AUDIENŢĂ. Las Fierbinţi a ţinut audienţa Pro TV la un nivel ridicat şi în cel de-al nouălea sezon. De altfel, aseară, în prima joi fără Las Fierbinţi, diferenţele au fost simţitoare, după cum Paginademedia.ro a scris aici.
În cel de-al nouălea sezon, vârfurile au ajuns şi la 2,5 milioane de telespectatori media pe episod, la nivel naţional.
Sintetizând, media fiecărui episod Las Fierbinţi a fost de peste 1,8 milioane de români pe minut, dintre care aproape un milion din mediul urban. Primele cinci episoade au fost cele mai urmărite: între 2 şi 2,4 milioane de români media la difuzările de la începutul sezonului. Din aprilie, media a scăzut.
La nivel naţional şi la oraşe, Las Fierbinţi a mai fost depăşit, la unele episoade, de Bahar, de pe Kanal D. Din analiza Paginademedia.ro, aceste situaţii nu au venit pe fondul scăderii Las Fierbinţi, care a avut o audienţă în limitele normale ale programului, cu un public fidel (comparativ cu sezoanele precedente). Motivele au ţinut de creşterea spectaculoasă a serialului Bahar, de pe Kanal D (cu un alt tip de public vizat), care a “adunat” audienţă de la alte posturi TV şi a reuşit, în unele cazuri, să fie peste comedia de la Pro TV.
Segmentul comercial, leadership 100%
Pe segmentul comercial, media a fost de peste jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani. În niciunul din episoadele din sezonul nouă, Las Fierbinţi nu a fost pe locul al doilea pe acest target.
Cota de piaţă pe segmentul comercial s-a menţinut în jurul a 30 %. Ce înseamnă acest procent? Practic, aproape o treime din telespectatorii între 18 şi 49 de ani care se uitau la televizor urmăreau serialul Las Fierbinţi.
Audienţa Las Fierbinţi, episod cu episod, în sezonul 9, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
Robi Senzualu' | 25 Feb | 2.156.000 | 11.8 | 21.4 |
Dulapul Aspirinei (1) | 10 Mar | 2.155.000 | 11.8 | 20.9 |
Dulapul Aspirinei (2) | 17 Mar | 2.127.000 | 11.6 | 21.0 |
Colacao (1) | 24 Mar | 2.465.000 | 13.5 | 23.2 |
Colacao (2) | 31 Mar | 1.908.000 | 10.4 | 20.7 |
Calu' lu' Dorel (1) | 7 Apr | 1.405.000 | 7.7 | 18.0 |
Calu' lu' Dorel | 14 Apr | 1.506.000 | 8.2 | 16.6 |
Cetateanul de onoare (1) | 21 Apr | 1.547.000 | 8.4 | 17.7 |
Cetateanul de onoare (2) | 28 Apr | 1.426.000 | 7.8 | 19.1 |
Ajutor social (1) | 5 May | 1.579.000 | 8.6 | 18.6 |
Ajutor social (2) | 12 May | 1.613.000 | 8.8 | 18.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa Las Fierbinţi, episod cu episod, în sezonul 9, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
Robi Senzualu' | 25 Feb | 1.141.000 | 11.4 | 20.9 |
Dulapul Aspirinei (1) | 10 Mar | 1.113.000 | 11.2 | 21.0 |
Dulapul Aspirinei (2) | 17 Mar | 1.117.000 | 11.2 | 21.2 |
Colacao (1) | 24 Mar | 1.239.000 | 12.4 | 22.0 |
Colacao (2) | 31 Mar | 970.000 | 9.7 | 19.1 |
Calu' lu' Dorel (1) | 7 Apr | 801.000 | 8 | 18.4 |
Calu' lu' Dorel | 14 Apr | 845.000 | 8.5 | 16.8 |
Cetateanul de onoare (1) | 21 Apr | 823.000 | 8.3 | 17.3 |
Cetateanul de onoare (2) | 28 Apr | 837.000 | 8.4 | 19.3 |
Ajutor social (1) | 5 May | 902.000 | 9 | 19.5 |
Ajutor social (2) | 12 May | 926.000 | 9.3 | 18.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa Las Fierbinţi, episod cu episod, în sezonul 9, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Data | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|---|
Robi Senzualu' | 25 Feb | 673.000 | 14 | 31.6 |
Dulapul Aspirinei (1) | 10 Mar | 651.000 | 13.4 | 32.2 |
Dulapul Aspirinei (2) | 17 Mar | 617.000 | 12.8 | 29.8 |
Colacao (1) | 24 Mar | 725.000 | 14.9 | 33.3 |
Colacao (2) | 31 Mar | 531.000 | 11 | 27.5 |
Calu' lu' Dorel (1) | 7 Apr | 459.000 | 9.5 | 30.1 |
Calu' lu' Dorel | 14 Apr | 444.000 | 9.1 | 23.6 |
Cetateanul de onoare (1) | 21 Apr | 488.000 | 10.1 | 27.1 |
Cetateanul de onoare (2) | 28 Apr | 464.000 | 9.5 | 29.8 |
Ajutor social (1) | 5 May | 497.000 | 10.2 | 29.8 |
Ajutor social (2) | 12 May | 501.000 | 10.3 | 28.4 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
După cum pui virgulele între subiect și predicat as paria ca nivelul de educatie te califica pentru un rol principal în serial. :-)
Serialul este o satiră a societății romanesti (rurale si nu numai, din păcate) si, ca în multe situații similare, cei satirizati sunt în fruntea denigratorilor. Motivul? Conștient sau nu, la un moment dat se regăsesc printre personaje, iar cand realizează că sunt de rasul lumii, nu încearcă să-și corecteze comportamentul ci-i acuză pe ceilalți ca sunt mai răi ca ei.:-)
Succesul serialului este dat de numărul mare al românilor care știu să aprecieze ironia și satira societății în care traim, nu de "maneliști", semidocti sau de cei plecați la furat si cerșit prin Europa. Acceptarea satirei este primul pas spre rezolvarea elementelor care au generat-o!