AUDIENŢE. Date interesante la primul episod din Supravieţuitorul, show-ul prezentat de Dragoş Bucurenci la Pro TV. Dacă pe publicul naţional şi la oraşe Pro TV a avut un avans de câteva puncte de rating, pe segmentul comercial 18-49 de ani show-ul de Supravieţuire a fost aproape la egalitate cu Antena 1, care difuza Chefi la cuţite.
Chefi la cuţite a fost mai lung cu o oră decât Supravieţuitorul, iar pe tot intervalul emisiunii lor, foştii MasterChefi au depăşi Pro TV pe segmentul comercial.
Pe intervalul Supravieţuitorul (20.30-22.35), Pro TV a avut 387.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, iar Antena 1 a numărat 375.000. Diferenţa a fost mai mare la nivelul întregii ţări şi la oraşe.
Antena 1 a recuperat pe acest target după finalul Supravieţuitorul, emisiunea Chefi la cuţite fiind mai lungă cu o oră decât Survivor. Pe intervalul Chefi la cuţite (20.30-23.30), Cătălin Scărlătescu, Florin Dumitrescu şi Sorin Bontea au atras pe Antena 1 aproape 400.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, cu aproape 50.000 mai mulţi decât Pro TV. Antena 1 a fost pe prima poziţie pe acest segment. La nivel naţional şi la oraşe, a fost pe poziţia a doua, cu cifre apropiate de cele de pe intervalul Survivor.
Audienţa posturilor TV la prima ediţie Supravieţuitorul:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, 1,3 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la emisiunea de pe Pro TV. Antena 1 a fost pe intervalul Supravieţuitorul pe poziţia a doua, cu o medie de 950.000 de români, la egalitate cu postul Kanal D.
URBAN. O medie de 760.000 de telespectatori pe minut pentru emisiunea prezentată de Dragoş Bucurenci. Pro TV a fost urmat de Antena 1, cu 580.000 de persoane. Locul trei pentru Kanal D.
COMERCIAL. Pe targetul comercial, Supravieţuitorul a fost aproape la egalitate cu foştii MasterChefi, acum Chefi la cuţite la Antena 1. O medie de 387.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Pro TV şi de 375.000 pentru Antena 1.
Audienta posturilor TV luni, 12 septembrie, pe intervalul Supravieţuitorul, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.299.000 | 7.2 | 16.5 |
2 | Antena 1 | 953.000 | 5.3 | 12.1 |
3 | Kanal D | 949.000 | 5.3 | 12.0 |
4 | Antena 3 | 549.000 | 3.1 | 7.0 |
5 | Romania TV | 429.000 | 2.4 | 5.4 |
6 | DigiSport 1 | 359.000 | 2.0 | 4.6 |
7 | National TV | 334.000 | 1.9 | 4.2 |
8 | Happy Channel | 184.000 | 1.0 | 2.3 |
9 | Prima TV | 165.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | Pro Cinema | 164.000 | 0.9 | 2.1 |
Audienta posturilor TV luni, 12 septembrie, pe intervalul Supravieţuitorul, la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 762.000 | 7.8 | 17.3 |
2 | Antena 1 | 580.000 | 6.0 | 13.2 |
3 | Kanal D | 484.000 | 5.0 | 11.0 |
4 | Antena 3 | 359.000 | 3.7 | 8.2 |
5 | DigiSport 1 | 283.000 | 2.9 | 6.4 |
6 | Romania TV | 236.000 | 2.4 | 5.4 |
7 | National TV | 119.000 | 1.2 | 2.7 |
8 | Happy Channel | 110.000 | 1.1 | 2.5 |
9 | Acasa | 104.000 | 1.1 | 2.4 |
10 | Pro Cinema | 81.000 | 0.8 | 1.8 |
Audienta posturilor TV luni, 12 septembrie, pe intervalul Supravieţuitorul, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 387.000 | 8.7 | 23.0 |
2 | Antena 1 | 375.000 | 8.4 | 22.3 |
3 | Kanal D | 147.000 | 3.3 | 8.8 |
4 | DigiSport 1 | 110.000 | 2.5 | 6.5 |
5 | Antena 3 | 49.000 | 1.1 | 2.9 |
6 | Acasa | 43.000 | 1.0 | 2.6 |
7 | Pro Cinema | 37.000 | 0.8 | 2.2 |
8 | Happy Channel | 36.000 | 0.8 | 2.2 |
9 | Romania TV | 36.000 | 0.8 | 2.2 |
10 | National TV | 35.000 | 0.8 | 2.1 |
Comentarii
URBAN. Și la nivelul publicului din mediul urban „Chefi la cuțite” a condus topul cu o audiență medie de 6,5 puncte de rating și 15,4 % cota de piață, pe locul al doilea clasându-se Pro Tv cu 6,3 puncte de rating și 14,9 % cota de piață.
Apropo @Florin, nu ai văzut dar comentezi...și ce vină a avut Supraviețuitorul că, imediat după terminarea lui, audiența Pro tv a scăzut. Tu ai luat 8 la un examen și cel care vine după tine ia 5 sau 6...tu ești scos vinovat ?
1. Prima emisie de obicei aduna mai mult decat merita ptr ca multi se uita din curiozitate (adevarul o sa-l aflam miercuri dimineata sau chiar sapt viitoare)
2. Are un buget mult mai mare
3. Calitatea imaginii net superioara la pro-tv.
4. Si nu in ultimul rand sa nu uitam, desi nu se mai aminteste pe aici, ca antena are 1,5 milioane de televizoare mai putin decat pro-ul ( antena nu este in reteaua prin satelit de la rds).
Avand aceste 4 avantaje si sa aduni doar 12.000 oameni in plus pe comercial pentru ca imediat dupa terminare sa scazi 50.000 sub antena este un mare esec. Succes tuturor.
peisajul e singurul lucru misto la emisiune. si probele in sine.
montajul e haotic, sunetul variaza foarte tare de la cadru la cadru (unele au zgomot pe fundal altele nu, unele au o gâjâială deranjanta si pe altele e foarte evident noise cancellation-ul folosit).
in plus, nu am vazut in viața mea elemente grafice facute intr-o lene mai mare. numele concurentilor si al triburilor sunt scrise mare, cu un font grosolan si folosind cele mai urate culori posibile :| :| puteau sa puna macar logo-ul tribului sau macar ceva text minimalist dintr-o singura culoare, nu gradientul ala care arata venit direct din anii 90. sunt mii de freelanceri pe youtube care fac elemente grafice de 1000 de ori mai bune.
nu cred ca grafica si sunetul au fost motivul pierderilor in audiență, dar sunt detalii care conteaza la produs ca un intreg. nu mi-a starnit mare interes pentru episoadele urmatoare.