AUDIENŢE. După câteva săptămâni în care Chefi la cuţite a bătut Pro TV cu Supravieţuitorul în grilă, filmele salvează situaţia. Luni, Pro TV a reuşit să fie peste Antena 1 la nivel naţional. Ieri, cu Taken, a fost pe prima poziţie la nivelul întregii ţări şi a avut un foarte mic plus în faţa Antenei 1 pe comercial.
Filmul cu Liam Neeson, o reţetă pe care Pro TV a folosit-o şi în trecut, a avut un avans mai mare la nivelul întregii ţări. Pe urban a fost pe locul al doilea, dar la distanţă mică, iar pe comercial a avut câteva mii de telespectatori în faţa Antenei 1 (în termeni de rating a fost aproape egalitate).
Cu o zi înainte, prima în care Supravieţuitorul a fost de la 22.00, filmul difuzat de Pro TV - Siguranţa Naţională - a fost pe primul loc doar pe naţional.
Taken a mai fost difuzat, în trecut, la bătaie cu producţiile de forţa de la Antena 1. În februarie 2004, filmul a fost pus de Pro TV la intersecţie cu Te cunosc de undeva şi a reuşit să depăşească producţia Antenei, după cum Paginademedia.ro a scris aici.
Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele pe intervalul filmului Taken - Teroare în Paris (20.30-22.10):
NAŢIONAL. În întreaga ţară, filmul Taken - Teroare în Paris a fost urmărit de peste un milion şi jumătate de români. Pe interval, locurile doi-trei au fost împărţite de Guneş (Kanal D) şi de Chefi la cuţite (Antena 1), cu cifre foarte apropiate.
URBAN. La oraşe, Chefii de pe Antena 1 au fost pe primul loc, cu 780.000 de telespectatori. Filmul de pe Pro TV a fost pe locul al doilea, dar diferenţa nu a fost mare: 25.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Pe segmentul comercial, Pro TV şi Antena 1 au fost aproape la egalitate: 421.000 de telespectatori pentru Taken şi 417.000 pentru Chefi. În rating procentual, diferenţa a fost de doar 0,1.
Audienta posturilor TV marţi, 11 octombrie, pe intervalul Taken (20.30-22.10), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | PRO TV | 1.501.000 | 8.4 | 16.5 |
2 | Kanal D | 1.256.000 | 7.0 | 13.8 |
3 | Antena 1 | 1.230.000 | 6.9 | 13.5 |
4 | TVR 1 | 979.000 | 5.5 | 10.7 |
5 | Antena 3 | 431.000 | 2.4 | 4.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 11 octombrie, pe intervalul Taken (20.30-22.10), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 778.000 | 8.0 | 15.4 |
2 | PRO TV | 752.000 | 7.7 | 14.9 |
3 | Kanal D | 610.000 | 6.3 | 12.1 |
4 | TVR 1 | 549.000 | 5.6 | 10.9 |
5 | Antena 3 | 288.000 | 3.0 | 5.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 11 octombrie, pe intervalul Taken (20.30-22.10), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | PRO TV | 421.000 | 9.4 | 22.7 |
2 | Antena 1 | 417.000 | 9.3 | 22.4 |
3 | TVR 1 | 209.000 | 4.7 | 11.3 |
4 | Kanal D | 184.000 | 4.1 | 9.9 |
5 | Acasa | 49.000 | 1.1 | 2.6 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Bravo Acasa , nu happy vezi o zi happy , 3 zile acasa