Skip to main content

AUDIENŢE. "Antrenamentul" Manchester City cu Steaua, văzut de milioane de români

 
Foto: Mediafax Foto, Dragoş Savu
Foto: Mediafax Foto, Dragoş Savu

AUDIENŢE de sezon în plină vacanţă. Meciul Stelei cu Manchester City, care s-a încheiat cu un scor de 5-0 în favoarea echipei britanice, a înregistrat audienţe mari în plină vară.

Publicitate

Interes mare din zona publicului între 18 şi 49 de ani. Pe acest target - comercial - cota de piaţă a Pro TV a fost de 50%, ceea ce înseamnă că jumătate dintre românii între 18 şi 49 de ani care aveau televizoarele deschise se uitau la meci.

Partida de aseară din preliminariile Champions League, difuzată de Pro TV şi Dolce Sport, a ţinut în faţa micilor ecrane aproape 2,7 milioane de telespectatori din întreaga ţară. Dintre aceştia peste 2,5 de români au urmărit meciul la Pro TV.

Pro TV a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public, având o cotă de piaţă de 40% la nivel naţional şi de aproape 50% la nivel comercial.

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţa televiziunilor pe intervalul meciului pierdut de Steaua în faţa echipei Manchester City, difuzat de Pro TV şi Dolce Sport în intervalul 21.45-23.30.

NATIONAL. Pro TV s-a aflat pe primul loc în topul audienţei, partida fiind urmărită de peste 2,5 milioane de telespectatori din întreaga ţară.

Pe locul doi, la mare distanţă, s-a aflat Antena 1, cu Splash! Vedete la apă (o redifuzare sezonul 2), care a ţinut în faţa micilor ecrane peste 660.000 de telespectatori.

Kanal D a fost urmărit de peste jumătate de milion de telespectatori, pe intervalul meciului Steaua - Manchester City, când televiziunea trustului Dogan a difuzat o parte din serialul Guneş şi emisiunea Ne vedem la tribunal.

La Dolce Sport, meciul Steaua Manchester City a fost urmărit de 104.000 de telespectatori, 0,6% rating şi 1,5% share.

Pro TV, minutul de aur: 3.349.000 de telespectatori, cu o cotă de piaţă de 44,3% şi un rating de 18,7%, la ora 22.20.

URBAN. Pro TV a fost lider şi la oraşe, unde meciul a fost urmărit de peste 1,5 milioane de telespectatori.

Antena 1 s-a clasat pe cea de-a doua poziţie cu o audienţă de cinci ori mai mică. Televiziunea grupului Intact a fost urmărită de 284.000 de telespectatori din publicul urban.

Kanal D s-a menţinut pe locul trei, cu o audienţă de 246.000 de persoane de la oraşe.

La Dolce Sport, meciul a fost urmărit de 39.000 de orăşeni (0,4% rating şi 1% share).

COMERCIAL. Partida a fost urmărită de peste 740.000 de persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Pro TV a atins pe acest target o cotă de piaţă de aproape 50%.

Locurile doi şi trei au fost ocupate, la fel ca în cazul celorlalte două target-uri, de Antena 1 (142.000 de telespectatori) şi Kanal D (75.000).

La Dolce Sport, partida de fotbal a fost urmărită de 7.000 de telespectatori din publicul comercial (0,2% rating şi 0,5% share)

Pro TV, minutul de aur: 975.000 de telespectatori, cu o cotă de piaţă de 62% şi un rating de 21,9%, la ora 22.25.

Audienţa televiziunilor pe intervalul meciului Steaua - Manchester City, difuzat de Pro TV şi Dolce Sport în intervalul 21.45 - 23.30, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 2.567.000 14.3 36.7
2 Antena 1 667.000 3.7 9.5
3 Kanal D 528.000 2.9 7.5
4 Romania TV 367.000 2.0 5.2
5 Antena 3 250.000 1.4 3.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa televiziunilor pe intervalul meciului Steaua - Manchester City, difuzat de Pro TV şi Dolce Sport în intervalul 21.45 - 23.30, la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.537.000 15.8 39.6
2 Antena 1 284.000 2.9 7.3
3 Kanal D 246.000 2.5 6.4
4 Romania TV 222.000 2.3 5.7
5 Antena 3 159.000 1.6 4.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa televiziunilor pe intervalul meciului Steaua - Manchester City, difuzat de Pro TV şi Dolce Sport în intervalul 21.45 - 23.30, la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 741.000 16.6 48.2
2 Antena 1 142.000 3.2 9.2
3 Kanal D 75.000 1.7 4.9
4 Pro Cinema 48.000 1.1 3.1
5 National TV 45.000 1.0 2.9

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    iuli, antena va face rating bun doar cu reluari , stai linistit, la comercial kanal d nu e pe doi , eu iti spun pt ca tot laudai pe ei
  • F F
    @ Iuli : Nimeni nu intrece Antena in timpul zilei. Intre 10 si 17 au doar Mireasa pentru fiul meu si Observator. :))
  • F F
    @ mile : vezi ca tot reluari sunt si pe kanal d. cred ca serialul turcesc se termina la 22:30.
  • Iuli Iuli
    @mile, daca urmaresc Bahar asta nu inseamna ca televizorul meu este pe Kanal D:)))) Doar miercuri-vineri de la 20.00 pana la 22.00, iar cum vineri se termina Bahar, Kanal D o sa intre la cos, langa Antena. Putin imi pasa de audienta lor, oricum doar in prime-time reusesc sa fie pe 1, restul zilei au emisiuni de tot rasul.

    Dar vad ca pe tine nu te mai intereseaza audienta ProTV, te intereseaza audienta Kanal D. Cred ca ai dat un party pentru ca Antena1 a fost peste Kanal D, dar dupa Pro. Se vede clar ca iti este teama ca sa nu pice Antena si luna aceasta de pe 2, ca si in lunile mai, iunie, iulie.
  • mile mile
    iuli, lasa steaua, zi de kanal d , te faci ca nu vezi, a scazut foarte mult, antena la comercial a facut rating dublu cu reluari
  • Iuli Iuli
    Felicitari PROCINEMA pentru difuzarea filmului "S.W.A.T. - Trupe de elita". Poate miercurea viitoare dau si eu "Avatar" sau un film care a facut audienta mare pe ProTV
  • Iuli Iuli
    Bune audiente pentru ProTV. In retur cred ca o sa fie mai slabe, oricum Steaua nu mai are nici o sansa impotriva ManchesterCity.

    Iar faza cu "Man. City are sute de milioane de euro" nu cred ca tine de joc. Daca jucatorii sunt buni, poti sa ai 0 euro. Jucatorii Stelei sunt praf, pana si Albania ia batut.

    Dolce Sport nici in top 5 nu era?:))

Trimite un comentariu

sus