Skip to main content

AUDIENŢE. Serialul turcesc de la Kanal D aproape a egalat Vocea şi X Factor. Vocea rămâne liderul

 
AUDIENŢE. Serialul turcesc de la Kanal D aproape a egalat Vocea şi X Factor. Vocea rămâne liderul

Seara de vineri a fost a Vocii, show care a pus Pro TV în poziţie de lider pe toate segmentele de public. Serialul turcesc de pe Kanal D a ajuns peste Antena 1 la nivel naţional şi la oraşe.

Publicitate

În plus, la nivelul întregii ţări, Kanal D, cu serialul Ziua în care mi s-a scris destinul, a fost aproape la egalitate cu Pro TV.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV de vineri, 4 noiembrie, pe intervalul show-ului Vocea României:

NAŢIONAL. Show-ul de pe Pro TV a atras o medie de 1,3 milioane de persoane la nivelul întregii ţări, în cele aproape trei ore de show. Kanal D a avut poziţia a doua la o distanţă de 30.000 de persoane de lider. Locul trei pentru Antena 1, care a avut X Factor, şi a obţinut o medie de 1,2 milioane de persoane.

URBAN. Pe publicul de la oraşe, Pro TV s-a menţinut la distanţă de locurile doi şi trei. Show-ul Vocea României a avut pe interval o medie de 900.000 de orăşeni. Locul doi pentru Kanal D, care a avut cifre peste media postului: 662.000 de orăşeni. Antena 1 a fost pe trei, la mică distanţă de Kanal D.

COMERCIAL. Primele două poziţii pe publicul comercial cu vârste între 18 şi 49 de ani au fost ale Pro TV şi Antena 1. Primul, cu o medie de 450.000 de persoane. Antena 1, poziţia a doua cu 330.000 de persoane.

Audienta posturilor TV de vineri, 4 noiembrie, pe intervalul Vocea Romaniei (20.30-23.15), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.369.000 7.6 17.4
2 Kanal D 1.334.000 7.4 16.9
3 Antena 1 1.230.000 6.9 15.6
4 Prima TV 377.000 2.1 4.8
5 National TV 359.000 2.0 4.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV de vineri, 4 noiembrie, pe intervalul Vocea Romaniei (20.30-23.15), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 908.000 9.3 20.9
2 Kanal D 662.000 6.8 15.2
3 Antena 1 653.000 6.7 15.0
4 Antena 3 206.000 2.1 4.7
5 National TV 148.000 1.5 3.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV de vineri, 4 noiembrie, pe intervalul Vocea Romaniei (20.30-23.15), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 459.000 10.2 28.2
2 Antena 1 332.000 7.4 20.3
3 Kanal D 192.000 4.3 11.8
4 Acasa 61.000 1.4 3.8
5 Prima TV 59.000 1.3 3.6

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • F F
    @mile asta cu lideri pe intervalul lor este atat de importanta ca si faptul ca Supravietuitorul a fost lider la 22. Pe intersectia cu filmele Pro au luat bataie in destule cazuri. Nu m ar mira ca acum ca Protv va lasa filmul pana la 22:30, emisiunea sa se duca dupa 23:30 ca sa ramana lidera. :)) daca doar asa se poate.
  • mile mile
    tocmai ca aceste filme sunt egale lui capatos si acces direct, crezi ca iti trebe multa minte sa te uiti la van damme
  • marian marian
    Mile hd am uitat nu a fost emisiunea ........ care numai culinara nu este , cu cei trei aroganti , m am bucurat cand au disparut de la pro ,nu a fost tot timpul pe primul loc , iar pentru audienta de frica antenuta cu monica s, fac emisiuni pana la 12 noaptea , ,asa ca du te si urmareste SINGUR ACASA si te liniste .
  • marian marian
    Mile hd , minte perversa , filmele sunt bune , dar nu sunt facute pentru cei care urmaresc capatos , mireasa pentru tine sau acces inmintea ta perversa . . . oricum tu nu stii cu ce se mananca atata timp cat a i fost manipulat . Antenuta ta a crescut dar mereu aproape
  • mile mile
    f, chefii au fost lideri in fiecare zi pe intervalul lor
  • F F
    @mile : in anii trecuti, in fazele astea Vocea era langa X Factor. In rest, amageste te tu in continuare ca Vocea sta prost pe locul 1. :)) Marele succes al Antenei, Chefi este o zi pe 1, o zi pe 2, in functie de ce film meci da Protv. Parca vad ca finala nu o sa fie pe 1. :))
  • mile mile
    marean, asta si spun , sunt proaste filme dar vizionate de protevisti , trage tu concluzia , iuli, vorbeste despre emisiunile de mare succes de la kanal d se striga darul sau bravo , ai stil, ce rating fac , foarte mic , iar tu vorbesti de emisiuni antene, care in octombrie a crescut mult
  • Iuli Iuli
    @mile, daca Chefii sunt atat de buni, de ce Antena nu ii pune vinerea? A da.. au fost batuti de cateva ori si de redifuzarile filmului Protv. Sa nu uitam ca Chefii au fost batuti si de un format ieftin: Bake Off.

    Nu compara lunea cu vinerea.
  • marian marian
    Mile hd cum sa puna un film . daca sunt pentru prosti . minte perversa ,
  • mile mile
    iuli, vocea a scazut si la comercial
  • Iuli Iuli
    Vocea a scazut pe National si Urban, a crescut pe comercial. X Factor si Kanal au crescut pe National si Urban, au scazut pe Comercial. Deci sefilor Pro ii doare la portofel ca au scazut pe National si Urban.
  • mile mile
    f, te amagesti singur , daca pro tv punea un film avea rating mai mare, diferenta e minima , s-a micsorat mult, auzi la tine , diferenta e mare dar de fapt e mult mai mica fata de saptamana trecuta , nu stiu de ce aberezi si tevcontrazici singur , esti prea dezamagit
  • Stela Stela
    Postati si audientele emisiunilor tv pe luna octombrie.
  • Ionut Ionut
    Cui ii pasa ca un milion si ceva de pensionari se uita la canal? Foarte bine ca nu se uita la *** sau ***
  • F F
    cred ca este pentru prima oara cand Vocea se distanteaza de X Factor in fazele astea. Saptamana trecuta a fost mai deosebita diferenta, dar nici saptamana asta nu este rea.

Trimite un comentariu

sus