iUmor, mai puternic decât Hercule. Show-ul Antenei 1 a fost duminică seara peste Pro TV, pe intervalul emisiunii de talente. Aproape 1,7 milioane de persoane au urmărit ediţia a doua a emisiunii în care juraţi sunt Mihai Bendeac, Delia şi Cheloo.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de duminică, pe intervalul iUmor:
NAŢIONAL. Show-ul jurizat de Bendeac, Delia şi Cheloo a fost urmărit de aproape 1,7 milioane de persoane din întreaga ţară. Pro TV a fost aproape de lider, cu o medie de 1,6 milioane de proâivitori, media la niveul întregii ţări. Kanal D, pe locul al treilea, cu cifre la jumătate faţăd e cele două televiziuni. Postul turcesc a avut pe interval gala live a emisiunii Bravo, ai stil.
URBAN. Emisiunea de divertisment a Antenei 1 s-a apropiat de milionul de telespectatori, la oraşe. A avut aproape 100.000 de persoane în plus faţă de săptămâna trecută, după cum Paginademedia.ro a scris AICI. Pro TV, care a avut pe interval Hercule, film produs în 2014, a avut o medie de 861.000 privitori. Kanal D a avut cifre de aproape trei ori mai mici decât Antena 1 pe publicul de la oraşe.
COMERCIAL. Jumătate din publicul cu televizorul deschis, cu vârste între 18 şi 49 de ani de la oraşe, era împărţit între Antena 1 şi Pro TV. 531.000 de persoane a avut Antena 1 pe publicul comercial. Alţi 510.000 au fost pe Pro TV. Kanal D, locul al treilea cu o medie de 166.000 de persoane.
Audienta posturilor TV duminică, 9 octombrie, pe intervalul iUmor (20.00-22.30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.688.000 | 9.4 | 19.1 |
2 | Pro TV | 1.666.000 | 9.3 | 18.9 |
3 | Kanal D | 745.000 | 4.2 | 8.5 |
4 | Prima TV | 725.000 | 4 | 8.2 |
5 | TVR 1 | 409.000 | 2.3 | 4.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 9 octombrie, pe intervalul iUmor (20.00-22.30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 985.000 | 10.1 | 20.4 |
2 | Pro TV | 861.000 | 8.8 | 17.8 |
3 | Kanal D | 386.000 | 4 | 8 |
4 | Prima TV | 288.000 | 3 | 6 |
5 | Antena 3 | 241.000 | 2.5 | 5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 9 octombrie, pe intervalul iUmor (20.00-22.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 531.000 | 11.9 | 26.4 |
2 | Pro TV | 510.000 | 11.4 | 25.3 |
3 | Kanal D | 166.000 | 3.7 | 8.2 |
4 | Prima TV | 127.000 | 2.8 | 6.3 |
5 | Acasa | 42.000 | 0.9 | 2.1 |
Pro - 20.9% share
Antena - 15.9% share
Pro a adunat audienta cu celelalte programe din timpul zilei, iar Antena a recuperat seara, asa grea este logica?