Una rece, una caldă pentru intervalul de după-amiază al Pro TV: la prima ediţie de la ora 15.00, Măruţă a fost pe locul trei pe toate targeturile. În schimb, Cabral, cu Ce spun românii, a bătut Acces Direct pe două targeturi.
La Măruţă a intrat ieri pentru prima dată pe intervalul orar 15.00-17.00, un slot pe care, oricum, Pro TV nu era nici până acum pe primul loc în audienţe.
La prima ediţie a emisiunii realizate de Cătălin Măruţă, Pro TV a fost pe locul al treilea pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial. Primele locuri au fost ale show-urilor Mireasă pentru fiul meu (Antena 1) şi Teo Show (Kanal D).
De notat că şi Teo este, din acest sezon, pe un nou interval orar (16.45-18.00), slot pe care a reuşit, săptămâna trecută, să fie într-o zi pe primul loc pe toate targeturile, în premieră în istoria emisiunii la Kanal D.
Interesant este consumul de televiziune pe intervalul lui Măruţă. În top 10 este postul pentru femei Happy Channel (din portofoliul Intact), dar şi o serie de canale de desene animate - Disney, Cartoon Network, Minimax şi Boomerang.
Surpriza Ce spun românii
Ce spun românii este, până acum, surpriza sezonului de toamnă. Show-ul prezentat de Cabral, plasat pe un interval obişnuit cu programe tabloide, depăşeşte frecvent Acces Direct, de pe Antena 1.
S-a întâmplat şi ieri, când Ce spun românii a fost peste emisiunea prezentată de Simona Gherghe atât la nivel urban, cât şi pe targetul comercial. Acces direct a fost peste Pro TV la nivelul întregii ţări.
Audienţa posturilor TV luni, 12 septembrie, pe intervalul emisiunii La Măruţă (15.00-17.00):
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 568.000 | 3.2 | 15.9 |
2 | Kanal D | 524.000 | 2.9 | 14.7 |
3 | Pro TV | 367.000 | 2.0 | 10.3 |
4 | Romania TV | 179.000 | 1.0 | 5.0 |
5 | Antena 3 | 175.000 | 1.0 | 4.9 |
6 | Happy Channel | 106.000 | 0.6 | 3.0 |
7 | Disney | 102.000 | 0.6 | 2.9 |
8 | Cartoon Network | 101.000 | 0.6 | 2.8 |
9 | Minimax | 93.000 | 0.5 | 2.6 |
10 | Antena Stars | 83.000 | 0.5 | 2.3 |
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 282.000 | 2.9 | 13.9 |
2 | Kanal D | 279.000 | 2.9 | 13.8 |
3 | Pro TV | 188.000 | 1.9 | 9.3 |
4 | Antena 3 | 140.000 | 1.4 | 6.9 |
5 | Romania TV | 139.000 | 1.4 | 6.9 |
6 | B1TV | 57.000 | 0.6 | 2.8 |
7 | Antena Stars | 50.000 | 0.5 | 2.5 |
8 | Happy Channel | 49.000 | 0.5 | 2.4 |
9 | Digi 24 | 47.000 | 0.5 | 2.3 |
10 | Cartoon Network | 45.000 | 0.5 | 2.2 |
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 84.000 | 1.9 | 14.2 |
2 | Kanal D | 81.000 | 1.8 | 13.7 |
3 | Pro TV | 77.000 | 1.7 | 12.9 |
4 | Antena 3 | 31.000 | 0.7 | 5.3 |
5 | Pro Cinema | 20.000 | 0.4 | 3.3 |
6 | Happy Channel | 19.000 | 0.4 | 3.1 |
7 | Digi 24 | 17.000 | 0.4 | 2.9 |
8 | Kiss TV | 16.000 | 0.4 | 2.8 |
9 | Boomerang | 15.000 | 0.3 | 2.5 |
10 | Disney | 14.000 | 0.3 | 2.4 |
Ce spun românii a fost peste Acces Direct la oraşe (unde s-a apropiat de jumătate de milion de telespectatori) şi pe segmentul comercial. A fost depăşit de show-ul tabloid la nivel naţional.
Audienţa posturilor TV luni, 12 septembrie, pe intervalul Ce spun românii (18.00-19.00):
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 837.000 | 4.7 | 20.9 |
2 | Pro TV | 756.000 | 4.2 | 18.9 |
3 | Kanal D | 351.000 | 2.0 | 8.8 |
4 | Antena 3 | 260.000 | 1.5 | 6.5 |
5 | Romania TV | 157.000 | 0.9 | 3.9 |
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 488.000 | 5.0 | 18.7 |
2 | Antena 1 | 447.000 | 4.6 | 17.1 |
3 | Kanal D | 236.000 | 2.4 | 9.0 |
4 | Antena 3 | 229.000 | 2.4 | 8.8 |
5 | Romania TV | 111.000 | 1.1 | 4.2 |
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 189.000 | 4.2 | 21.9 |
2 | Antena 1 | 135.000 | 3.0 | 15.7 |
3 | Kanal D | 98.000 | 2.2 | 11.3 |
4 | Pro Cinema | 36.000 | 0.8 | 4.1 |
5 | Prima TV | 29.000 | 0.7 | 3.4 |
Comentarii
Mie îmi place și de Teo și de Măruță și în general nu țin mai mult la un post de televiziune decât la altul. Ce e rece pentru unii e cald pentru alții. Eu mă bucur pentru cei care sunt în stare să capteze atenția publicului.
O mutare extrem de interesantă ar fi trecerea jurnalului de la 17 la 23 (sau 22:30) la duel cu Sinteza Zilei, emisiunile tabloid de la Kanal D și Prima, și mai apoi la concurență cu Lumea lui Danciu, a lui Badea Gheorghe și a lui Dragoș Pâslaru.
Iar Teo și Măruță ar avea astfel ringul liber.
Ce audienta face Vorbeste lumea si Mireasa pentru fiul meu cu Paula Chirila?