Antena 1 a obţinut marţi seara, cu Chefi la cuţite, cele mai bune cifre ale anului pentru o emisiune la Antena 1, pe toate cele trei targeturi de audienţă.
Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele de marţi seara ale Antenei 1:
NAŢIONAL. Antena 1 a condus la nivel naţional, fiind urmărit de 1,4 milioane de persoane, la nivelul întregii ţări. Kanal D a avut poziţia a doua, cu 1,3 milioane de privitori, în timp ce Pro TV a fost pe trei, cu filmul Cursă fără frâne, urmat de meciul City - FC Barcelona.
URBAN. Cifre bune pentru Antena 1 şi la oraşe. Peste 900.000 de orăşeni, media pe minut. Pro TV a fost pe poziţia a doua cu 663.000 de privitori.
COMERCIAL. Cifre-record şi pe publicul comercial pentru postul TV: o medie de 587.000 de persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani în cele trei ore de emisiune. Postul a avut şi o cotă de piaţă bună: 32%.
Pro TV, poziţia a doua, la 200.000 de telespectatori distanţă, pe intervalul Chefi la cuţite.
Audienta posturilor TV de marţi, 1 noiembrie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20.30-23.30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.469.000 | 8.2 | 18.7 |
2 | Kanal D | 1.312.000 | 7.3 | 16.7 |
3 | Pro TV | 1.155.000 | 6.4 | 14.7 |
4 | Antena 3 | 454.000 | 2.5 | 5.8 |
5 | Romania TV | 365.000 | 2 | 4.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV de marţi, 1 noiembrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.30-23.30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 905.000 | 9.3 | 20.5 |
2 | Pro TV | 663.000 | 6.8 | 15 |
3 | Kanal D | 649.000 | 6.7 | 14.7 |
4 | Antena 3 | 280.000 | 2.9 | 6.3 |
5 | Romania TV | 248.000 | 2.5 | 5.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV de marţi, 1 noiembrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 587.000 | 13 | 32 |
2 | Pro TV | 385.000 | 8.5 | 21 |
3 | Kanal D | 177.000 | 3.9 | 9.6 |
4 | Acasa | 61.000 | 1.3 | 3.3 |
5 | Prima TV | 52.000 | 1.2 | 2.8 |
Comentarii
In alta editie au gatit pentru copilasi si le-au dat niste dulciuri cu tone de zahar, practic zahar cu garnitura zahar, sau hamburgeri cu "sos secret". Secretul presupun ca era niste MSG :)