AUDIENŢE. Prima ediţie Starea Naţiei la Digi 24 a depăşit pragul minim impus de realizatorul Dragoş Pătraru. Ratingul a fost peste 1 la nivel urban, ceea ce a poziţionat Digi 24 pe locul şase, cu cifre mult peste media staţiei de ştiri.
Pe targetul urban, Digi 24 a fost peste postul public TVR 1, unde Dragoş Pătraru a realizat Starea Naţiei înainte de a trece la canalul de ştiri al RCS.
La nivelul întregii ţări şi la oraşe, audienţa Starea Naţiei cu Dragoş Pătraru a avut cifre de aproape trei ori mai mari decât media Digi 24 în luna iulie.
Înainte de date, reluăm ”pariul” lui Dragoş Pătraru, o declaraţie făcută în exclusivitate la interviurile PaginademediaTV, la plecarea de la TVR 1:
“Eu nu vreau să merg acolo şi să fac 0,5, să zic că am bifat o emisiune, că fac nişte bani şi mă duc acasă să spun "mamă, ce jurnalist sunt eu". Nu.
Noi vrem performanţă. Minimul este 1%. Dacă facem sub 1%, dacă vreţi ca emisiunea Starea Naţiei să nu mai fie, nu vă mai uitaţi. Merg şi vând banane în piaţă, mi-am dorit întotdeauna. Facem emisiunea pentru că oamenii se uită, depindem total de acest public.”
Audienţa posturilor TV luni, 1 august, pe intervalul primei ediţii Starea Naţiei cu Dragoş Pătraru la Digi 24 (22.30-23.20):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, 144.000 de români s-au uitat în fiecare minut la prima ediţie Starea Naţiei cu Dragoş Pătraru la Digi 24. Postul de ştiri al RCS a fost pe locul zece pe acest target. Audienţa emisiunii a fost mult peste media staţei.
În iulie, de exemplu, media Digi 24 în Prime-Time, la nivel naţional, a fot de 56.000 de telespectatori, faţă de 144.000 la prima ediţie Starea Naţiei.
URBAN. Targetul urban, cel pe care Pătraru paria cel puţin 1% rating, a înregistrat aproape 130.000 de telespectatori, adică 1,3 rating. Pe acest segment, Digi 24 a fost pe locul şase şi a depăşit pe interval postul public TVR 1, de unde a venit Pătraru cu emisiunea.
Şi la oraşe, media emisiunii a depăşit media staţiei: 130.000 Starea Naţiei, faţă de aproape 50.000 media Digi 24 în Prime-Time.
COMERCIAL. Pe segmentul comercial, emisiunea lui Dragoş Pătraru s-a apropiat de 30.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, cifră apropiată de media staţiei. Pe acest target, Digi 24 a avut în iulie, în Prime-Time, o medie de 23.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV luni, 1 august, pe intervalul Starea Naţiei cu Dragoş Pătraru, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.121.000 | 6.2 | 17.9 |
2 | Pro TV | 1.037.000 | 5.8 | 16.5 |
3 | Antena 1 | 455.000 | 2.5 | 7.2 |
4 | Romania TV | 346.000 | 1.9 | 5.5 |
5 | Antena 3 | 237.000 | 1.3 | 3.8 |
6 | Prima TV | 219.000 | 1.2 | 3.5 |
7 | TVR 1 | 201.000 | 1.1 | 3.2 |
8 | Disney | 185.000 | 1.0 | 2.9 |
9 | National TV | 164.000 | 0.9 | 2.6 |
10 | Digi 24 | 144.000 | 0.8 | 2.3 |
11 | Antena Stars | 134.000 | 0.7 | 2.1 |
12 | DigiSport 1 | 130.000 | 0.7 | 2.1 |
13 | Acasa | 128.000 | 0.7 | 2.0 |
14 | B1TV | 128.000 | 0.7 | 2.0 |
15 | Cartoon Network | 110.000 | 0.6 | 1.8 |
Audienţa posturilor TV luni, 1 august, pe intervalul Starea Naţiei cu Dragoş Pătraru, în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 656.000 | 6.7 | 18.6 |
2 | Pro TV | 513.000 | 5.3 | 14.5 |
3 | Romania TV | 224.000 | 2.3 | 6.3 |
4 | Antena 1 | 205.000 | 2.1 | 5.8 |
5 | Antena 3 | 151.000 | 1.5 | 4.3 |
6 | Digi 24 | 128.000 | 1.3 | 3.6 |
7 | TVR 1 | 106.000 | 1.1 | 3.0 |
8 | DigiSport 1 | 86.000 | 0.9 | 2.4 |
9 | Prima TV | 84.000 | 0.9 | 2.4 |
10 | B1TV | 82.000 | 0.8 | 2.3 |
11 | Disney | 73.000 | 0.7 | 2.1 |
12 | Acasa | 72.000 | 0.7 | 2.0 |
13 | Realitatea TV | 69.000 | 0.7 | 1.9 |
14 | Happy Channel | 57.000 | 0.6 | 1.6 |
15 | Antena Stars | 55.000 | 0.6 | 1.6 |
Audienţa posturilor TV luni, 1 august, pe intervalul Starea Naţiei cu Dragoş Pătraru, pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 306.000 | 6.9 | 22.5 |
2 | Kanal D | 158.000 | 3.5 | 11.6 |
3 | Antena 1 | 118.000 | 2.6 | 8.7 |
4 | Prima TV | 39.000 | 0.9 | 2.9 |
5 | Realitatea TV | 36.000 | 0.8 | 2.7 |
6 | Acasa | 33.000 | 0.7 | 2.4 |
7 | AXN | 32.000 | 0.7 | 2.4 |
8 | TVR 1 | 30.000 | 0.7 | 2.2 |
9 | Romania TV | 30.000 | 0.7 | 2.2 |
10 | Paramount | 29.000 | 0.6 | 2.1 |
11 | Digi 24 | 29.000 | 0.6 | 2.1 |
12 | Happy Channel | 27.000 | 0.6 | 2.0 |
13 | Disney | 25.000 | 0.6 | 1.8 |
14 | DigiSport 1 | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
15 | B1TV | 19.000 | 0.4 | 1.4 |
VIDEO. Pariul lui Pătraru
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Oricum acolo ii e locul. Cu disney channel... Multa "inteligenta" in tara asta si multi pa pa > gali.