AUDIENŢE. Supercupa Europei a mers la Real Madrid, iar aproape un milion de români au urmărit partida, la Pro TV. Meciul, difuzat marţi seara, a pus Pro TV în fruntea posturilor.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele, obţinute marţi seara, de Pro TV, pe intervalul partidei Real Madrid - Sevilla, închiat 3 - 2:
NAŢIONAL. Partida dintre cele două echipe, Real Madrid şi Sevilla, a fost urmărit de 951.000 de persoane, din întreaga ţară, în fiecare minut de difuzare. Antena 1 a avut locul al doilea, cu o medie de 676.000 de privitori, iar Kanal D a avut locul al treilea, cu o medie de 461.000 de telespectatori.
URBAN. Meciul care a decis câştigătoarea Supercupa Europei a fost urmărit, la oraşe, de 577.000 de persoane. Şi aici Antena 1 a avut poziţia a doua: 351.000 de orăşeni, media, pe intervalul partidei.
COMERCIAL. Din cei 577.000 de orăşeni care au urmărit meciul, 325.000 erau persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani. Postul a avut o cotă de piaţă de aproape 25%, ceea ce înseamnă că un sfert din publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani, a fost pe Pro TV
Antena 1 a avut poziţia a doua pe publicul comercial, cu o medie de 172.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV marţi, 9 august, pe intervalul meciului Real Madrid - Sevilla (21.45-00.00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 951.000 | 5.3 | 16.0 |
2 | Antena 1 | 676.000 | 3.8 | 11.4 |
3 | Kanal D | 461.000 | 2.6 | 7.8 |
4 | Antena 3 | 315.000 | 1.8 | 5.3 |
5 | National TV | 269.000 | 1.5 | 4.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 9 august, pe intervalul Insula iubirii (21.45-00.00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 577.000 | 5.9 | 17.4 |
2 | Antena 1 | 351.000 | 3.6 | 10.6 |
3 | Kanal D | 216.000 | 2.2 | 6.5 |
4 | Antena 3 | 208.000 | 2.1 | 6.3 |
5 | TVR 1 | 170.000 | 1.7 | 5.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 9 august, pe intervalul Insula iubirii (21.45-00.00), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 325.000 | 7.3 | 24.4 |
2 | Antena 1 | 172.000 | 3.9 | 12.9 |
3 | Kanal D | 62.000 | 1.4 | 4.6 |
4 | Prima TV | 60.000 | 1.3 | 4.5 |
5 | National TV | 46.000 | 1.0 | 3.4 |
Comentarii
Cat despre audienta Splash, sa vedem ce face diseara cand se lupta cu BAHAR