Intact Group a reacţionat într-un comunicat de presă după ce Curtea de Apel Bucureşti a anunţat sentinţele în cazul dosarului în care oameni din conducerea trustului au fost acuzaţi de şantaj. Sorin Alexandrescu a primit 3 ani şi 6 luni de închisoare, pentru şantaj, în timp ce Camelia Voiculescu a primit doi ani cu suspendare şi Dan Voiculescu, doi ani, pentru complicitate la şantajarea administratorului RCS&RDS Ioan Bendei.
Antena 3 şi Intact Publishing au fost achitate, în timp ce Antena Group a primit o amendă penală de 350.000 de lei.
„Intact Media Group a luat act de decizia Curţii de Apel de astăzi, 12 mai 2016. Vom contesta hotărârea instanţei, convinşi fiind de justeţea probelor noastre”, au declarat reprezentanţii grupului media într-un comunicat de pres, care se încheie cu sintagma „Rămânem aproape”.
Comunicatul integral, în continuare:
Intact Media Group a luat act de decizia Curţii de Apel de astăzi, 12 mai 2016. Vom contesta hotărârea instanţei, convinşi fiind de justeţea probelor noastre.
Aflat în cel de-al douazecisicincilea an de existenţa, Intact Media Group, cel mai mare business românesc de media, este mai solid că niciodată. Grupul este perfect capabil să susţină toate proiectele în care s-a angajat şi să dezvolte altele noi. Unul dintre acestea este investiţia în tehnologia HD, în care va fi disponibilă transmisia tuturor canalelor TV Intact, începând cu luna septembrie 2016. O altă zonă cheie în dezvoltarea strategică a grupului este expansiunea digitală, în care se vor investi 10 milioane de euro în perioada următoare.
În acest moment, Intact Media Group este, prin platformele sale, principalul furnizor de conţinut media la nivel naţional, cu un ritm constant de investiţii. La începutul anului am lansat canalul Happy Channel, care în scurt timp şi-a dublat cota de piaţă. Portalul “lajumate.ro” a devenit, rapid, unul dintre cele mai importante site-uri de anunţuri din ţară, iar relansarea cotidianului “Jurnalul Naţional” relevă angajamentul nostru şi în zona de print. Rezultatele de audienţă vin să valideze strategia de dezvoltare: în primul trimestru al anului, televizunile din grup s-au apreciat pe publicul tânăr şi performează mult mai bine pe targetul 18-49 urban. De exemplu, luna aprilie a adus o creştere de 18% a cotei de piaţă a Antenei 1 în Prime Time, datorită consistenţei emisiunilor de divertisment din grila de primăvară şi a fidelităţii publicului nostru.
Intenţionăm să menţinem acelaşi ritm de creştere susţinut şi mulţumim publicului şi partenerilor noştri pentru loialitate şi susţinere.
Rămânem aproape.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Totusi Kim Jong Un a anuntat la congresul partidului ca vor emite inaintea Antenei1 in HD .
mile isi va vinde un rinichi pentru a lua de la Metro un televizor Finlux de 80 cm in valoare de 599 lei pentru a vedea minunea in HD .
(pamflet)