AUDIENŢE. Al treilea sezon Visuri la cheie, de la Pro TV, a debutat din poziţie de lider. Emisiunea prezentată de Dragoş Bucur a avut cifre duble faţă de locul al doilea pe toate cele trei targeturi.
Antena 1 a avut locul trei la nivel naţional, patru la oraşe şi poziţia a doua pe publicul comercial.
Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele obţinute de prima ediţie a sezonului trei Visuri la cheie:
NAŢIONAL. Emisiunea care s-a derulat pe parcursul a două ore a fost urmărită de aproape două milioane de persoane din întreaga ţară, media fiecărui minut. Kanal D a avut cifre la jumătate, cu serialul turcesc Gunes. Locul trei pentru Antena 1, cu filmul Cursă mortală 2, care a fost urmărit de 777.000 de persoane, media fiecărui minut.
URBAN. Visurile au fost urmărite, la oraşe, de puţin peste un milion de persoane, în medie. Şi aici, Kanal D a avut poziţia a doua, cu cifre la jumătate: 521.000. Locul al treilea a fost al Antenei 3, cu o medie de 417.000 de persoane, care a dezbătut cazul violenţei în familie şi ultimul scandal din viaţia personală a lui Cristian Boureanu, cercetat pentru că şi-ar fi lovit fiica.
COMERCIAL. Pro TV a obţinut pe publicul comercial o medie de 583.000 de persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani. Antena 1 a fost pe poziţia a doua: 226.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV miercuri, 14 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30 - 22.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.958.000 | 10.9 | 24.4 |
2 | Kanal D | 1.017.000 | 5.7 | 12.7 |
3 | Antena 1 | 777.000 | 4.3 | 9.7 |
4 | Antena 3 | 633.000 | 3.5 | 7.9 |
5 | Romania TV | 362.000 | 2.0 | 4.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 14 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30 - 22.30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.060.000 | 10.9 | 23.8 |
2 | Kanal D | 521.000 | 5.4 | 11.7 |
3 | Antena 3 | 417.000 | 4.3 | 9.4 |
4 | Antena 1 | 365.000 | 3.7 | 8.2 |
5 | Romania TV | 232.000 | 2.4 | 5.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 14 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30 - 22.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 583.000 | 13.0 | 34.2 |
2 | Antena 1 | 226.000 | 5.0 | 13.2 |
3 | Kanal D | 151.000 | 3.4 | 8.9 |
4 | Prima TV | 52.000 | 1.2 | 3.1 |
5 | Antena 3 | 49.000 | 1.1 | 2.9 |
GALERIE FOTO. Visuri la cheie, prima ediţie a sezonului trei
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
daca as fi seful antenelor, le-as micsora salariile de doua ori si jumatate,incepand cu mona segal si terminand cu simone, andree, bucatari ...
@ mile : da, sunt cazuri sociale, dar se mănâncă cu altceva decât acces sau marută.
Antena daca nu investeste in imagine (HD si fara mizerii) si filme noi, o sa ramana pe 2, chiar pe 3.