AUDIENŢE. Show-ul Românii au talent a fost primul în audienţe, dar cu cifre sub săptămâna tercută. Talent show-ul de pe Pro TV a fost urmărit aseară de puţin peste 3 milioane de telespectatori din întreaga ţară, în fiecare minut de difuzare.
Postul a avut cifre duble faţă de locul al doilea, care a fost al Kanal D.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute vineri serara de principalele posturi pe intervalul show-ului Românii au talent (20.30-23.05):
NAŢIONAL. Show-ul de talente a avut în cele două ore şi jumătate o medie de 3 milioane de persoane în fiecare minut de difuzare. Cifrele sunt mai mici ca la ediţia de săptămâna tercută, când a avut 3,3 milioane de persoane. O scădere uşoară s-a văzut şi în cota de piaţă, de la 35% săptămâna trecută, la 33,7%, aseară.
Kanal D a avut locul al doilea, cu serialul său de succes, Bahar. producţia a avut o medie naţională de 1,4 milioane de persoane, în creştere faţă de săptămâna anterioară. Antena 1 îşi menţine locul al treilea, la distanţă de primele două, cu o medie de 570.000 de persoane.
URBAN. 1,7 milioane de orăşeni a atras show-ul de pe Pro TV vineri seara. Cifrele au fost mult peste locul al doilea. Kanal D a avut o medie de 720.000 de persoane pe intervalul show-ului de talente. Locul trei pentru Antena 1 care a adunat o medie de 350.000 de persoane.
COMERCIAL. Dintre cei 1,7 milioane de orăşeni care au urmărit aseară Românii au talent, 850.000 erau persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani. Cifrele au fost de aproape patru ori mai mari ca cele obţinute de Kanal D.
Audienţa posturilor TV vineri, 15 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.10), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 3.059.000 | 16.7 | 33.7 |
2 | Kanal D | 1.426.000 | 7.8 | 15.7 |
3 | Antena 1 | 570.000 | 3.1 | 6.3 |
4 | TVR 1 | 347.000 | 1.9 | 3.8 |
5 | Antena 3 | 305.000 | 1.7 | 3.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 15 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.10), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.719.000 | 17.2 | 34.6 |
2 | Kanal D | 720.000 | 7.2 | 14.5 |
3 | Antena 1 | 351.000 | 3.5 | 7.1 |
4 | Antena 3 | 218.000 | 2.2 | 4.4 |
5 | Romania TV | 160.000 | 1.6 | 3.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 15 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.10), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 856.000 | 17.6 | 43.7 |
2 | Kanal D | 225.000 | 4.6 | 11.5 |
3 | Antena 1 | 163.000 | 3.4 | 8.3 |
4 | National TV | 45.000 | 0.9 | 2.3 |
5 | DigiSport 1 | 42.000 | 0.9 | 2.1 |
Citeşte şi:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
discutia era oricum alta. serialele turcesti aduc procentual mai mult profit decat majoritatea emisiunilor din prime time ale Protv si ale Antenei, dar asta nu e ceva de laudat. la fel cum nu e de laudat ca Antena da vineri programe ieftine cand face audientele astea. doar tu esti in stare sa gasesti ceva, un 0,ceva crestere pentru a lauda Antena intr-o situatie dezastruoasa ca asta.
poti sa bagi filme, dar e nevoie ca ele sa faca niste audiente apropiate de concurenta si de audienta ta medie, cum este cazul Protv in weekend, cand chiar daca nu este intotdeauna lider pe national si urban, diferentele fata de Antena nu sunt mai niciodata mai mult de un punct doua de rating, iar pe comercial e 90% lider.
cat despre lucruri ieftine, daca lauzi Antenele in cazuri din astea, uita-te cine e pe 2 si apuca-te sa lauzi mai des Kanal D. Telenovelele lor sunt cele mai ieftine produse posibile.
Restu din ce ai zis tu, ai perfecta dreptate. Nu ne pasa cele mai share-uite stiri, ne pasa de audiente:)
lasand la o parte insinuarile astea urate, ar fi frumos ca paginademedia sa publice zilnic audientele. sunt convins ca exista mai mult interes pentru audiente decat pentru cele mai distribuite stiri pe facebook.
ai citit articolul despre varianta britanica a show-ului? si acolo audienta scade de la editie la editie, dar inca sunt foarte multumiti.
Sau sunteti platiti?