Next Star cu Dan Negru.
URBAN. Bahar a avut primul loc şi la oraşe, dar diferenţa a fost mai mică: 50.000 de telespectatori în faţa Las Fierbinţi. La serialul turcesc de pe Kanal D s-au uitat 880.000 de telespectatori, la Pro TV 825.000.
COMERCIAL. Dacă la nivel naţional şi la oraşe Bahar a fost peste serialul de pe Pro TV, pe publicul comercial Las Fierbinţi are un avans considerabil. Audienţa Las Fierbinţi pe segmentul comercial esre aproape dublă în comparaţie cu Bahar: aproape jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru serialul de pe Pro TV, cu peste 200.000 în faţa producţiei turceşti de pe Kanal D.
Audienţa posturilor TV joi, 21 aprilie, pe intervalul de intersecţie Las Fierbinţi - Bahar (20.30-21.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.695.000 | 9.3 | 19.4 |
2 | Pro TV | 1.548.000 | 8.4 | 17.7 |
3 | Antena 1 | 1.116.000 | 6.1 | 12.8 |
4 | National TV | 309.000 | 1.7 | 3.5 |
5 | Antena 3 | 306.000 | 1.7 | 3.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 21 aprilie, pe intervalul de intersecţie Las Fierbinţi - Bahar (20.30-21.30), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 878.000 | 8.8 | 18.4 |
2 | Pro TV | 822.000 | 8.2 | 17.2 |
3 | Antena 1 | 607.000 | 6.1 | 12.7 |
4 | Antena 3 | 216.000 | 2.2 | 4.5 |
5 | Romania TV | 190.000 | 1.9 | 4.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 21 aprilie, pe intervalul de intersecţie Las Fierbinţi - Bahar (20.30-21.30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 488.000 | 10.1 | 27.1 |
2 | Kanal D | 279.000 | 5.8 | 15.5 |
3 | Antena 1 | 200.000 | 4.1 | 11.1 |
4 | Prima TV | 70.000 | 1.4 | 3.9 |
5 | Acasa | 42.000 | 0.9 | 2.3 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii