AUDIENŢE. Las Fierbinţi a obţinut joi seara cele mai bune cifre din sezon. Atletico Textila, serialul care a urmat după Las Fierbinţi, a avut însă cifre mai mici, care au pus Pro TV pe locurile doi, trei în audienţe. Cum s-au descurcat Jocurile de celebritate, emisiunea lui Mihai Bobonete, în continuare.
Pro TV a început seara de joi din poziţia de lider, dar a terminat-o pe locurile doi şi trei.
Las Fierbinţi a avut cele mai bune cifre din acest sezon. Peste 1,9 milioane de persoane din întreaga ţară au urmărit serialul de comedie. Postul s-a distanţat pe acest tronson de locul al doilea, pe care a fost Antena 1: 700.000 de persoane a fost diferenţa dintre cele două televiziuni.
După ce s-a încheiat serialul de comedie, audienţa Pro TV a coborât la 1,2 milioane de posturi, pe intervalul Atletico Textila. Postul a ajuns pe locul trei la nivelul întregii ţări, după Antena 1 şi Kanal D, dar a rămas lider pe publicul comercial.
Au jucat pe locurile doi şi trei Jocurile de celebritate. Emisiunea prezentată de Bobonete a avut cifre la jumătate faţă de Antena 1 pe publicul din întreaga ţară.
Audienţa posturilor TV, pe intervalul Las Fierbinţi, la nivel naţional, urban şi comercial (20.30 - 21.30):
| NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Pro TV | 1.902.000 | 10.6 | 22.1 |
| 2 | Antena 1 | 1.201.000 | 6.7 | 13.9 |
| 3 | Kanal D | 1.156.000 | 6.4 | 13.4 |
| 4 | National TV | 414.000 | 2.3 | 4.8 |
| 5 | Antena 3 | 359.000 | 2.0 | 4.2 |
| URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Pro TV | 1.047.000 | 10.7 | 22.3 |
| 2 | Antena 1 | 651.000 | 6.7 | 13.9 |
| 3 | Kanal D | 541.000 | 5.6 | 11.5 |
| 4 | Antena 3 | 243.000 | 2.5 | 5.2 |
| 5 | Romania TV | 196.000 | 2.0 | 4.2 |
| COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Pro TV | 550.000 | 12.3 | 31.4 |
| 2 | Antena 1 | 280.000 | 6.2 | 16.0 |
| 3 | Kanal D | 174.000 | 3.9 | 9.9 |
| 4 | Acasa | 54.000 | 1.2 | 3.1 |
| 5 | TVR 2 | 50.000 | 1.1 | 2.8 |
Audienţa posturilor TV, pe intervalul Atletico Textila, la nivel naţional, urban şi comercial (21.30 - 22.30):
| NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Antena 1 | 1.434.000 | 8.0 | 18.2 |
| 2 | Kanal D | 1.272.000 | 7.1 | 16.1 |
| 3 | Pro TV | 1.213.000 | 6.8 | 15.4 |
| 4 | Antena 3 | 511.000 | 2.8 | 6.5 |
| 5 | TVR 2 | 325.000 | 1.8 | 4.1 |
| URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Antena 1 | 820.000 | 8.4 | 18.5 |
| 2 | Pro TV | 682.000 | 7.0 | 15.4 |
| 3 | Kanal D | 660.000 | 6.8 | 14.9 |
| 4 | Antena 3 | 324.000 | 3.3 | 7.3 |
| 5 | Romania TV | 187.000 | 1.9 | 4.2 |
| COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Pro TV | 415.000 | 9.3 | 23.8 |
| 2 | Antena 1 | 371.000 | 8.3 | 21.3 |
| 3 | Kanal D | 210.000 | 4.7 | 12.1 |
| 4 | DigiSport 1 | 67.000 | 1.5 | 3.9 |
| 5 | Antena 3 | 41.000 | 0.9 | 2.4 |
Audienţa posturilor TV, pe intervalul Las Fierbinţi, la nivel naţional, urban şi comercial (22.30 - 23.30):
| Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | ||
|---|---|---|---|---|
| 1 | Antena 1 | 1.313.000 | 7.3 | 22.6 |
| 2 | Kanal D | 1.001.000 | 5.6 | 17.3 |
| 3 | Pro TV | 629.000 | 3.5 | 10.9 |
| 4 | Antena 3 | 398.000 | 2.2 | 6.9 |
| 5 | Romania TV | 220.000 | 1.2 | 3.8 |
| Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | ||
|---|---|---|---|---|
| 1 | Antena 1 | 771.000 | 7.9 | 22.9 |
| 2 | Kanal D | 539.000 | 5.5 | 16.0 |
| 3 | Pro TV | 373.000 | 3.8 | 11.1 |
| 4 | Antena 3 | 252.000 | 2.6 | 7.5 |
| 5 | DigiSport 1 | 170.000 | 1.7 | 5.0 |
| NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Antena 1 | 316.000 | 7.1 | 23.5 |
| 2 | Pro TV | 229.000 | 5.1 | 17.0 |
| 3 | Kanal D | 197.000 | 4.4 | 14.7 |
| 4 | DigiSport 1 | 92.000 | 2.0 | 6.8 |
| 5 | Pro Cinema | 43.000 | 1.0 | 3.2 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
in rest, protv incepe sa piarda. des. concedierile, lipsa investitiilor, eliminarea formatelor de succes, dar scumpe (exceptie "supravietuitorul", scump dar esec), incepe sa ii coste la audiente. jocuri de celebritate a fost o surpriza, dar se stinge. cabral si el surpriza, dar si asta s-a stins. producatorii sunt rupti de particularitatile romanesti.
antena a avut o linie coerenta. investim, investim, cu orice risc. si incepe sa se vada.