Consiliul Naţional al Audiovizualului vrea să le impună posturilor de radio şi televiziune private să publice tarifele pentru emisiunile şi spoturile electorale înainte de începerea campaniei pentru alegerile parlamentare, care se va desfăşura în perioada 4 noiembrie - 3 decembrie.
CNA a adoptat astăzi proiectul de decizie privind reflectarea campaniei în audiovizual. Acesta va sta în dezbatere publică timp de 15 zile pe site-ul CNA.
Răsvan Popescu, membru CNA şi preşedinte al şedinţei de astăzi:
"Astăzi am adoptat proiectul de decizie privind reflectarea campaniei electorale in audiovizual. Este o decizie care defineşte mai clar decât în trecut emisiunile electorale, modul de alocare al timpilor de antenă pentru competitorii electorali, partide şi candidaţi.
Un lucru bun, cred eu, este că insistăm pentru publicarea tarifelor pentru timpii de antenă. Aceleaşi trebuie sa fie aceleaşi pentru toţi, aşa cum spune legea. De mâine proiectul poate fi consultat timp de 15 zile pe site-ul nostru.
La capătul acestui interval şi după discuţiile cu partenerii noştri din media, din asociaţiile de media interesate, o să-l definitivăm", a declarat Răsvan Popescu, pentru jurnaliştii prezenţi la şedinţa CNA de astăzi.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu