Joi seara, cea mai aglomerată zi din această săptămână la capitolul programe. A fost debutul noilor sezoane din Las Fierbinţi şi Atletico Textila. Dan Negru a revenit cu Next Star, iar Steaua a jucat în Europa League cu Osmanlispor.
Cum au stat audienţele?
LAS FIERBINŢI. Debutul Las Fierbinţi a plasat Pro TV pe primul loc pe toate targeturile, cu sute de mii de telespectatori în faţa următoarelor clasate.
ATLETICO TEXTILA. Altfel au stat lucrurile pe intervalul Atletico Textila, difuzat de Pro TV după Las Fierbinţi. Debutul Atletico Textila a avut primul loc doar pe segmentul comercial. La nivelul întregii ţări şi la oraşe, Atletico Textila a fost depăşit de NextStar cu Dan Negru, care a început aseară noul sezon la Antena 1.
STEAUA. Meciul Stelei a readus Pro TV pe prima poziţie pe toate segmentele de public.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii:
LAS FIERBINŢI, start pe primul loc în sezonul zece
NAŢIONAL. Las Fierbinţi, la sezonul zece, a fost urmărit joi seara de 1,4 milioane de persoane din întreaga ţară. Kanal D a avut poziţia a doua cu o medie de 887.000 de telespectatori, în întreaga ţară. Antena 1 a avut poziţia a patra, după Antena 3.
URBAN. 823.000 de orăşeni au urmărit serialul de comedie, joi seara. Şi aici, Pro TV a fost lider. Cifre la jumătate pentru locul al doilea, ocupat de Kanal D, care a avut serialul turcesc Gunes. Antena 1 a fost aproape de locul al doilea, cu o medie de 431.000. Postul a avut pe interval Observator Special, 30 de minute, urmat de prima jumătate de oră din NextStar. Interesant este că Antena 3 a avut cifre peste Antena 1, la nivel naţional, o medie de 770.000 de persoane, cu emisiunea Subiectiv, în care invitat a fost Călin Popescu Tăriceanu.
COMERCIAL. Peste 430.000 de telespectatori a obţinut serialul de comedie, pe publicul comercial. Antena 1 a avut poziţia a doua cu o medie de 175.000 de privitori. Locul patru pentru Happy Channel, din grupul Intact, care a fost urmărit de 63.000 de persoane pe publicul comercial.
Audienţele posturilor TV joi, 15 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.00-21.00):
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.464.000 | 8.2 | 21.2 |
2 | Kanal D | 887.000 | 4.9 | 12.8 |
3 | Antena 3 | 769.000 | 4.3 | 11.1 |
4 | Antena 1 | 400.000 | 2.2 | 5.8 |
5 | Antena Stars | 366.000 | 2.0 | 5.3 |
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 823.000 | 8.5 | 21.6 |
2 | Kanal D | 453.000 | 4.6 | 11.9 |
3 | Antena 1 | 431.000 | 4.4 | 11.3 |
4 | Antena 3 | 270.000 | 2.8 | 7.1 |
5 | National TV | 221.000 | 2.3 | 5.8 |
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 437.000 | 9.7 | 31.7 |
2 | Antena 1 | 175.000 | 3.9 | 12.7 |
3 | Kanal D | 112.000 | 2.5 | 8.1 |
4 | Happy Channel | 63.000 | 1.4 | 4.6 |
5 | National TV | 54.000 | 1.2 | 3.9 |
Atletico Textila, bătută de NextStar pe naţional şi urban. A a avut comercialul
Sezonul doi al serialului de comedie Atletico Textila, care a durat o oră, a avut locul secund la oraşe şi în toată ţara. Liderul a fost, pe intervalul 21.00 - 22.00, Antena 1 care avea la acel moment NextStar.
La nivel Naţional, Antena 1 avea 1,3 milioane de telespectatori, media la nivel naţional. Pro TV a avut poziţia a doua, cu o medie de 1,29 de persoane, iar Kanal D, locul al treilea, cu 943.000 de persoane, cifrele fiind ceva mai mari decât pe intervalul Las Fierbinţi.
Şi la oraşe, Antena 1 a fost lider pe intervalul Atletico Textila. Emisiunea lui Negru avea o medie de 713.000 persoane. Pro TV a avut locul secund, cu o medie de 668.000 de persoane.
Pe publicul comercial, liderul a fost Pro TV cu o medie de 369.000 de privitori cu vârste între 18 şi 49 de ani. Antena 1 a avut poziţia a doua cu 293.000 de telespectatori, pe intervalul Atletico.
Audienţele posturilor TV joi, 15 septembrie, pe intervalul Atletico Textila (21.00-22.00):
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.324.000 | 7.4 | 16.3 |
2 | Pro TV | 1.290.000 | 7.2 | 15.9 |
3 | Kanal D | 943.000 | 5.3 | 11.6 |
4 | Antena 3 | 620.000 | 3.5 | 7.6 |
5 | Romania TV | 272.000 | 1.5 | 3.4 |
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 713.000 | 7.3 | 16.0 |
2 | Pro TV | 668.000 | 6.9 | 15.0 |
3 | Kanal D | 500.000 | 5.1 | 11.2 |
4 | Antena 3 | 376.000 | 3.9 | 8.4 |
5 | Romania TV | 147.000 | 1.5 | 3.3 |
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 396.000 | 8.8 | 22.7 |
2 | Antena 1 | 293.000 | 6.5 | 16.8 |
3 | Kanal D | 139.000 | 3.1 | 8.0 |
4 | Antena 3 | 79.000 | 1.8 | 4.5 |
5 | TVR 1 | 67.000 | 1.5 | 3.9 |
Osmanlispor - Steaua, peste 1,5 milioane de telespectatori
Partida de fotbal din Europa League, difuzată de la de la 22.00, la miezul nopţii, a ţinut în faţa televizoarelor. În acelaşi timp, Antena 1 avea puţin peste un milion de persoane. Kanal D era pe poziţia a treia: cu o medie de 535.000 de privitori, cifre de trei ori mai mici decât ale meciului.
La oraşe, meciul din grupele Europa League a fost urmărit de aproape un milion de persoane. În acelaşi timp, Antena 1 avea 567.000.
Aproape 500.000 de persoane a avut meciul Osmanlispor - Steaua, pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani, cifre duble faţă de Antena 1, care avea 225.000 de persoane.
Audienţele posturilor TV joi, 15 septembrie, pe intervalul meciului Osmanlispor - Steaua (22.00-00.00):
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.560.000 | 8.7 | 25.9 |
2 | Antena 1 | 1.046.000 | 5.8 | 17.4 |
3 | Kanal D | 535.000 | 3.0 | 8.9 |
4 | Antena 3 | 469.000 | 2.6 | 7.8 |
5 | Romania TV | 200.000 | 1.1 | 3.3 |
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 929.000 | 9.5 | 26.6 |
2 | Antena 1 | 567.000 | 5.8 | 16.3 |
3 | Kanal D | 295.000 | 3.0 | 8.4 |
4 | Antena 3 | 294.000 | 3.0 | 8.4 |
5 | Romania TV | 115.000 | 1.2 | 3.3 |
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 495.000 | 11.0 | 32.9 |
2 | Antena 1 | 225.000 | 5.0 | 15.0 |
3 | Kanal D | 105.000 | 2.3 | 6.9 |
4 | TVR 1 | 69.000 | 1.5 | 4.6 |
5 | Antena 3 | 54.000 | 1.2 | 3.6 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Am făcut adunarea pe national si pe urban pe cele 3 intervale. Ce se constată? Numarul de spectatori pe national si urban este apx. egal pe intervalul 20-21 si 22-00 (3,8 national si 2,2 urban), dar în intervalul 21-22 este un plus de 700 mii national si 200 mii urban, toți la...A1.
Oare chiar este posibil ca aproape un milion de rom ani dea năvală de la ora 21( 2-300 mii de la concurenta si 700 mii...de la câmp) la next star si peste încă 1h să dispară? Un adevărat miracol sociologic:-)