Finala de dublu masculin, disputată în noaptea de vineri la Rio, a fost urmărită de câteva sute de mii de români, în ciuda orei târzii. Partida în urma căreia tenismenii Florin Mergea şi Horia Tecău au obţinut medaliile de argint la Jocurile Olimpice, după ce au fost învinşi de spaniolii Marc Lopez şi Rafael Nadal, a clasat TVR 1 pe primul loc în topul audienţei la nivel naţional.
Pe intervalul finalei de dublu masculin, care a adus ţării noastre prima medalie din istoria tenisului românesc la Jocurile Olimpice, Pro TV s-a aflat pe prima poziţie la nivel urban şi comercial.
Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţa televiziunilor pe intervalul finalei de dublu masculin de la Jocurile Olimpice, care s-a desfăşurat în noaptea de vineri, între orele 24:15-03:40.
NAŢIONAL. TVR 1 a fost cea mai urmărită televiziune pe intervalul finalei de tenis la dublu masculin de la Jocurile Olimpice. Postul public a ţinut în faţa micilor ecrane aproape 280.000 de români.
Pro TV s-a aflat pe locul doi în topul audienţei cu filmele Plaja şi Supravieţuitoarea, fiind urmărit de 245.000 de telespectatori, pe intervalul partidei de tenis.
Locul trei a fost ocupat de Kanal D cu Ştirile de la miezul nopţii, Sabbagh în acţiune şi reality show-ul prezentat de Cătălin Crişan, Adio, dar te iubesc.
TVR 1, minutul de aur la nivel naţional: 352.000 de telespectatori, 18,2% cotă de piaţă, la ora 01.27.
URBAN. Pro TV s-a aflat pe primul loc la oraşe, televiziunea fiind urmărită de 170.000 de persoane, pe intervalul meciului de tenis de la Rio. Pe locul doi s-a aflat TVR 1 cu peste 160.000 de persoane. Iar pe locul trei s-a clasat Kanal D cu 82.000 de persoane din mediul urban.
TVR 1, minutul de aur la nivel urban: 200.000 de telespectatori, 20,7% cotă de piaţă, la ora 01.55.
COMERCIAL. În privinţa publicului comercial, lider a fost tot Pro TV, cu o audienţă de peste 100.000 de persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. TVR 1 s-a aflat pe locul secund, partida jucată de Merge şi Tecău împotriva spaniolilor Lopez şi Nadal fiind urmărită de aproape 50.000 de telespectatori din targetul comercial. Pe locul trei s-a aflat Kanal D cu 42.000 de persoane.
TVR 1, minutul de aur la nivel comercial: 68.000 de telespectatori, 20,9% cotă de piaţă, la ora 03.23.
Audienţa posturilor TV, vineri noaptea, 12 august, pe intervalul finalei de tenis la dublu masculin de la Jocurile Olimpice, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 276.000 | 1,5 | 15,2 |
2 | Pro TV | 245.000 | 1,4 | 13,5 |
3 | Kanal D | 152.000 | 0,8 | 8,4 |
4 | Antena 3 | 104.000 | 0,6 | 5,7 |
5 | Antena 1 | 95.000 | 0,5 | 5,2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, vineri spre sâmbătă, 12-13 august, pe intervalul finalei de tenis la dublu masculin de la Jocurile Olimpice, la nivel URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 170.000 | 1,7 | 15,8 |
2 | TVR 1 | 161.000 | 1,7 | 15 |
3 | Kanal D | 82.000 | 0,8 | 7,7 |
4 | Antena 3 | 58.000 | 0,6 | 5,4 |
5 | Antena 1 | 42.000 | 0,4 | 3,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, vineri spre sâmbătă, 12-13 august, pe intervalul finalei de tenis la dublu masculin de la Jocurile Olimpice, la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 102.000 | 2,3 | 20,9 |
2 | TVR 1 | 46.000 | 1 | 9,5 |
3 | Kanal D | 42.000 | 0,9 | 8,7 |
4 | Antena 1 | 29.000 | 0,6 | 5,9 |
5 | Romania TV | 16.000 | 0,4 | 3,2 |
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
in America, NBC transmite Olimpiada si a vandut publicitate de 1 miliard de dolari. asa ca din nou nu stii despre ce vorbesti. sunt tari in care Olimpiada are un potential urias. Potentialul in Romania a ramas neatins de Tvr, chiar daca este mai mic.