Skip to main content

Românii au talent de 1 aprilie: audienţe în scădere pentru toate posturile TV

 
Românii au talent de 1 aprilie: audienţe în scădere pentru toate posturile TV

AUDIENŢE. Seara de 1 aprilie, primul vineri după ora de vară, se vede în audienţe: cifre mai mici decât săptămâna trecută atât pentru Românii au talent, cât şi pentru celelalte staţii generaliste.

Publicitate

Diferenţele dintre Pro TV şi celelalte staţii sunt însă asemănătoare cu săptămânile trecute: audienţe de peste două ori mai mari decât locul următor pe naţional, de aproape trei ori mai mari la oraşe şi de cinci ori pe segmentul comercial 18-49 de ani.

De notat prezenţa în top cinci a postului DigiSport, cu meciul Dinamo - Astra, pe toate targeturile, dar şi locul Antena 1 la oraşe. Cu un film de acţiune, televiziunea din grupul Intact a fost pe locul cinci, după Pro TV, Kanal D, Digisport şi Antena 3.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute vineri serara de principalele posturi pe intervalul show-ului Românii au talent (20.30-23.05):

NAŢIONAL. Prima zi de vineri după ora de vară s-a simţit în audienţe. La nivelul întregii ţări, trei milioane de români s-au uitat la Românii au talent, cu peste 600.000 sub săptămâna trecută. Locul doi pentru Kanal D, cu aproape 1,3 milioane (cu 50.000 mai puţini decât săptămâna trecută).

Antena 1, cu filmul Moarte instantanee, a fost pe poziţia a treia, cu 450.000 de români medie, o scădere de 230.000 de telespectatori comparativ cu săptămâna trecută.

Locul patru pentru Prima TV, cu filul Păcală şi cinci pentru DigiSport.

URBAN. Audienţa Românii au talent la oraşe de 1 aprilie a fost de 1,6 milioane de români. Săptămâna trecută, sărea de două milioane. Kanal D, locul doi, a numărat în faţa televizoarelor 630.000 de telespectatori din mediul urban, cu 75.000 sub vinerea trecută.

Locul trei pentru DigiSport, cu meciul Dinamo - Astra.

Antena 1 a fost, de 1 aprilie, pe locul cinci, cu puţin peste 200.000 de telespectatori, cu peste 100.000 mai puţini decât vinerea trecută.

COMERCIAL. Pe targetul comercial, Românii au talent a numărat aproape 870.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (faţă de peste un milion la ediţia precedentă). Distanţa faţă de locul următor a fost considerabilă: aproape 170.000 de persoane din acest target pentru Kanal D. Săptămâna trecută, postul Dogan avea o medie de 215.000 de telespectatori.

Locul trei pentru Antena 1, cu 90.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani la film (faţă de 136.000 vinerea trecută), la egalitate cu DigiSport.

Audienţa posturilor TV vineri, 1 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.05), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 3.000.000 16.4 32.3
2 Kanal D 1.289.000 7.0 13.9
3 Antena 1 446.000 2.4 4.8
4 Prima TV 416.000 2.3 4.5
5 DigiSport 1 366.000 2.0 3.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 1 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.05),în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.644.000 16.5 33.3
2 Kanal D 630.000 6.3 12.7
3 DigiSport 1 282.000 2.8 5.7
4 Antena 3 213.000 2.1 4.3
5 Antena 1 205.000 2.1 4.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 1 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20.30-23.05), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 866.000 17.8 44.3
2 Kanal D 176.000 3.6 9.0
3 Antena 1 89.000 1.8 4.6
4 DigiSport 1 89.000 1.8 4.5
5 Prima TV 50.000 1.0 2.6

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    f , ce contin variantele internationale , am spus ca este de ani de zile ceam mai vizionata de la antena si se difuzeaza in fiecare sezon
  • F F
    TCDU a evoluat in ultimii doi ani, dar e in continuare sub variantele internationale ale show-ului.

    @ Mile : ratingul emisiunii este bun. nimeni nu a spus ca nu este, dar e cam tragic sa zici ca e cea mai de succes emisiune a Antenei, desi ieri emisiunea a ajuns pentru prima sau a doua oara pe 1 pe comercial anul acesta.
  • mile mile
    mulu , te deranjeaza ca nu sunt prosti in emisiune , educatie e necesara pt a urmari emisiunea
  • miluu miluu
    @mile: ratingul tcdu este de genul 44 share vs 4 share pro pe comercial? Asta inseamna rating bun,nu 10 vs 9,8 filmul pro,de ex. TCDU este o emisiune gen balul bobocilor din licee de acu 20 de ani. Se uita mama la ea. Si bunica ca isi aduce aminte de emisunea tineretii ei "Cu masca fara masca" desi nu seamana ca productie deloc. Aia de pe vremuri era facuta serios
  • mile mile
    f , ratingul emisiunii este foarte bun la comercial , dar este interesant digi ce rating are
  • mile mile
    geo , imi place ca te enerveaza faptul ca fara hd poti face audiente foarte bune , marti au pus las fierbinti si tot au pirdut
  • F F
    @ Mile : cam rau cand showul cel mai bun al Antenei rareori ajunge pe 1 pe comercial si nici pe celelalte targeturi nu e intotdeauna lider. asta in conditiile in care concureaza cu filme.
  • geo geo
    Păi ăștia de la Pro TV sunt proști că nu bagă Las Fierbinți, cîte două episoade, sîmbăta de la ora 20.00...să vedem atunci ce audiență va mai scoate ”cel mai bun show” al Antenelor.
  • mile mile
    chiar daca aseara era un derby , antena a fost lider absolut pe toate targeturile cu tcdu , cel mai bun show al postului de ani de zile
  • mariusc mariusc
    mile, sunt curios cum ai dedus tu ca pro-ul are cheltuieli mai mari decat antena. Argumentele tale sunt doar presupuneri; ai logica unui copil de 5 ani.
  • mile mile
    geo , pro are cheltuieli mult mai mari decat antena , e normal sa fie lider , dar nu si in day time
  • geo geo
    Mile, lasa-ne cu liderul pe urban. Daca nu stiai, doar comercialul conteaza.
    Numai ca tu o intorci dupa cum doresti. Pentru ca 6 seri din 7 ProTVul este lider pe comercial. Asa ca ne lasi, te rog...
  • Miluuu Miluuu
    @mile: cum adica nu e interesata de ziua de vineri? Adica nu vrea mai multi bani din pub in cont? Pai atunci de ce nu difuzeaza mira?:) de unde gogomania asta cu postul x nu vrea audienta in ziua y. Vin cu bani de acasa sa acopere emisia in ziua aia sau cum?tv urile comerciale sint interesate de audienta. Cand nu o fac sufera incasarile.nu face nimeni munca patriotica. Atat. Altfel am vedea seara la tv reluari de la festivalul George Enescu. Cei care scriu gogomanii din astea au lucrat vreodata in media? Sau sint doar parerologi care asteapta ajutorul social acasa si cineva sa le plateasca netul. No offence!
  • F F
    @ Mile : La Antena nu e nimic constant. Nicio emisiune din grila nu merge foarte bine, dar spre deosebire de anul trecut, audientele sunt mai bune, cam pe acolo pe unde ar trebui sa fie a doua televiziune dintr-o tara.
  • claudiuu claudiuu
    DigiSport 1 sta foarte bine cred ca diseara iar va bate Antenele findca la 21 30 este el clasico

Trimite un comentariu

sus