Skip to main content

AUDIENŢE Românii au talent: trei milioane de telespectatori la a noua ediţie de preselecţii

 
AUDIENŢE Românii au talent: trei milioane de telespectatori la a noua ediţie de preselecţii

AUDIENŢE. Show-ul Românii au talent a fost primul în audienţe, dar cu cifre sub săptămâna tercută. Talent show-ul de pe Pro TV a fost urmărit aseară de puţin peste 3 milioane de telespectatori din întreaga ţară, în fiecare minut de difuzare.

Publicitate

Postul a avut cifre duble faţă de locul al doilea, care a fost al Kanal D.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute vineri serara de principalele posturi pe intervalul show-ului Românii au talent (20.30-23.05):

NAŢIONAL. Show-ul de talente a avut în cele două ore şi jumătate o medie de 3 milioane de persoane în fiecare minut de difuzare. Cifrele sunt mai mici ca la ediţia de săptămâna tercută, când a avut 3,3 milioane de persoane. O scădere uşoară s-a văzut şi în cota de piaţă, de la 35% săptămâna trecută, la 33,7%, aseară.

Kanal D a avut locul al doilea, cu serialul său de succes, Bahar. producţia a avut o medie naţională de 1,4 milioane de persoane, în creştere faţă de săptămâna anterioară. Antena 1 îşi menţine locul al treilea, la distanţă de primele două, cu o medie de 570.000 de persoane.

URBAN. 1,7 milioane de orăşeni a atras show-ul de pe Pro TV vineri seara. Cifrele au fost mult peste locul al doilea. Kanal D a avut o medie de 720.000 de persoane pe intervalul show-ului de talente. Locul trei pentru Antena 1 care a adunat o medie de 350.000 de persoane.

COMERCIAL. Dintre cei 1,7 milioane de orăşeni care au urmărit aseară Românii au talent, 850.000 erau persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani. Cifrele au fost de aproape patru ori mai mari ca cele obţinute de Kanal D.

Audienţa posturilor TV vineri, 15 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.10), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 3.059.000 16.7 33.7
2 Kanal D 1.426.000 7.8 15.7
3 Antena 1 570.000 3.1 6.3
4 TVR 1 347.000 1.9 3.8
5 Antena 3 305.000 1.7 3.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 15 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.10), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.719.000 17.2 34.6
2 Kanal D 720.000 7.2 14.5
3 Antena 1 351.000 3.5 7.1
4 Antena 3 218.000 2.2 4.4
5 Romania TV 160.000 1.6 3.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 15 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.10), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 856.000 17.6 43.7
2 Kanal D 225.000 4.6 11.5
3 Antena 1 163.000 3.4 8.3
4 National TV 45.000 0.9 2.3
5 DigiSport 1 42.000 0.9 2.1

Citeşte şi:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    antena face rating mare in celelalte 6 zile , kanal d si el are zile cu rating mic , in afara de 2 zile cand face ceva
  • F F
    @ mile : eu vad kanal d pe 2, inclusiv pe comercial si pe 3 antena 1, asa ca mai usor cu generalizarile astea. ca asa si emisiunea de baza a Antenei, Te cunosc de undeva, rareori prinde locul 1 pe comercial. sa generalizez si sa spun lucrurile pe care le zici tu?

    discutia era oricum alta. serialele turcesti aduc procentual mai mult profit decat majoritatea emisiunilor din prime time ale Protv si ale Antenei, dar asta nu e ceva de laudat. la fel cum nu e de laudat ca Antena da vineri programe ieftine cand face audientele astea. doar tu esti in stare sa gasesti ceva, un 0,ceva crestere pentru a lauda Antena intr-o situatie dezastruoasa ca asta.
  • mile mile
    f, la acele turcisme se uita mai ales cei saraci , publicul tanar , cu putere de cumparare, nu se uita la inapoiatii din orient , este o nebunie sa te uiti la niste babe care plang
  • F F
    @ Mile : pai eu zic sa nu mai faca nicio emisiune. daca sunt multumiti cu audiente din astea si continua sa iasa pe profit de ce sa mai cheltuie bani? :))

    poti sa bagi filme, dar e nevoie ca ele sa faca niste audiente apropiate de concurenta si de audienta ta medie, cum este cazul Protv in weekend, cand chiar daca nu este intotdeauna lider pe national si urban, diferentele fata de Antena nu sunt mai niciodata mai mult de un punct doua de rating, iar pe comercial e 90% lider.

    cat despre lucruri ieftine, daca lauzi Antenele in cazuri din astea, uita-te cine e pe 2 si apuca-te sa lauzi mai des Kanal D. Telenovelele lor sunt cele mai ieftine produse posibile.
  • mile mile
    f , dar vineri nici nu au cheltuieli si fac jumate din audienta bravo romania
  • F F
    @ Iuli : toata lumea vrea audientele, dar hai sa nu ne apucam sa acuzam pe X sau Y degeaba. chestia cu Bahar e adevarata mai nou, dar la primul sezon a fost in aproape 100% cazuri lidera, fara ca paginademedia sa dea audientele.
  • Iuli Iuli
    @F, nu Antena este favorita mea, nici Pro, nici Kanal D. Eu vreau audientele, nu intelegi? Si miercuri, sunt dupa BAHAR protv-istii

    Restu din ce ai zis tu, ai perfecta dreptate. Nu ne pasa cele mai share-uite stiri, ne pasa de audiente:)
  • F F
    @ Iuli : Protv e lider lejer marti-vineri si doar datele de vineri sunt date constant. in week-end in 50% din cazuri cam iar sunt lideri. asa ca daca sunt platiti de cineva sa nu dea audiente, de cine ar fi? logic e de televiziunea de pe locul 2, adica Antena, adica favoritii tai. asa ca de ce te plangi?

    lasand la o parte insinuarile astea urate, ar fi frumos ca paginademedia sa publice zilnic audientele. sunt convins ca exista mai mult interes pentru audiente decat pentru cele mai distribuite stiri pe facebook.
  • F F
    @ Mile : Antena e un dezastru vineri. abtine-te putin si tu in cazuri din astea mult prea evidente sa lauzi Antena ca urca pe nu stiu ce target 0,ceva, in timp ce scade pe alt target.

    ai citit articolul despre varianta britanica a show-ului? si acolo audienta scade de la editie la editie, dar inca sunt foarte multumiti.
  • Iuli Iuli
    De ce nu dati audientele zi de zi? Vrem sa vedem si in celelalte zile ce audienta fac emisiunile si filmele..


    Sau sunteti platiti?
  • geo geo
    E rău că nu se dau și audiențele de sâmbătă și duminică seara.
  • mile mile
    antena a crescut fata de saptamana trecuta cu filmul contele de monte cristo
  • Lucian Lucian
    Mile, postacul antenelor se bucura ca scade audienta Pro-ului, dar habar nu are ca scade si la celelalte posturi. Motivul: incalzirea vremii. Romanii prefera o terasa, un club sau iesirea in natura decat sa stea cu ochii in televizor.
  • mile mile
    este bine ca scade

Trimite un comentariu

sus