AUDIENŢE de sezon în plină vacanţă. Meciul Stelei cu Manchester City, care s-a încheiat cu un scor de 5-0 în favoarea echipei britanice, a înregistrat audienţe mari în plină vară.
Interes mare din zona publicului între 18 şi 49 de ani. Pe acest target - comercial - cota de piaţă a Pro TV a fost de 50%, ceea ce înseamnă că jumătate dintre românii între 18 şi 49 de ani care aveau televizoarele deschise se uitau la meci.
Partida de aseară din preliminariile Champions League, difuzată de Pro TV şi Dolce Sport, a ţinut în faţa micilor ecrane aproape 2,7 milioane de telespectatori din întreaga ţară. Dintre aceştia peste 2,5 de români au urmărit meciul la Pro TV.
Pro TV a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public, având o cotă de piaţă de 40% la nivel naţional şi de aproape 50% la nivel comercial.
Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţa televiziunilor pe intervalul meciului pierdut de Steaua în faţa echipei Manchester City, difuzat de Pro TV şi Dolce Sport în intervalul 21.45-23.30.
NATIONAL. Pro TV s-a aflat pe primul loc în topul audienţei, partida fiind urmărită de peste 2,5 milioane de telespectatori din întreaga ţară.
Pe locul doi, la mare distanţă, s-a aflat Antena 1, cu Splash! Vedete la apă (o redifuzare sezonul 2), care a ţinut în faţa micilor ecrane peste 660.000 de telespectatori.
Kanal D a fost urmărit de peste jumătate de milion de telespectatori, pe intervalul meciului Steaua - Manchester City, când televiziunea trustului Dogan a difuzat o parte din serialul Guneş şi emisiunea Ne vedem la tribunal.
La Dolce Sport, meciul Steaua Manchester City a fost urmărit de 104.000 de telespectatori, 0,6% rating şi 1,5% share.
Pro TV, minutul de aur: 3.349.000 de telespectatori, cu o cotă de piaţă de 44,3% şi un rating de 18,7%, la ora 22.20.
URBAN. Pro TV a fost lider şi la oraşe, unde meciul a fost urmărit de peste 1,5 milioane de telespectatori.
Antena 1 s-a clasat pe cea de-a doua poziţie cu o audienţă de cinci ori mai mică. Televiziunea grupului Intact a fost urmărită de 284.000 de telespectatori din publicul urban.
Kanal D s-a menţinut pe locul trei, cu o audienţă de 246.000 de persoane de la oraşe.
La Dolce Sport, meciul a fost urmărit de 39.000 de orăşeni (0,4% rating şi 1% share).
COMERCIAL. Partida a fost urmărită de peste 740.000 de persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Pro TV a atins pe acest target o cotă de piaţă de aproape 50%.
Locurile doi şi trei au fost ocupate, la fel ca în cazul celorlalte două target-uri, de Antena 1 (142.000 de telespectatori) şi Kanal D (75.000).
La Dolce Sport, partida de fotbal a fost urmărită de 7.000 de telespectatori din publicul comercial (0,2% rating şi 0,5% share)
Pro TV, minutul de aur: 975.000 de telespectatori, cu o cotă de piaţă de 62% şi un rating de 21,9%, la ora 22.25.
Audienţa televiziunilor pe intervalul meciului Steaua - Manchester City, difuzat de Pro TV şi Dolce Sport în intervalul 21.45 - 23.30, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.567.000 | 14.3 | 36.7 |
2 | Antena 1 | 667.000 | 3.7 | 9.5 |
3 | Kanal D | 528.000 | 2.9 | 7.5 |
4 | Romania TV | 367.000 | 2.0 | 5.2 |
5 | Antena 3 | 250.000 | 1.4 | 3.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa televiziunilor pe intervalul meciului Steaua - Manchester City, difuzat de Pro TV şi Dolce Sport în intervalul 21.45 - 23.30, la nivel URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.537.000 | 15.8 | 39.6 |
2 | Antena 1 | 284.000 | 2.9 | 7.3 |
3 | Kanal D | 246.000 | 2.5 | 6.4 |
4 | Romania TV | 222.000 | 2.3 | 5.7 |
5 | Antena 3 | 159.000 | 1.6 | 4.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa televiziunilor pe intervalul meciului Steaua - Manchester City, difuzat de Pro TV şi Dolce Sport în intervalul 21.45 - 23.30, la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 741.000 | 16.6 | 48.2 |
2 | Antena 1 | 142.000 | 3.2 | 9.2 |
3 | Kanal D | 75.000 | 1.7 | 4.9 |
4 | Pro Cinema | 48.000 | 1.1 | 3.1 |
5 | National TV | 45.000 | 1.0 | 2.9 |
Comentarii
Dar vad ca pe tine nu te mai intereseaza audienta ProTV, te intereseaza audienta Kanal D. Cred ca ai dat un party pentru ca Antena1 a fost peste Kanal D, dar dupa Pro. Se vede clar ca iti este teama ca sa nu pice Antena si luna aceasta de pe 2, ca si in lunile mai, iunie, iulie.
Iar faza cu "Man. City are sute de milioane de euro" nu cred ca tine de joc. Daca jucatorii sunt buni, poti sa ai 0 euro. Jucatorii Stelei sunt praf, pana si Albania ia batut.
Dolce Sport nici in top 5 nu era?:))