Acces Direct, direct pe locul doi. Emisiunea-tabloid prezentată de Simona Gherghe, care a revenit luni cu un nou sezon, a avut poziţia a doua, pe întregul interval de difuzare, pe toate targeturile. Emisiunea a fost depăşită de Pro TV pe tot intervalul, cu Ştirile de la 17.00, urmate de emisiunea lui Cabral, Ce spun românii.
Paginademedia.ro prezintă cifrele obţinute de Acces Direct cu prima ediţie din acest sezon:
NAŢIONAL. Acces Direct, difuzat în intervalul 17.00 - 19.00 a avut o medie de 660.000 de telespectatori, la nivelul întregii ţări. Antena 1 a avut, cu emisiunea prezentată de Simona Gherghe, poziţia a doua. Pro TV a fost liderul, cu o medie de 713.000 de telespectatori. Kanal D a avut poziţia a treia, cu emisiunea Bravo, ai stil, care a fost urmărită de aproape 400.000 de persoane.
URBAN. 360.000 de persoane de la oraşe au urmărit prima ediţie Acces Direct. Şi aici, Antena 1 a avut locul secund. Pro TV a avut 448.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Antena 1 a avut 145.000 de persoane pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani, obţinând locul secund. Prima poziţie a fost a Pro TV, cu 180.000 de privitori.
Emisiunea lui Cabral a condus audienţele
Ce spun românii, emisiune prezentată de Cabral la Pro TV, a fost lider în intervalul 18.00 - 19.00, când s-a intersectat cu a doua parte a emisiunii Acces Direct. Producţia a avut 778.000 de persoane, la nivel naţional, la mică distanţă de locul al doilea, Antena 1, care a avut o medie de 720.000.
La oraşe, distanţa Pro TV - Antena a fost ceva mai mare: 520.000 de privitori, la 390.000.
Pe publicul comercial, emisiunea prezentată de Cabral a fost urmărită de 190.000 de persoane. Antena 1 a avut poziţia a doua, cu 162.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV luni, 5 septembrie, pe intervalul Acces Direct, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 713.000 | 4 | 18.2 |
2 | Antena 1 | 660.000 | 3.7 | 16.8 |
3 | Kanal D | 394.000 | 2.2 | 10.1 |
4 | Antena 3 | 216.000 | 1.2 | 5.5 |
5 | Romania TV | 212.000 | 1.2 | 5.4 |
6 | EuroSport 2 | 97.000 | 0.5 | 2.5 |
7 | Prima TV | 99.000 | 0.6 | 2.5 |
8 | National TV | 88.000 | 0.5 | 2.2 |
9 | Disney Junior | 67.000 | 0.4 | 1.7 |
10 | Acasa | 114.000 | 0.6 | 2.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 5 septembrie, pe intervalul Acces Direct, la nivel URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 448.000 | 4.6 | 18.8 |
2 | Antena 1 | 362.000 | 3.7 | 15.2 |
3 | Kanal D | 209.000 | 2.2 | 8.8 |
4 | Antena 3 | 133.000 | 1.4 | 5.6 |
5 | Romania TV | 123.000 | 1.3 | 5.1 |
6 | EuroSport 2 | 86.000 | 0.9 | 3.6 |
7 | Prima TV | 66.000 | 0.7 | 2.8 |
8 | National TV | 59.000 | 0.6 | 2.5 |
9 | Disney Junior | 57.000 | 0.6 | 2.4 |
10 | Acasa | 52.000 | 0.5 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 5 septembrie, pe intervalul Acces Direct, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 179.000 | 4 | 22.8 |
2 | Antena 1 | 145.000 | 3.2 | 18.4 |
3 | Kanal D | 82.000 | 1.8 | 10.5 |
4 | EuroSport 2 | 31.000 | 0.7 | 3.9 |
5 | Prima TV | 23.000 | 0.5 | 2.9 |
6 | Pro Cinema | 23.000 | 0.5 | 2.9 |
7 | Disney Junior | 20.000 | 0.4 | 2.5 |
8 | Digi 24 | 18.000 | 0.4 | 2.2 |
9 | Antena 3 | 16.000 | 0.4 | 2 |
10 | Happy Channel | 15.000 | 0.3 | 1.9 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii