AUDIENŢE. Steaua ţine telespectatorii în faţa televizoarelor. Cifre bune la meciul cu Zurich, dat de Pro TV. Câţi români s-au uitat?
Pro TV a avut cifre de peste două ori mai mari decât lucul următor pe interval pe toate targeturile.
NAŢIONAL. Aproape 2,5 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la meciul Steaua - Zurich (1-1), de pe Pro TV, difuzat în intervalul 20.00-21.50. Audienţa a fost de două ori mai mare decât a locului următor ocupat de Kanal D, cu serialul turcesc Ziua în care mi s-a scris destinul.
Locul trei pentru Antena 1, cu Observator Special (de la 20.00) şi cu Next Star (de la 20.30), la mică diferenţă de Kanal D. De notat locul patru ocupat de Naţional TV, cu un serial indian - Dragoste şi ură.
URBAN. O medie de 1,4 milioane de telespectatori la oraşe, pentru meciul Stelei de pe Pro TV.
Schimbare de locuri pe 2 şi 3: locul secund pentru Antena 1 şi poziţia a treia pentru Kanal D, la diferenţă mică.
Şi la oraşe, Naţional TV a prins Top 5.
COMERCIAL. Peste 700.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru meciul de fotbal. Pe locul doi, Antena 1 avea o medie de 265.000 de persoane pe acest target.
Dacă la nivel naţional şi la oraşe serialul turcesc şi NextStar au fost bară la bară, pe segmentul comercial Antena 1 este mult peste postul turcesc: cifrele NextStar sunt duble, în comparaţie cu serialul de pe Kanal D.
Audienta posturilor TV joi, 20 octombrie, pe intervalul meciului Steaua - Zurich (20.00-22.50), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | PRO TV | 2.473.000 | 13.8 | 27.4 |
2 | Kanal D | 1.246.000 | 6.9 | 13.8 |
3 | Antena 1 | 1.174.000 | 6.5 | 13.0 |
4 | National TV | 432.000 | 2.4 | 4.8 |
5 | Antena 3 | 362.000 | 2.0 | 4.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 20 octombrie, pe intervalul meciului Steaua - Zurich (20.00-22.50), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | PRO TV | 1.408.000 | 14.5 | 29.2 |
2 | Antena 1 | 593.000 | 6.1 | 12.3 |
3 | Kanal D | 562.000 | 5.8 | 11.7 |
4 | Antena 3 | 229.000 | 2.4 | 4.8 |
5 | National TV | 182.000 | 1.9 | 3.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 20 octombrie, pe intervalul meciului Steaua - Zurich (20.00-22.50), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | PRO TV | 704.000 | 15.7 | 39.2 |
2 | Antena 1 | 265.000 | 5.9 | 14.7 |
3 | Kanal D | 130.000 | 2.9 | 7.2 |
4 | National TV | 60.000 | 1.3 | 3.3 |
5 | Prima TV | 59.000 | 1.3 | 3.3 |
Totul despre seriale, pe Paginadeseriale.ro şi pe Pagina de Facebook
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
1. PROTV - 24.9% Share
2. ANTENA 1 - 20.5% Share
3. KANAL D - 7.9% Share
4. PRIMA TV - 2.5% Share
5. ACASA TV - 2.3% Share
6. ANTENA 3 - 2.2% Share
7. NATIONAL TV - 2.2% Share
8. ROMANIA TV - 2.2% Share
9. DIGI 24 - 2% Share
10. PRO CINEMA - 1.7% Share
11. ANTENA STARS - 1.4% Share
12. DIGI SPORT - 1.4% Share
13. AXN - 1.3% Share
14. HAPPY CHANNEL - 1.2% Share
15. *** - 1.1% Share
16. KISS TV - 1% Share
17. TARAF TV - 1% Share
18. B1TV - 0.8% Share
19. TVR 2 - 0.8% Share
20. ZUTV - 0.8% Share
>>>>>>>>> http://prntscr.com/cx2dx0
VERSUS
Televiziunile pentru copii. Disney Jr. are 2% Share, deci bate "marile" televiziuni >>>>> http://prntscr.com/cx2g2q