(P) Cozi de sute de persoane la un magazin de bijuterii? Sâmbătă, cozile din mall-uri precum AFI, Promenada sau Vitan se întindeau mult în afara magazinelor Pandora. A fost o zi cu o ofertă specială: două brăţări la preţ de una.
În date brute, cifrele promoţiei Pandora sunt consistente:
- pe parcursul zilei de sâmbătă, aproape 2.000 de cumpărători au fost la Pandora din AFI Cotroceni. Cozile au numărat, permanent, de la zeci la sute de persoane.
- 1.500 de persoane la mallul Promenada
- 1.400 la Mall Vitan.
Pandora are opt magazine în toată ţara, şase în Bucureşti, unul în Constanţa şi unul în Iaşi. În medie, la fiecare magazin au fost, sâmbătă, o mie de persoane.
Raluca Zamfir, managing partner al agenţiei RanEvents Communication explică:
“Consumatorul roman de astazi alege, nu culege; este mult mai informat, intreaba si decide sa cumpere dupa o atenta analiza. In prezent, magazinul nu mai este doar un simplu loc de achizitie, ci reprezinta un loc al experientelor si un punct de convergenta dintre online si offline.
PANDORA se bucura de o comunitate foarte mare si puternica, fiind un brand iubit, admirat, respectat, povestit, recomandat.
Este un brand despre care putem spune ca intra in familie si devine parte din viata noastra”.
Nu este prima dată când Pandora generează cozi la bijuterii.
In ultimii ani exista cozi la magazinele PANDORA atunci cand sunt sarbatori importante sau promotii. Iar week-end-ul care tocmai a trecut a dovedit ca toti cei care isi doresc PANDORA stau la coada rabdatori si cumpara produsul dorit. In toate mall-urile, cozile create au generat comentarii si fotografii pe Facebook, fiind postate imagini cu bijuteriile cumparate si informatii in timp real despre promotie si statusul cozilor.
Si nimic nu este intamplator. Pentru ca aceste campanii promotionale sunt creativ comunicate in mediul social si offline, fiind atent targetate, iar colectiile si calitatea bijuteriilor PANDORA finisate manual, confectionate din argint 925 sau aur de 14k, sunt unanim cunoscute si recunoscute.
Expunerea continua la diferite mesaje de comunicare a diversificat si a rafinat, in timp, preferintele consumatorilor romani, prioritatile acestora schimbandu-se mult in ultimii ani.
Efectul final nu mai depinde de canalul media folosit, ci de mesaj si de cum stii sa-l transmiti. Consumatorii sunt extrem de atenti si de selectivi in receptarea mesajelor, iar pentru ei PANDORA investeste consistent si constant in mesaje si in felul in care se pozitioneaza.
Marketingul si comunicarea joaca un rol esential in proiectarea caldurii si emotiei brandului PANDORA catre consumatori. Este un exercitiu zilnic al echipei de comunicare RAN Events in ultimii 5 ani, de cand PANDORA a deschis primul magazin in Romania.
Patricia Mihail, PR Director, RanEvents Communication:
“PANDORA reprezinta unul dintre cele mai frumoase moduri de a-ti spune povestea.
Iar pentru noi este extrem de important sa purtam conversatii cu clientii nostri, sa interactionam cu ei si sa promovam creativ mesajele brandului, fiind prezenti pe cele mai eficiente canale de comunicare, luna de luna, an de an”.
Expertiza Ran Events Communication in domeniul fashion se datoreaza proiectelor complexe pe care le-a dezvoltat in ultimii 4 ani pentru clientii sai permanenti: STEFANEL, Il PASSO, Tamaris, Ermanno Scervino si PANDORA.
Trimite un comentariu