ALTERNATIVĂ. Surpriza serii de luni a venit de la Paramount, un post de film. Într-o seară la intersecţie directă cu Supravieţuitorul şi cu Chefi la cuţite, canal de nişă a fost pe locul patru pe publicul comercial, una dintre cele mai bune (dacă nu cea mai bună) din istoria postului în România.
“Vinovat” pentru locul obţinut de Paramount este clasicul Academia de poliţie. Paramount a difuzat prima parte a celebrei serii de comedii, care a fost realizată în 1984.
Pe scurt, cum au stat cifrele:
COMERCIAL. Cea mai bună poziţie a filmului dat între orele 20.30 şi 22.30 a fost pe publicul comercial: 65.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani au ales filmul.
Police Academy a fost după Antena 1 (aproape jumătate de milion pe acest target), dar peste Acasă TV, DigiSport, Naţional, Prima TV, TVR 1 şi toate canalele de ştiri.
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, 215.000 de români au ales Academia de Poliţie de pe Paramount. Filmul a fost pe poziţia a noua (mult peste performanţa normală a staţiei), peste Prima TV, Happy Channele, ProCinema, Acasă TV, Antena Stars şi Realitatea TV.
URBAN. Loc bun şi la oraşe: poziţia a opta, cu 130.000 de telespectatori în mediul urban.
Audienţele posturilor TV pe intervalul 20.30-22.30, în care Academia de Poliţie s-a intersectat cu Supravieţuitorul şi cu Chefi la cuţite, aici
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii