Câţi români au urmărit finala emisiunii Insula iubirii? Postul Antena 1 a fost lider de audienţă la nivel urban şi comercial cu ultima ediţie a show-ului filmat în Thailanda.
La nivelul întregii ţări, Kanal D a fost lider, pe intervalul show-ului Insula iubirii, cu Bahar: Viaţă furată şi Wowbiz.
Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţa televiziunilor pe intervalul emisiunii Insula iubirii, care s-a încheiat aseara.
NAŢIONAL. Kanal D a fost lider de audienţă cu telenovela turcească Bahar şi emisiunea lui Mădălin Ionescu. Pe intervalul emisiunii Insula iubirii, televiziunea trustului Dogan a fost urmărită de peste un milion de telespectatori.
Pe locul doi s-a aflat Pro TV, care a difuzat Las Fierbinţi şi filmul Gaşca nebună, cu o audienţă de 921.000 de privitori
Antena 1 s-a clasat pe locul trei la mică distanţă de Pro TV. Show-ul Insula iubirii a fost urmărit de 920.000 de telespectatori din întreaga ţară.
URBAN. La oraşe, Antena 1 a urcat pe prima poziţie, fiind urmărită de 541.000 de persoane. Kanal D s-a aflat pe locul doi, cu 519.000 de telespectatori, urmat de Pro TV, cu o audienţă de aproape jumătate de milion de persoane.
COMERCIAL. Televiziunea generalistă a trustului Intact a fost prima în preferinţele telespectatorilor cu vârste cuprinde între 18 şi 49 de ani. Antena 1 a ţinut în faţa micilor ecrane 350.000 de telespectatori din publicul comercial. Pe locul doi s-a aflat Pro TV, urmat de Kanal D.
Audienţa televiziunilor pe intervalul finalei Insula iubirii (20.30-23.40), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.067.000 | 5,8 | 16,1 |
2 | Pro TV | 921.000 | 5 | 13,9 |
3 | Antena 1 | 920.000 | 5 | 13,9 |
4 | Romania TV | 360.000 | 2 | 5,4 |
5 | Antena 3 | 348.000 | 1,9 | 5,2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa televiziunilor pe intervalul finalei Insula iubirii (20.30-23.40), la nivel URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 541.000 | 5,4 | 14,7 |
2 | Kanal D | 519.000 | 5,2 | 14,1 |
3 | Pro TV | 495.000 | 5 | 13,4 |
4 | Romania TV | 235.000 | 2,4 | 6,4 |
5 | Antena 3 | 219.000 | 2,2 | 5,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa televiziunilor pe intervalul finalei Insula iubirii (20.30-23.40), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 350.000 | 7,2 | 23,8 |
2 | Pro TV | 279.000 | 5,7 | 19 |
3 | Kanal D | 157.000 | 3,2 | 10,7 |
4 | DigiSport 1 | 66.000 | 1,4 | 4,5 |
5 | Prima TV | 43.000 | 0,9 | 2,9 |
Comentarii