AUDIENŢE. Seara de duminică, câştigată de Antena 1. iUmor, a cincea săptămână lider de audienţă. Emisiunea jurizată de Mihai Bendeac, Delia şi Cheloo a fost, pe intervalul de difuzare, la distanţă de Pro TV, la oraşe şi în întreaga ţară. După publicul comercial, cele două televiziuni generaliste au fost aproape la egalitate.
Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele show-ului de umor, difuzat duminică de Antena 1:
NAŢIONAL. iUmor de aproape 1,7 milioane de telespectatori. Aceasta a fost media obţinută de show-ul Antenei 1, duminică seara, între 20.00 şi 22.10. Pro TV, care a avut pe interval ştirile din sport, meteo şi mare parte din Transformers 3, a fost urmărit de 1,3 milioane de privitori. Kanal D, mult în urma celor două, cu o medie naţională de 788.000 de persoane.
URBAN. Show-ul de pe Antena 1 a condus şi la oraşe. Producţia a avut o medie de 886.000 de telespectatori pe interval. Pro TV a fost pe doi, la odistanţă de 140.000 de persoane. România TV a fost a treia televiziune la oraşe, cu 430.000 de persoane.
COMERCIAL. Cifre bune pentru Antena 1 pe publicul comercial. Postul TV s-a apropiat de jumătate de milion de persoane, pe publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani. Pro TV, poziţia a doua, dar la mică distanţă, cu o medie de 463.000 de persoane. Potrivit datelor, Antena 1 şi Pro TV au avut împreună o cotă de 50%. Ceea ce înseamnă că jumătate din publicul tânăr, cu vârste între 18 şi 49 de ani, s-a împărţit între cele două posturi generaliste.
Audienta posturilor TV duminică, 30 octombrie, pe intervalul iUmor (20.00-22.10), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.681.000 | 9.4 | 18.7 |
2 | Pro TV | 1.310.000 | 7.3 | 14.6 |
3 | Kanal D | 788.000 | 4.4 | 8.8 |
4 | Prima TV | 785.000 | 4.4 | 8.7 |
5 | Romania TV | 674.000 | 3.8 | 7.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 30 octombrie, pe intervalul iUmor (20.00-22.10), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 886.000 | 9.1 | 17.8 |
2 | Pro TV | 748.000 | 7.7 | 15 |
3 | Romania TV | 430.000 | 4.4 | 8.6 |
4 | Kanal D | 377.000 | 3.9 | 7.6 |
5 | Prima TV | 342.000 | 3.5 | 6.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 30 octombrie, pe intervalul iUmor (20.00-22.10), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 487.000 | 10.8 | 24.9 |
2 | Pro TV | 463.000 | 10.3 | 23.6 |
3 | Kanal D | 146.000 | 3.2 | 7.4 |
4 | Prima TV | 143.000 | 3.2 | 7.3 |
5 | DigiSport 1 | 100.000 | 2.2 | 5.1 |
GALERIE FOTO.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Si normal ca Transformers pe intervalul sau a fost lider, a tinut de la 20:30-23:00, unde se lupta si cu productia ieftina "baieti de oras", daca iUmor era pana la 23, Pro era tot dupa Antena.
Apropierea pe comercial arata ca ramane o emisiune influentata foarte mult de filmul ales de Protv.
A1 10.8 rtg/24.9 share
Pro TV 10.3 rtg/23.6 share
Pe intervalul de intersectie cu filmul, cifrele difera, iumor nu mai este lider.
La ”furăciuni” sunt primii.
Și Observatorul la ei începe, de ani buni, de la ora 18,58...dar CNAul se pare că este în ...campanie electorală...
Sigur vor urma sezonul 3 si 4.