AUDIENŢE. A patra semifinală Românii au talent a fost urmărită de peste 2,2 milioane de români, o uşoară scădere faţă de săptămâna trecută. Tendinţa este asemănătoare cu sezoanele trecută, când ediţiile difuzate în direct au fost sub preselecţii.
Vârfurile semifinalei, care s-a întins pe patru ore, au sărit de trei milioane de români, la nivel naţional. Cotă de piaţă de peste 30% la nivel naţional şi la oraşe şi spre 40% pe segmentul comercial.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute vineri seara de principalele posturi pe intervalul show-ului Românii au talent (20.30-00.30):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, peste 2,2 milioane de români s-au uitat la Românii au talent, în medie, în fiecare minut din cele patru ore ale emisie. Faţă de săptămâna trecută, sunt cu 70.000 de telespectatori mai puţini.
Locul doi a fost al Kanal D, cu o audienţă de peste un milion de români. Antena 1 a fost pe locul trei, la mare distanţă de primele două locuri, cu până în jumătate de milion de telespectatori pe post.
Vârf NAŢIONAL Românii au talent: 3.264.000 de persoane (17,8 rating şi 38,2% cotă de piaţă) la 22.39.
URBAN. La oraşe, media emisiunii jurizate de Andra, Andi Moisescu, Mihaela Rădulescu şi Florin Călinescu a fost de 1,3 milioane de telespectatori, cu câteva zeci de mii de persoane sub săptămâna trecută. Locul doi pentru Kanal D, cu 500.000 de telespectatori şi trei pentru Antena 1.
Vârf URBAN Românii au talent: 2.047.000 de persoane (20,5 rating şi 44,7% cotă de piaţă) la 22.39.
COMERCIAL. Distanţa dintre Pro TV şi celelalte posturi TV a fost mai mare pe publicul comercial, dar şi aici este o scădere faţă de săptămâna trecută: cifre de peste patru ori mai mari decât Kanal D şi de aproape cinci ori peste Antena 1.
Cifrele Românii au talent pe publicul 18-49 de ani: 630.000 de telespectatori, cu 80.000 sub săptămâna trecută.
Vârf Românii au talent la nivel COMERCIAL: 953.000 de persoane (19,6 rating şi 49,3% cotă de piaţă) la 22.39.
Audienţa posturilor TV vineri, 20 mai, pe intervalul Românii au talent (20.30-00.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.244.000 | 12.2 | 30.3 |
2 | Kanal D | 1.029.000 | 5.6 | 13.9 |
3 | Antena 1 | 470.000 | 2.6 | 6.4 |
4 | Romania TV | 339.000 | 1.8 | 4.6 |
5 | Antena 3 | 240.000 | 1.3 | 3.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 20 mai, pe intervalul Românii au talent (20.30-00.30), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.337.000 | 13.4 | 32.6 |
2 | Kanal D | 514.000 | 5.2 | 12.5 |
3 | Antena 1 | 249.000 | 2.5 | 6.1 |
4 | Romania TV | 184.000 | 1.8 | 4.5 |
5 | Antena 3 | 166.000 | 1.7 | 4.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 20 mai, pe intervalul Românii au talent (20.30-00.30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 627.000 | 12.9 | 37.9 |
2 | Kanal D | 146.000 | 3.0 | 8.8 |
3 | Antena 1 | 134.000 | 2.8 | 8.1 |
4 | Acasa | 41.000 | 0.8 | 2.5 |
5 | Antena Stars | 35.000 | 0.7 | 2.1 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
cat despre faptul ca fotbalul nu face rating prea mare, asta e o afirmatie atat de generala pe care doar tu o puteai spune. Europa League fara echipe romanesti are potential minim. de aceea *** a difuzat meciurile in toamna. asadar, depinde de cine si unde joaca.