AUDIENŢE. Serialul turcesc de pe Kanal D prinde putere. Postul turcesc a fost cu Ziua în care mi s-a scris destinul lider de audienţe la oraşe, dar şi la nivelul întregii ţări. A avut locul al doilea pe publicul comercial, peste Antena 1, care avea aseară X Factor.
Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de vineri, pe intervalul Vocea României:
NAŢIONAL. Pro TV a avut aseara, cu rundele knockout, o probă nou introdusă în acest sezon, o medie de 1,2 milioane de persoane, la nivelul întregii ţări. Postul s-a clasat pe locul al doilea, după Kanal D, care a atras pe interval o medie de 1,7 milioane de persoane. Antena 1, cu X Factor pe interval
URBAN. Kanal D, lider detaşat şi la oraşe. Postul turcesc a obţinut o medie de 834.000 de orăşeni. Vocea a avut poziţia a doua, cu 787.000 de privitori. Şi aici, Antena 1 a fost a treia:
COMERCIAL. Pro TV a fost lider pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani, cu o medie de 413.000 de persoane. Kanal D a avut poziţia a doua, la mică distanţă de Antena 1: 287.000 vs 260.000, media.
Audienta posturilor TV de vineri, 18 noiembrie, pe intervalul Vocea Romaniei (20.30-23.30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.730.000 | 9.6 | 21.7 |
2 | Pro TV | 1.228.000 | 6.8 | 15.4 |
3 | Antena 1 | 920.000 | 5.1 | 11.5 |
4 | National TV | 510.000 | 2.8 | 6.4 |
5 | Romania TV | 325.000 | 1.8 | 4.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV de vineri, 18 noiembrie, pe intervalul Vocea Romaniei (20.30-23.30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 834.000 | 8.6 | 19.0 |
2 | Pro TV | 787.000 | 8.1 | 18.0 |
3 | Antena 1 | 530.000 | 5.4 | 12.1 |
4 | Romania TV | 213.000 | 2.2 | 4.9 |
5 | National TV | 209.000 | 2.1 | 4.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV de vineri, 18 noiembrie, pe intervalul Vocea Romaniei (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 413.000 | 9.2 | 24.2 |
2 | Kanal D | 287.000 | 6.4 | 16.8 |
3 | Antena 1 | 260.000 | 5.8 | 15.3 |
4 | Prima TV | 57.000 | 1.3 | 3.4 |
5 | National TV | 46.000 | 1.0 | 2.7 |
Aseară, la Pro TV s-a intrat în faza de knockout-uri. Câte trei concurenţi din fiecare echipă urcă pe scenă la knockout-uri. Cei trei concurenţi au aflat chiar înainte de a urca pe scenă care sunt colegii împotriva cărora poartă bătălia muzicală. Din cei trei concurenţi, doar unul a mers mai departe.
GALERIE FOTO.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Sunt diferite categorii de persoane . Unii înţeleg cã X factor e cel mai iubit international . Alţii stiu doar limba romana si ori franceza.
Audientele sunt ca orice clasament a unui joc , la care participam prin vizionarea programelor. Apoi fiecare dintre noi se claseaza ori surclaseaza"
Intelege careva?? :))
Serios..
Bravo dl.moderator dar .. audientele sunt "un clasament" .
Vedeti ce vreti.
Dar sã ti placa turcii !!!:)))))) e amuzant pentru mine. Chiar daca si familia mea se uita. Salut pe moderator. Numai bine.