Skip to main content

Pro TV a scos cu un film din 2003 cifre mai bune decât cu Supravieţuitorul

 
Pro TV a scos cu un film din 2003 cifre mai bune decât cu Supravieţuitorul

AUDIENŢE. Pro TV a mutat Supravieţuitorul de la ora 20.30 la ora 22.00, iar în loc a difuzat o comedie din 2003. Cum s-a descurcat filmul cu Martin Lawrence pe fostul interval al show-ului?

Publicitate

Cu un film de la începutul anilor 2000, Pro TV a scos audienţe mai bune decât cu Supravieţuitorul pe interval.

Datele de pe intervalul filmului, dar şi cifrele Survivor de la 22.00, în continuare:

NAŢIONAL. Filmul Siguranţă Naţională, o comedie cu Martin Lawrence, a plasat Pro TV pe prima poziţie pe intervalul de difuzare (pe care săptămâna trecută era Supravieţuitorul). Audienţa filmului: peste 1,4 milioane de români. În comparaţie, Pro TV avea săptămâna trecută, cu Supravieţuitorul, în jur de 1,1 milioane de români pe post.

Aseară, la nivelul întregii ţări, Chefi la cuţite au fost după Pro TV. Săptămâna trecută, cu Supravieţuitorul pe interval, Chefii erau peste Pro TV.

URBAN. La oraşe, filmul de pe Pro TV a fost pe locul doi, după Antena 1. Audienţa filmului: 660.000 de telespectatori, faţă de peste 800.000 la Chefi la cuţite.

Săptămâna trecută, cu Supravieţuitorul, media Pro TV era de 630.000 de persoane la oraşe.

COMERCIAL. Şi pe segmentul comercial, Pro TV a fost pe poziţia a doua, cu 405.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani la film, faţă de 470.000 la Chefi la cuţite.

Săptămâna trecută, Supravieţuitorul avea o medie de 330.000 de telespectatori pe targetul comercial.

Audienţa posturilor TV luni, 10 octombrie, pe intervalul filmului Siguranţa Naţională (20.30-22.05):

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.446.000 8.1 16.7
2 Antena 1 1.346.000 7.5 15.6
3 Kanal D 1.078.000 6 12.5
4 Romania TV 480.000 2.7 5.6
5 Antena 3 401.000 2.2 4.6

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 803.000 8.2 17.2
2 Pro TV 663.000 6.8 14.2
3 Kanal D 521.000 5.4 11.2
4 Antena 3 276.000 2.8 5.9
5 Romania TV 274.000 2.8 5.9

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 470.000 10.5 26.4
2 Pro TV 405.000 9.1 22.8
3 Kanal D 148.000 3.3 8.3
4 Sport.ro 45.000 1 2.5
5 Happy Channel 43.000 1 2.4

Cum s-a descurcat Supravieţuitorul de la ora 22.00?

La prima difuzare de la ora 22.00, Supravieţuitorul a resimţit mutarea într-o zonă de sfârşit de Prime-Time.

La nivel naţional, a fost depăşit şi de Un show păcătos (Antena 1) şi de WowBiz (Kanal D). La oraşe şi pe segmentul comercial a fost pe poziţia a doua.

Audienţa posturilor TV luni, 10 octombrie, pe intervalul Supravieţuitorul (22.05-00.05):

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 896.000 5 16.1
2 Kanal D 778.000 4.3 13.9
3 Pro TV 716.000 4 12.8
4 Antena 3 380.000 2.1 6.8
5 Romania TV 246.000 1.4 4.4

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 582.000 6 17
2 Pro TV 452.000 4.6 13.2
3 Kanal D 418.000 4.3 12.2
4 Antena 3 289.000 3 8.4
5 Romania TV 166.000 1.7 4.8

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 361.000 8.1 24.5
2 Pro TV 277.000 6.2 18.8
3 Kanal D 149.000 3.3 10.1
4 Pro Cinema 62.000 1.4 4.2
5 DigiSport 1 58.000 1.3 3.9

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • nile nile
    Pacat ca inca exista destui *** care se uita la Capatos si la celalalt .
    Ce tara de ca...ncan .
  • Expertul, Expertul,
    Cu aceasta mutare managementul ProTV a trecut Supravietuitorul la pierderi operationale. ProTV a crescut In Prime Time, in Q3 2016, la 7.3 rating si 25.4% share, fata de Q3 2015, cand a obtinut 6.9 rating si 22.2% share, pe targetul comercial. Asa cum s-a intamplat si pe alte piete, Survivor nu e potrivit pentru piata din Ro.
  • Gogu Gogu
    @iuli: crede-ma, un show pacatos spulbera wow *** seara de seara, cel putin pe comercial. Asa a fost intotdeauna, exceptand perioada de trista amintire, leo. Medelin da si el din gura ca sunt lideri, dar nu mai arata cifrele de luni bune. Pe genul: curaj gaina, ca te tai!
  • geo geo
    Expertule, tu știi ce ”exclusivitate” a avut aseară Capatos. Dacă nu știi stai jos și taci. Audiențele depind de subiectele alese iar aseară Capatos a renunțat la mizerii, la maneliști și la fufe și chiar a avut un subiect interesant...și chiar plăcut privirii...
  • mile mile
    antena a spulberat iar pro tv , oricum publicul pro nu e pentru emisiuni bune
  • daca-mi permiteti daca-mi permiteti
    ce investitite complet ratata in "supravietuitorul !"
    acum,unde sunt postacii protv care strigau ca doar comercialul conteaza :) ? pt ca pro si-o ia constant pe comercial. desi, mi se pare o mare pro.s.tie ideea ca 18-49 e tot ce conteaza. ca si cum daca ai 49 de ani si 4 luni, brusc, nu mai cumperi nimic :))
  • Gogu Gogu
    Deci, pe comercial, un show pacatos aproape de 3 ori cat wow ***. Eu cred ca asta era stirea!
  • geo geo
    Uauuu...audiența națională a Pro TVului s-a înjumătățit după terminarea filmului iar comercialul s-a prăbușit și el. Mutarea orei de difuzare este începutul sfîrșitului. Mai ales că, în continuare, conținutul lasă de dorit.
    Prea multă vorbă, intrigă și ”strategii” și prea puțină acțiune și dinamism.
  • Iuli Iuli
    Si totusi, care sunt audientele tabloidelor? Cei de la Wowbiz se lauda ca au fost pe 1, dar fara sa arate cifrele.

    Audienta mai buna pentru ProTV, asa trebuia sa faca inca de la primil esec Survivor. Bravo Antena1
  • iche iche
    mile, sa te aud
  • Expertul expertilor Expertul expertilor
    Opaaaaaaa!!! Pai nu ii cantati voi, astia de pe la comentarii, prohodul lui capatos? Ca e terminat, ca se lauda singur in fiecare seara cu audientele? Din ce vad, e lider pe toate targeturile. Cum or fi scapat cei de la pagina de media informatia asta? Pana acum, sloganul lor era: sa moara capatos! Chiar imi pare rau pentru voi. In sfanta zi de marti, vi s-a rasturnat universul.

Trimite un comentariu

sus