AUDIENŢE. Cu ochii pe Visuri la cheie. Emisiunea de pe Pro TV a avut prima poziţie în topul audienţelor.
În minutul de aur, de la 22.12, producţia prezentată de Dragoş Bucur a strâns în faţa micilor ecrane aproape trei milioane de persoane la nivel naţional şi peste 900.000 de privitori pe tagetul comercial.
Kanal D, peste Antena 1 la nivel naţional şi la oraşe cu serialul turcesc Ziua în care mi s-a scris destinul. Postul trustului Intact s-a poziţionat pe locul al doilea pe targetul comercial.
Paginademedia.ro prezintă, în continuare, cifrele serii de miercuri, pe intervalul Visuri la cheie:
NAŢIONAL. Visuri la cheie s-a apropiat miercuri seara de două milioane de persoane, media pe fiecare minut, la nivelul întregii ţări. Poziţia secundă a fost ocupată de Kanal D, cu serialul turcesc Ziua în care mi s-a scris destinul, care a adunat în faţa micilor ecrane aproape 1,4 milioane de privitori. Cele două producţii ale lui Mihai Bendeac, În puii mei şi Băieţi de oraş, au strâns în faţa televizorului o medie de 915.000 de privitori, plasând postul Antena 1 pe locul al treilea.
URBAN. Pro TV a fost lider de audienţă aseară şi la oraşe, cu o medie pe fiecare minut de 1,1 milioane de persoane. Kanal D a ocupat locul al doilea pe targetul urban, cu 666.000 de privitori. Locul trei a fost şi aici ocupat de Antena 1. În medie, 481.000 de persoane din mediul urban s-au uitat aseară la cele două programe de umor.
COMERCIAL. Cifre duble pentru emisiunea Visuri la cheie faţă de locul secund pe targetul comercial, reprezentat de persoanele, de la oraşe, cu vârste între 18 şi 49. În medie, 625.000 de persoane s-au uitat la emisiunea de la Pro TV, în timp ce la Antena 1, postul de pe poziţia secundă, s-au uitat aproape 300.000 de persoane.
188.000 a fost media pe targetul comercial pentru Kanal D, poziţionând postul deţinut de turcii de la Dogan pe locul al treilea.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 26 octombrie, pe intervalul Visuri la cheie, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.991.000 | 11.1 | 22.4 |
2 | Kanal D | 1.397.000 | 7.8 | 15.7 |
3 | Antena 1 | 915.000 | 5.1 | 10.3 |
4 | National TV | 507.000 | 2.8 | 5.7 |
5 | Antena 3 | 503.000 | 2.8 | 5.7 |
Audienţa posturilor TV de miercuri, 26 octombrie, pe intervalul Visuri la cheie, în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.100.000 | 11.3 | 22.4 |
2 | Kanal D | 666.000 | 6.8 | 13.5 |
3 | Antena 1 | 481.000 | 4.9 | 9.8 |
4 | Antena 3 | 301.000 | 3.1 | 6.1 |
5 | National TV | 227.000 | 2.3 | 4.6 |
Audienţa posturilor TV de miercuri, 26 octombrie, pe intervalul Visuri la cheie, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 625.000 | 13.9 | 33.2 |
2 | Antena 1 | 297.000 | 6.6 | 15.8 |
3 | Kanal D | 188.000 | 4.2 | 10.0 |
4 | National TV | 62.000 | 1.4 | 3.3 |
5 | Acasa | 55.000 | 1.2 | 2.9 |
Imagini din emisiunea Visuri la cheie de aseară:
Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
Comentarii
Antena facea audienta mai buna cu un film decat cu emisiunile lui Bendeac. Daca tot vor trece la HD, sa inceapa sa-ai curete imaginea si sa faca ziua de miercuri-ziua filmelor noi, in loc de productii gen Bendeac, unde umorul nu exista.
Doar eu cred ca Antena ar face audienta mai buna cu un film?