Skip to main content

Filmul salvează situaţia. Taken, de pe Pro TV, a depăşit Chefii de pe Antena

 
taken
taken

AUDIENŢE. După câteva săptămâni în care Chefi la cuţite a bătut Pro TV cu Supravieţuitorul în grilă, filmele salvează situaţia. Luni, Pro TV a reuşit să fie peste Antena 1 la nivel naţional. Ieri, cu Taken, a fost pe prima poziţie la nivelul întregii ţări şi a avut un foarte mic plus în faţa Antenei 1 pe comercial.

Publicitate

Filmul cu Liam Neeson, o reţetă pe care Pro TV a folosit-o şi în trecut, a avut un avans mai mare la nivelul întregii ţări. Pe urban a fost pe locul al doilea, dar la distanţă mică, iar pe comercial a avut câteva mii de telespectatori în faţa Antenei 1 (în termeni de rating a fost aproape egalitate).

Cu o zi înainte, prima în care Supravieţuitorul a fost de la 22.00, filmul difuzat de Pro TV - Siguranţa Naţională - a fost pe primul loc doar pe naţional.

Taken a mai fost difuzat, în trecut, la bătaie cu producţiile de forţa de la Antena 1. În februarie 2004, filmul a fost pus de Pro TV la intersecţie cu Te cunosc de undeva şi a reuşit să depăşească producţia Antenei, după cum Paginademedia.ro a scris aici.

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele pe intervalul filmului Taken - Teroare în Paris (20.30-22.10):

NAŢIONAL. În întreaga ţară, filmul Taken - Teroare în Paris a fost urmărit de peste un milion şi jumătate de români. Pe interval, locurile doi-trei au fost împărţite de Guneş (Kanal D) şi de Chefi la cuţite (Antena 1), cu cifre foarte apropiate.

URBAN. La oraşe, Chefii de pe Antena 1 au fost pe primul loc, cu 780.000 de telespectatori. Filmul de pe Pro TV a fost pe locul al doilea, dar diferenţa nu a fost mare: 25.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Pe segmentul comercial, Pro TV şi Antena 1 au fost aproape la egalitate: 421.000 de telespectatori pentru Taken şi 417.000 pentru Chefi. În rating procentual, diferenţa a fost de doar 0,1.

Audienta posturilor TV marţi, 11 octombrie, pe intervalul Taken (20.30-22.10), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 PRO TV 1.501.000 8.4 16.5
2 Kanal D 1.256.000 7.0 13.8
3 Antena 1 1.230.000 6.9 13.5
4 TVR 1 979.000 5.5 10.7
5 Antena 3 431.000 2.4 4.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 11 octombrie, pe intervalul Taken (20.30-22.10), în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 778.000 8.0 15.4
2 PRO TV 752.000 7.7 14.9
3 Kanal D 610.000 6.3 12.1
4 TVR 1 549.000 5.6 10.9
5 Antena 3 288.000 3.0 5.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 11 octombrie, pe intervalul Taken (20.30-22.10), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 PRO TV 421.000 9.4 22.7
2 Antena 1 417.000 9.3 22.4
3 TVR 1 209.000 4.7 11.3
4 Kanal D 184.000 4.1 9.9
5 Acasa 49.000 1.1 2.6

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cipica Cipica
    Iuli nu a fost chiar asa mare diferenta antenuta .share 20,5 iar pro 20,3 asa ca nu i mai lauda ca incep sa o ia la vale antenuta , pro a gresit ca nu ascos mai repede emisiunea ,
    Bravo Acasa , nu happy vezi o zi happy , 3 zile acasa
  • F F
    @ mile si Iuli : a dat comunicat antena. Emisiunea a fost lidera doar pe urban.
  • F F
    din comunicatul antenei se intelege ca nu au recuperat nici dupa terminarea filmului. Au fost lideri doar pe urban. Deci gata cu marele succes. Totusi Protv a oferit destul timp emisiunii sa isi faca un public mai mare decat sezonul trecut. De asta au anuntat si sezonul 3. Dar e clar. Filmul potrivit va depasi emisiunea.
  • alex2 alex2
    Taken nu e chiar "film oarecare", e un film destul de bun care a avut succes si la alte difuzari. Apoi Chefii au fost foarte slabi. Toata emisiunea a avut foarte putin gatit si foarte multe discutii fara rost si emotii regizate, plans la comanda, ras la comanda, tavalit pe jos la comanda etc. Daca asa au montat tot sezonul o sa manance bataie des pentru ca pur si simplu nu pierzi nimic daca muti pe alt post, treaba cu gatitul e 10% din durata emisiunii.
  • Iuli Iuli
    Trebuie mentionat ca ieri a fost sfarsitul serialului Gunes. Deaia si audienta mica pentru Chefi. Oricum A1 a fost ieri pe locul 1 pe toata ziua (AICI>>>> http://prntscr.com/cswq8j ). Dati si audientele pe intervalul Chefilor, sigur sunt mai mari, iar Pro a picat pe 3.
  • mile mile
    geo, adica ii faci prosti pe protevisti , stii foarte bine ca nu este pe intervalul emisiunii , acolo s-ar putea sa fie surprize
  • geo geo
    Ieri nu a fost ”Vocea României”.
    Este bine să corectați.
    Deci Chefii au fost bătuți de un film oarecare difuzat de Pro TV.
    Si, f interesant, A 1 e pe 3 pe national, chiar si sub Kanal D.
  • Bogdan P Bogdan P
    Interval Vocea României??????????

Trimite un comentariu

sus