Prima rundă de dueluri de la Vocea României s-a încheiat aseară după aproape trei ore şi jumătate. Talent show-ul de pe Pro TV a avut peste 1,4 milioane de telespectatori. Ca şi în alte sezoane, cifrele au fost mai mici ca în faza preselecţiilor.
Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele obţinute de Vocea României, la prima ediţie de dueluri:
NAŢIONAL. Peste 1,4 milioane de persoane din întreaga ţară au urmărit, aseară, prima rundă de dueluri. Emisiunea a fost mai lungă decât de obicei, derulându-se până aproape de miezul nopţii. Antena 1 a avut pe intervalul Vocii aproape 1,2 milioane de persoane. Locul trei pentru Kanal D, cu puţin peste un milion de persoane.
URBAN. La oraşe, show-ul de pe Pro TV s-a apropiat de un milion de persoane. Antena 1, poziţia a doua cu peste 670.000 de orăşeni, media pe minut. Antena 1, de pe locul al doilea, a fost urmărită de 670.000 de persoane.
COMERCIAL. Vocea a fost urmărită, pe publicul comercial, de aproape 500.000 de persoane. Locul al doilea pentru Antena 1, cu o medie de 357.000 de privitori cu vârste între 18 şi 49 de ani.
Audienta posturilor TV de vineri, 21 octombrie, pe intervalul Vocea Romaniei (20.30-23.50), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.461.000 | 8.1 | 19.7 |
2 | Antena 1 | 1.198.000 | 6.7 | 16.1 |
3 | Kanal D | 1.019.000 | 5.7 | 13.7 |
4 | National TV | 369.000 | 2.1 | 5.0 |
5 | Antena 3 | 335.000 | 1.9 | 4.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV de vineri, 21 octombrie, pe intervalul Vocea Romaniei (20.30-23.50), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 917.000 | 9.4 | 21.6 |
2 | Antena 1 | 670.000 | 6.9 | 15.8 |
3 | Kanal D | 525.000 | 5.4 | 12.4 |
4 | Antena 3 | 214.000 | 2.2 | 5.1 |
5 | Romania TV | 151.000 | 1.6 | 3.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV de vineri, 21 octombrie, pe intervalul Vocea Romaniei (20.30-23.50), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 481.000 | 10.7 | 28.3 |
2 | Antena 1 | 357.000 | 7.9 | 21.0 |
3 | Kanal D | 144.000 | 3.2 | 8.5 |
4 | Prima TV | 84.000 | 1.9 | 4.9 |
5 | Acasa | 66.000 | 1.5 | 3.9 |
GALERIE FOTO
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Eu am dat pe Pro la 21 si anuntau rezultatul primului duel! 30 de minute pentru un cantec? ma lasi!
Daca o comprimau in 2 -2,5 ore cred ca aveau audiente apropiate de blind-uri, dar au vazut ei ca tactica lalaielii tine la Intact si s-au gandit ca poate le iese! Iaca nu le-a mers !
Cel mai mult ma deranjeaza ca, fata de vremea lui Sarbu cand Pro era un trendsetter pe care toti il copiau, acum au inceput ei sa copieze. Si nu cu success! Iar asta este 100% imputabil baietasului de la conducere, caruia ii tremura nadragii sa aprobe ceva nou, sa fie indraznet si prefera sa mearga pe carari deja batatorite de altii. Doar ca acestea nu duc unde ar vrea spectatorii si aceasta lipsa de viziune va costa statia mult in viitor. Sper ca zvonurile despre vanzare sa fie reale si baietasul asta sa-si ia talpasita cat mai curand, altfel Pro ae sanse sa ajunga unde este A1 cum. Pe 2-3!
ProTv o sa produca o emisiune din toamna 2017: Trio Show
PS
presupun ca ghiolb.an.ismul este o trasatura a generatiei Pro.