AUDIENŢE. Bravo, România, show-ul produs de Mona Segall la Antena 1, a debutat pe locurile doi şi trei în audienţe. A fost pe trei la nivel naţional şi la oraşe şi pe doi pe publicul comercial.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute marţi seara de prima ediţie Bravo, România (20.30 - 22.50):
NAŢIONAL. Show-ul de pe Antena 1 s-a apropiat de un milion de telespectatori la nivelul întregii ţări. Emisiunea a pus Antena 1 pe locul al treilea, după Kanal D şi Pro TV. Lider a fost Kanal D, cu o medie de 1,4 milioane de persoane, care a avut serialul turcesc Furtună pe Bosfor şi WowBiz.
URBAN. Locul trei şi la oraşe pentru Antena 1, post care a obţinut o medie de 614.000 de orăşeni. Lider la oraşe a fost Pro TV, care a avut o medie de 761.000 de persoane şi locul doi pentru Kanal D.
COMERCIAL. Bravo, România a avut locul doi pe publicul comercial cu vârste între 18 şi 49 de ani: cu o medie de 311.000 de persoane. Pro TV a avut 428.000.
Audienţa posturilor TV marţi, 5 aprilie, pe intervalul Bravo, România (20.30-22.50), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.423.000 | 7.8 | 15.8 |
2 | Pro TV | 1.343.000 | 7.3 | 14.9 |
3 | Antena 1 | 999.000 | 5.5 | 11.1 |
4 | Prima TV | 559.000 | 3.1 | 6.2 |
5 | Antena 3 | 477.000 | 2.6 | 5.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 5 aprilie, pe intervalul Bravo, România (20.30-22.50), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 761.000 | 7.6 | 15.8 |
2 | Kanal D | 726.000 | 7.3 | 15.1 |
3 | Antena 1 | 614.000 | 6.2 | 12.8 |
4 | Antena 3 | 300.000 | 3.0 | 6.2 |
5 | Prima TV | 204.000 | 2.0 | 4.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 5 aprilie, pe intervalul Bravo, România (20.30-22.50), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 428.000 | 8.8 | 22.6 |
2 | Antena 1 | 311.000 | 6.4 | 16.4 |
3 | Kanal D | 193.000 | 4.0 | 10.2 |
4 | Prima TV | 76.000 | 1.6 | 4.0 |
5 | Pro Cinema | 63.000 | 1.3 | 3.3 |
Comentarii
Aici, totul parea greu de incadrat si de taiat. Slab!
@Gogu, pai daca aia de la Kanal D vin cu banii de acasa, cei de la Romania Tv, b1, realitatea, si asa mai departe, ei cu ce vin?