Echipa Visuri la cheie a amenajat, în ultima ediţie, o casă bucovineană care a ars. Câţi români s-au uitat?
Pe segmentul comercial, Visuri la cheie a avut cea mai mare cotă de piaţă din acest sezon: o treime din publicul între 18 şi 49 de ani care se uita la televizor era pe emisiunea de pe Pro TV.
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 1,8 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Visuri la cheie. Emisiunea de pe Pro TV a fost pe prima poziţie, urmată de Kanal D, cu un milion şi jumătate de români. Antena 1 a fost pe trei cu În puii mei şi serialul Băieţi de oraş, producţii cu Mihai Bendeac.
URBAN. Aproape un milion de telespectatori de la oraşe pentru Visuri la cheie. Locul doi pe interval pentru Kanal D urmat, la distanţă, de Antena 1.
COMERCIAL. Peste jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru emisiunea de pe Pro TV, cifră dublă în comparaţie cu Antena 1, locul doi pe interval.
Audienta posturilor TV miercuri, 2 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.772.000 | 9.9 | 21.4 |
2 | Kanal D | 1.515.000 | 8.4 | 18.3 |
3 | Antena 1 | 852.000 | 4.7 | 10.3 |
4 | Antena 3 | 515.000 | 2.9 | 6.2 |
5 | Romania TV | 380.000 | 2.1 | 4.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 2 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 954.000 | 9.8 | 21.1 |
2 | Kanal D | 728.000 | 7.5 | 16.1 |
3 | Antena 1 | 428.000 | 4.4 | 9.5 |
4 | Antena 3 | 349.000 | 3.6 | 7.7 |
5 | Romania TV | 271.000 | 2.8 | 6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 2 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 535.000 | 11.9 | 32.2 |
2 | Antena 1 | 229.000 | 5.1 | 13.8 |
3 | Kanal D | 203.000 | 4.5 | 12.2 |
4 | Acasa | 81.000 | 1.8 | 4.9 |
5 | National TV | 47.000 | 1 | 2.8 |
Comentarii
Las' ca bagam HD si televiozoarele Snagov vor avea o a doua viata .
Ce audienta a facut Survivor de la 22.30, imediat dupa Visuri la cheie?
In locul Antenei, zburam de mult productiile lui Bendeac si bagam filme, nu inteleg de ce au continuat alt sezon In puii mei, dupa ce precedentul a fost slab si batut de Pro si Kanal.
Un film este mai ieftim decat un episod cu Bendeac