Skip to main content

Antena 1, cel mai urmărit post de Paşti, peste Pro TV şi în Prime-Time şi după media pe zi. Digisport, în top cu Steaua-Pandurii

 
Antena 1, cel mai urmărit post de Paşti, peste Pro TV şi în Prime-Time şi după media pe zi. Digisport, în top cu Steaua-Pandurii

AUDIENŢE. Antena 1 a fost cea mai urmărită televiziune de 1 mai, duminica de Paşti. Postul generalist al Intact a fost peste Pro TV şi după media pe zi, dar şi după audienţa în Prime - Time (intervalul de maximă audienţă, 19.00-23.00).

Publicitate

Antena a avut toate targeturile - naţional, urban, dar şi segmentul comercial 18-49 de ani.

Cele mai mari diferenţă dintre Antena 1 şi Pro TV au fost seara după ora 22.30, dar şi după amiaza, între 17.00 şi 19.00. La 22.30, alegerea Pro TV - o ediţie specială Clipa de fericire cu Amalia Enache - nu s-a dovedit una inspirată. Cifrele Antenei 1, cu Bravo România de la ora 22.30, au fost aproape duble.

Cifre duble în comparaţie cu Pro TV a scos Nea Mărin miliardar, difuzat între 17.00 şi 19.00.

De notat, seara, DigiSport în top posturi TV, cu meciul Steaua - Pandurii, care a decis campioana din acest an.

Audienţele de Paşti, pe intervale, în continuare

1. Media pe zi. Diferenţe mai mari între Antena 1 şi Pro TV la nivelul întregii ţări

Media pe toată ziua de 1 Mai plasează Antena 1 pe primul loc în topul audienţelor, pe toate cele trei targeturi.

Diferenţa cea mai mare este la nivelul întregii ţări: o medie de aproape 700.000 de români pe minut la Antena 1, faţă de 470.000 la Pro TV. La oraşe, Antena 1 a avut 100.000 de telespectatori în faţa Pro TV, în timp ce pe segmentul comercial cifrele au fost mult mai apropiate: un plus de 20.000 la postul Intact.

Pe ce a mizat Antena 1 în duminica de Paşti, pentru a fi pe prima poziţie?

Până în Prime-Time, Antena 1 a mers pe reluări ale emisiunilor principale ale postului - Te cunosc de undeva şi Next Star cu Dan Negru. Comedia Nea Mărin Miliardar a fost în acces, între 17.00 şi 19.00. Două show-uri de divertisment au ţinut Prime-Time-ul: Chef de râs, cu Vasile Murariu şi Bravo, România.

Ce a avut Pro TV în grilă?

Filme pe bandă rulantă la Pro TV, până în Prime-Time: Puterea imaginaţiei, Epoca de gheaţă 3, Avem un zoo, Cum să dai afară din casă un burlac de 30 de ani.

Maratonul filmelor a fost întrerupt de Apropo TV, la ora 13.30. În duminica de Paşti, o ediţie în care s-a vorbit, printre altele, de SexGate, masturbare, organe genitale, sex (cu amanta sau nevasta).

Dacă Antena 1 a mers în Prime - Time pe cartea divertismentului, Pro TV a ales pentru 1 Mai reality-show (Ferma vedetelor) şi un special Clipa de fericire.

Audienţele posturilor TV în Duminica de Paşti (1 mai), după MEDIA PE ZI:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 694.000 3.8 14.2
2 Pro TV 466.000 2.5 9.5
3 Kanal D 360.000 2 7.4
4 Romania TV 259.000 1.4 5.3
5 ETNO 179.000 1 3.7

URBAN Nr. persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 382.000 3.8 14.1
2 Pro TV 284.000 2.9 10.5
3 Kanal D 162.000 1.6 6
4 Romania TV 157.000 1.6 5.8
5 DigiSport 1 113.000 1.1 4.2

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 191.000 3.9 16.5
2 Pro TV 172.000 3.5 14.9
3 Kanal D 65.000 1.3 5.6
4 DigiSport 1 50.000 1 4.3
5 Prima TV 40.000 0.8 3.4

2. PRIME-TIME. Chef de râs şi Bravo, România, peste Ferma vedetelor şi Clipa de fericire

Divertismentul de pe Antena 1 a fost peste reality-show-ul de pe Pro TV. Media în Prime-Time a Antenei 1 (cu Chef de râs şi Bravo, România), a fost de 1,2 milioane de români pe minut, faţă de aproape un milion la Pro TV. Diferenţa de aproximativ 200.000 de telespectatori şi la oraşe. Scor strâns însă pe segmentul comercial.

Diferenţa a fost mult mai vizibilă după ora 22.30. Pro TV a avut în grilă Clipa de fericire, show cu rezultate modeste de audienţă şi pe vremea când era programat în Prime-Time. La concurenţă cu Bravo, România, audienţa emisiunii cu Amalia Enache a fost aproape la jumătate, în comparaţie cu Antena 1, iar Pro TV a fost pe locul trei şi la nivel naţional, şi la oraşe, dar şi pe segmentul comercial 18-49 de ani.

Kanal D, locul trei în Prime-Time, a avut o ediţie Roata norocului cu Andreea Marin, urmată de Ochii din umbră, cu Ernest.

De notat poziţia bună a DigiSport. Canalul a difuzat meciul Steaua - Pandurii (scor 1-1), care a decis, practic, campioana din acest an - Astra.

Audienţele posturilor TV în Duminica de Paşti (1 mai), în PRIME-TIME (intervalul de maximă audienţă, 19.00-23.00):

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.195.000 6.5 14.4
2 Pro TV 994.000 5.4 12
3 Kanal D 896.000 4.9 10.8
4 DigiSport 1 395.000 2.2 4.8
5 Romania TV 384.000 2.1 4.6

URBAN Nr. persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 705.000 7.1 15.2
2 Pro TV 570.000 5.7 12.3
3 Kanal D 384.000 3.9 8.3
4 DigiSport 1 305.000 3.1 6.6
5 Romania TV 215.000 2.2 4.7

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 322.000 6.6 16.9
2 Pro TV 310.000 6.4 16.3
3 DigiSport 1 136.000 2.8 7.1
4 Kanal D 120.000 2.5 6.3
5 Prima TV 107.000 2.2 5.6

3. Clasicul Nea Mărin Miliardar

Filmul Nea Mărin Miliardar, difuzat şi răsdifuzat pe TV de-a lungul anilor, a fost pe primul loc în audienţe în Duminica de Paşti. Producţia cu Amza Pellea a fost programată în intervalul 17.00-19.00, cu cifre aproape duble în comparaţie cu Pro TV (la oraşe şi pe targetul naţional), da cu un scor ceva mai strâns pe targetul 18-49 de ani.

Audienţele postulurilor TV în Duminica de Paşti (1 mai), pe intervalul Nea Mărin Miliardar (17.00-19.00):

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 758.000 4.1 13.4
2 Kanal D 476.000 2.6 8.4
3 Pro TV 412.000 2.2 7.3
4 Romania TV 356.000 1.9 6.3
5 ETNO 310.000 1.7 5.5

URBAN Nr. persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 409.000 4.1 12.2
2 Pro TV 269.000 2.7 8
3 Kanal D 263.000 2.6 7.9
4 Romania TV 212.000 2.1 6.3
5 ETNO 141.000 1.4 4.2

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 225.000 4.6 16.8
2 Pro TV 182.000 3.7 13.6
3 Kanal D 99.000 2 7.4
4 ETNO 48.000 1 3.6
5 Eurosport 1 47.000 1 3.5

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    roberto , publicul care are bani nu se uita la tv oricum
  • Roberto Roberto
    Pai publicul cu bani nu a stat in fata televizorului. Ca am avut alte activitati. Cei fara variante au stat la Hantene si au privit la reclame cu Catena.
  • mile mile
    pai daca las fierbinti nu au umor
  • Lucian Lucian
    Vai de noi daca am ajuns sa radem la glumele lui Murariu! Nu ne mai facem bine!
  • bing bing
    da ieri 2 mai, antena 1 a avut probleme in intervalul 19.00 - 19.20 emisia observator a fost intrerupta, probabil probleme tehnice.... cum a fost afectata audienta? a rulat promo-uri pt x factor de vreo 6 ori unu dupa altul
  • geo geo
    Marian are dreptate.
    Dar pe unde este A 3...că și ăștia au dat-o cu bâta în baltă...nu apar pe nicăieri în top 5. Și nici TVRul...oare pentru ce mai plătim taxa aia obligatorie pe abonament, domnilor din CAul TVR...ca să avem, în continuare, parte de programe anoste de Paște la TVR?
  • marian marian
    RUSINE PRO TV , AM STIUT DE LA BUN INCEPUT CA VA DA CHIX CU UN PROGRAM MIZERABIL DE O TELEVIZIUNE DE LIGA A PATRA . AR TREBUII TRIMISA LA PLIMBARE CEA CARE A FACUT PROGRAMUL . SAU TREI LUNI FARA SALARIU SA SE INVETE MINTE SA NU SI BATA JOC DE TELESPECTATORII PRO TV . RUSINE .RUSINE RUSINE
  • Felix Navidad Felix Navidad
    Antena 1 e 1 din An (nou) in Paste! Sper ca au strans suficient din reclame incat patronul sa dea inapoi cele 65 de milioane furate de la stat. Mai aveti chef de ras?
  • geo geo
    Pacat ca A 1 il scoate de la naftalina pe Vasile doar de 2 ori pe an, de Paște și de Anul Nou. Pro TV a avut un program prost...cu o Fermă care nu prinde în week-end. Iar după Fermă...incredibil...o emisiune cu tematică socială, într-o zi de sărbătoare. Oare pe șefii de programe de la Pro TV nu îi sancționează nimeni?
  • Allex Allex
    Felicitari Antena 1! Programul Chef de ras a fost intr-adevar un program bun! Good job and good luck!
  • Iuli Iuli
    "Clipa de fericire" (lider in sezonul 1) nu a batut emisiunea "Bravo, Romania!" ?

Trimite un comentariu

sus