Skip to main content

iUmor, ai audienţă: showul cu Cheloo, Delia şi Bendeac a debutat pe primul loc

 
iUmor, ai audienţă: showul cu Cheloo, Delia şi Bendeac a debutat pe primul loc

AUDIENŢE. Debut pe primul loc pentru emisiunea iUmor, de pe Antena 1. Show-ul jurizat de Cheloo, Delia şi Mihai Bendeac, un format care aminteşte de Românii au talent, de pe Pro TV, a fost pe primul loc pe toate targeturile de audienţă.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute duminică seara de posturile TV pe intervalul show-ului iUmor (20.00-22.05):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, peste un milion şi jumătate de români s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea iUmor. Antena 1 a fost pe prima poziţie, cu un avans de aproape 200.000 de români în faţa locului doi, ocupat de Pro TV (cu filmul Sahara).

URBAN. Primul loc pentru iUmor şi la oraşe, cu peste 900.000 de telespectatori medie. Ş în mediul urban, Antena 1 a avut cu noua emisiune peste 200.000 de telespectatori peste Pro TV.

COMERCIAL. Jumătate de milion de telespectatori din publicul iUmor au fost din targetul comercial 18 - 49 de ani. Şi pe acest segment, Antena 1 a fost pe primul loc. Locul doi, Pro TV, a numărat 365.000 de telespectatori din targetul comercial.

Audienţa posturilor TV duminică, 3 aprilie, pe intervalul iUmor (20.00-22.05), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 1.519.000 8.3 15.5
2 Pro TV 1.353.000 7.4 13.8
3 Kanal D 1.302.000 7.1 13.3
4 DigiSport 1 524.000 2.9 5.4
5 National TV 486.000 2.7 5
6 Prima TV 461.000 2.5 4.7
7 Antena 3 321.000 1.7 3.3
8 Romania TV 319.000 1.7 3.3
9 TVR 1 302.000 1.6 3.1
10 ETNO 182.000 1 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 3 aprilie, pe intervalul iUmor (20.00-22.05),în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 920.000 9.2 17.6
2 Pro TV 695.000 7 13.3
3 Kanal D 511.000 5.1 9.8
4 DigiSport 1 369.000 3.7 7
5 Antena 3 248.000 2.5 4.7
6 Prima TV 194.000 2 3.7
7 National TV 190.000 1.9 3.6
8 Romania TV 165.000 1.7 3.2
9 TVR 1 131.000 1.3 2.5
10 Acasa 101.000 1 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 3 aprilie, pe intervalul iUmor (20.00-22.05), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 501.000 10.3 23.7
2 Pro TV 365.000 7.5 17.3
3 DigiSport 1 187.000 3.8 8.8
4 Kanal D 163.000 3.3 7.7
5 Prima TV 88.000 1.8 4.2
6 National TV 52.000 1.1 2.5
7 Antena 3 40.000 0.8 1.9
8 Acasa 29.000 0.6 1.4
9 Dolce Sport 29.000 0.6 1.4
10 TVR 1 27.000 0.6 1.3

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • vio vio
    bravo a1
  • Ne0 Ne0
    @ Marius
    "nu sti deloc limba romana". Esti PRAF!
  • Marius Marius
    # Alina: se pare că nici tu nu ar trebui să-ți dai cu părerea dacă nu ști deloc limba română. Pe scurt î se folosește la începutul și sfârșitul cuvintelor, ex în ci nu an....
  • pArA pArA
    Sunt pentru o saptamana in tara si am zis sa vad ce mai e pe TV ... aseara am urmarit iUmor , cap coada ...
    Din punctul meu de vedere show-ul este peste media productilor A1 , deci pot spune ca e un produs OK , dar daca e sa o analizam un pic , A1 se lauda cu formate originale , produse de ei , dar acest iUmor e o copie aproape 1/1 cu formatul "Got Talent". Nu vreau sa imi sara postacii A1 in cap , dar cam asta e adevarul , la fel e sta treaba si cu "Bravo Romania" care probabil e jumatatea cealalta de "Got Talent" care nu intra la "iUmor" , cu cazuri sociale , dansuri , emotii si bla bla-uri.

    P.S. : PRO-ul trebuie sa isi dea 2 palme si sa se trezeasca , e adevarat ca "Romanii au talent" creste foarte mult media postului , dar din ce am mai rasfoit pe aici , pe alocuri audienta scartaie mai ales in fata serialelor de pe Kanal D , iar A1 s-ar putea sa speculeze si sa fure si ei ceva telespectatori pe ici pe colo. Cine naiba face grila la PRO ? Cum sa pui Sahara (2005) la bataie cu premiera iUmor ? TREZIREA !!!
  • Ioana Ioana
    Buna seara. Nu stiu daca a sesizat cineva, dar in unele cadre de aseara, atunci cand erau prezentate imagini din culise, Cheloo aparea fumand. Imaginile explicite au incercat sa fie evitate de catre cameraman, dar au existat si scapari, astfel ca se vedea in mod clar Cheloo fumand tigari care, evident, nu erau tigari normale, ci probabil marijuana. Este inadmisibil.
  • alina alina
    Bendeac și Delia, da sunt oameni de și pentru televiziune. Io unu nu ai vad locul lui Chelo la tv. Și mai degrabă an fata blocului stand pa canapea fumând și mâncând semințe, o mare parte din aceasta audienta se datorează scandalului an care este implicat Che
    lo, și o curiozitate de a mea ar fi dacă el a văzut videoul reportaj an care este antrebat de acel reporter de ce rade, el ai răspunde ca are fata de prost.. Oare nu era el ala cu,, adevărat fata de prost" an concluzie cel puțin părerea mea Chelo nu e genu sa fie an postura asta an care poate sa jurizeze niște oameni cu talent sau fără talent atât timp cât el,, a fost..... Este..... Și va rămâne un drogat"
  • Iuli Iuli
    iUmor o sa fie gen Ham Talent2 la audiente. Kanal d a zis ca au fost pe 1 pe toate segmentele cu grasu si bormasina.

    Duminica viitoare: Non-Stop pe ProTv
  • geo geo
    Pro TVul da in gropi cu filmele (re)difuzate pe care le tot reia.
    Poate ei au un target de audiente - poate nici nu ii intereseaza ce face si ce rezultate are concurenta. A 1 merita felicitari, dupa ce s-a impus, la toate capitolele, duminica seara.
  • Bogdan Bogdan
    Slab, extrem de slab show-ul. M-am plictisit atat de tare ca am observat pe fetele juratilor intrebarea ce cauta acolo. Bendeac incepuse de altfel sa se intrebe la un moment dat daca face ce trebuie, ca el nu intelege. Adevarul este ca si eu ca telespectator ma intrebam daca am nimerit la o emisiune de comedie sau o copie dupa Romanii au talent. Nu de alta dar o parte din concurenti erau clienti mai vechi ce dovedisera ca au ceva lipsuri. Audientele sunt cel putin suprinzatoare, dar cred ca mare parte dintre noi am vrut sa vedem despre ce este vorba in show. Doar ca promovarea produsului nu s-a potrivit cu ce am vazut.
  • Marius Marius
    Da, audiența a fost bunicică, dar se putea și mai bine dacă Antena 1 ar fi promovat ceva mai mult emisiunea. Uitați-vă pe pagina de Facebook a lor, foarte mulți nu știau că a început emisiunea. D-aia n-o să fie Antena 1 peste Protv, că e VARZĂ la capitolul Promo și marketing.
  • nila nila
    Romanii au talent editia de vineri ,una din cele mai slabe, a avut 1,6 milioane pe urban si 866.000 pe comercial. iCopy a avut la debut!!! 920.000 telespectatori si 501.000 pe urban. Ce sa mai comentezi cand pe Pro a fost un film de "epoca"-2005 dat de cel putin 4-5 ori pana acum(curioasa alegerea Proului pt filmul de duminica seara)? Poate doar pe cei doi baieti din culise care se chinuie sa fie in acelasi timp Smiley,Bartos,Razvan si Dani,dar uita sa fie ei

Trimite un comentariu

sus