AUDIENŢE. Ferma vedetelor şi-a menţinut în finală audienţa pe care a avut-o aproape tot sezonul. Emisiunea Bravo, România, produsă de Mona Segall, la Antena 1, s-a încheiat aşa cum a început, pe locurile doi şi trei.
Bravo, România, de pe Antena 1, a avut la debut, pe 5 aprilie, într-o zi de marţi, o medie de 1 milion de persoane la nivel naţional, dintre care 600.000 erau orăşeni (cifrele, AICI)
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa celor două finale, care s-au intersectat sâmbătă seara.
NAŢIONAL. Ferma a fost urmărită în cele trei ore de difuzare de aproape 1,6 milioane de persoane. Locul doi i-a revenit Antenei 1, cu finala Bravo, România. Cele două producţii nu s-au intersectat perfect, emisiunea de pe Antena 1 a fost difuzată de la 20.00, până la 23.00, potrivit informaţiilor de pe Port.ro. Antena 1 a obţinut pe intervalul Fermei (20.30 - 23.30) o audienţă medie de 560.000 de telespectatori, de trei ori mai mici decât ale Pro TV.
URBAN. La oraşe, Ferma a avut aproape un milion de telespectatori în fiecare minut. Kanal D, de pe locul al doilea, a avut cifre de trei ori mai mici. Antena 1 a fost pe trei, cu o medie de 278.000.
COMERCIAL. Ferma a condus detaşat şi pe publicul comercial, cu o medie de 430.000. Kanal D a avut locul al doilea, iar Antena 1 a fost pe trei, cu puţin peste 100.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 4 iunie, pe intervalul finalei Ferma vedetelor (20.30-23.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.610.000 | 8.8 | 23.4 |
2 | Antena 1 | 560.000 | 3.1 | 8.1 |
3 | Kanal D | 541.000 | 3.0 | 7.9 |
4 | National TV | 403.000 | 2.2 | 5.9 |
5 | Romania TV | 400.000 | 2.2 | 5.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 4 iunie, pe intervalul finalei Ferma vedetelor (20.30-23.30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 948.000 | 9.5 | 24.7 |
2 | Kanal D | 280.000 | 2.8 | 7.3 |
3 | Antena 1 | 278.000 | 2.8 | 7.2 |
4 | Antena 3 | 238.000 | 2.4 | 6.2 |
5 | Romania TV | 225.000 | 2.3 | 5.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 4 iunie, pe intervalul finalei Ferma vedetelor (20.30-23.30), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 430.000 | 8.8 | 30.3 |
2 | Kanal D | 121.000 | 2.5 | 8.5 |
3 | Antena 1 | 101.000 | 2.1 | 7.1 |
4 | TVR 1 | 47.000 | 1.0 | 3.3 |
5 | Romania TV | 43.000 | 0.9 | 3.0 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Program:
Luni-marti: MasterChef
Miercuri: Visuri la cheie
Joi: Las Fierbinti
Vineri: Vocea Romaniei
Sambata: Vocea Romaniei Junior
Duminica: Filmul PRO
In 2017:
Zilnic "Survivor" (3-4 saptamani)
Urmand Romanii au Talent, Ferma, Las Fierbinti
Mi se pare ridicol si acel vot prin sms "cel mai bun fermier"
Dati audientele pe targetul 20.00-22.30, sa vedem ce face Bravo pe intervalul sau
finala fermei a fost lungita artificial cu tot felul de momente recapitulative, dar sa zicem ca a fost finala. a fost un sezon foarte reusit. cred ca a ajutat si faptul ca a fost programata doar doua trei zile pe saptamana, ceea ce a redus tragerile de timp. daca merge bine survivor, merita sa fie luata in considerare o editie fara persoane publice.