A fost cel mai lung episod Las Fierbinţi din cele zece sezoane de până acum, dar şi un episod cu unul dintre cele mai puternice mesaje de până acum. Poezia lui Celentano care a încheiat episodul special din Las Fierbinţi a fost şi viralul zilei.
Episodul special de joi seara a avut ca invitate cele mai importante vedete ale postului, printre care Andreea Esca, Florin Călinescu, Mihaela Rădulescu, Cabral, Loredana şi Marius Moga.
GALERIE FOTO. Las Fierbinţi, Marea petrecere naţională
Paginademedia.ro prezintă cifrele Las Fierbinţi de joi, seara:
NAŢIONAL. Cifre-record pentru Pro TV în seara de 1 decembrie. Episodul special Las Fierbinţi care a avut joi trei ore. La nivelul întregii ţări, serialul a obţinut o medie de 2,7 milioane de persoane şi o cotă de piaţă de 30%, ceea ce înseamnă că aproape o treime din cei cu televizoarele deschise erau pe Pro TV.
Kanal D a fost, cu serialul turcesc, pe locul al doilea şi o medie de 1,4 milioane de privitori.
Antena 1 a avut poziţia a treia, cu o medie de aproape un milion de persoane. Postul a avut pe tot intervalul serialului Las Fierbinţi o ediţie specială a emisiunii NextStar.
URBAN. Las Fierbinţi a obţinut la oraşe o medie de 1,4 milioane de persoane. Kanal D a fost pe locul al doilea cu 782.000 de orăşeni.
Cifrele Pro au fost de trei ori mai mari decât Antena 1, care avea 540.000 de persoane.
COMERCIAL. Serialul de comedie a obţinut cifre record pe publicul comercial. Cu o medie de 816.000 de persoane, cifre de aproape patru ori mai mari decât Antena 1, aflată pe locul al treilea, episodul special de aseară a avut cele mai mare rating şi cea mai mare cotă de piaţă din istoria serialului.
Audienţa posturilor TV de joi, 1 decembrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi, la nivel NAŢIONAL:
Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.737.000 | 15.2 | 30.3 |
2 | Kanal D | 1.617.000 | 9 | 17.9 |
3 | Antena 1 | 986.000 | 5.5 | 10.9 |
4 | Antena 3 | 425.000 | 2.4 | 4.7 |
5 | Romania TV | 419.000 | 2.3 | 4.7 |
Audienţa posturilor TV de joi, 1 decembrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi, în mediul URBAN:
Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.416.000 | 14.5 | 28.4 |
2 | Kanal D | 782.000 | 8 | 15.7 |
3 | Antena 1 | 540.000 | 5.5 | 10.8 |
4 | Romania TV | 288.000 | 3 | 5.8 |
5 | Antena 3 | 258.000 | 2.7 | 5.2 |
Audienţa posturilor TV de joi, 1 decembrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 816.000 | 18.1 | 39.4 |
2 | Kanal D | 289.000 | 6.4 | 14.0 |
3 | Antena 1 | 221.000 | 4.9 | 10.7 |
4 | Romania TV | 62.000 | 1.4 | 3.0 |
5 | Antena 3 | 21.000 | 0.5 | 1.0 |
Comentarii
Pro TV, lider absolut de audienţă pe 1 decembrie!
De 21 de ani, Pro TV are ce trebuie!
Românii au petrecut 1 decembrie cu Pro TV! Întreaga zi, Pro TV a avut programe speciale de sărbătoare, iar milioane de telespectatori au urmărit poveşti de viaţă extraordinare, transmisiuni în direct, s-au distrat alături de îndrăgitele personaje din serialul de comedie Las Fierbinţi şi de vedetele Pro TV şi au trăit emoţia la intensitate maximă.
Pe parcursul întregii zile, Pro TV a fost lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public şi a înregistrat 6.8 puncte de rating şi 28.7% cotă de piaţă pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de două ori mai mult faţă de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3.4 puncte de rating şi 14.4% share.
În prime time, Pro TV a continuat în acelaşi spirit, a fost lider absolut de audienţă pe toate categoriile de public şi a înregistrat în prime time 16.7 puncte de rating şi 37.7% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de aproape trei ori mai mult faţă de locul secund, care a obţinut 5.8 puncte de rating şi 13.2% share.
Dimineaţa de 1 decembrie a început cu Ştirile Pro TV, program în care românii au putut urmări poveşti impresionante ale unor oameni care merită toată admiraţia noastră. Ediția Știrilor Pro TV de dimineaţă a fost lider de audiență pe toate segmentele de public și a înregistrat pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 4.3 puncte de rating şi 30.6% share, faţă de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a înregistrat 3.4 puncte de rating şi 24.4% cotă de piaţă.
Pro TV a continuat ziua cu o ediţie specială a Ştirilor Pro TV, în care telespectatorii au urmărit transmisiunea LIVE de la parada militară de 1 decembrie. Programul a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 7.3 puncte de rating şi 28.2% share, de peste două ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul secund, care a obţinut 3.3 puncte de rating şi 12.9% cotă de piaţă.
Cove şi Adela Popescu au intrat rapid în atmosfera de sărbătoare la Vorbește lumea, alături de invitaţi speciali. Vorbeşte lumea a fost lider de audiență pe toate segmentele de public și a înregistrat pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 4.5 puncte de rating şi 19.3% share, faţă de locul secund, care a obţinut 3 puncte de rating şi 12.8% cotă de piaţă.
Ziua de sărbătoare a continuat cu o ediţie specială La Măruţă, care le-a adus românilor material inedite, amuzante, pline de tradiţie şi talent autentic. Emisiunea a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 5.8 puncte de rating şi 21.2% share, faţă de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4 puncte de rating şi 14.6% cotă de piaţă.
Familia lui Cove şi familia lui Răzvan Fodor au încercat să afle Ce spun românii într-o ediţie specială a emisiunii prezentate de Cabral. Ediţia specială Ce spun românii de 1 decembrie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 10 puncte de rating şi 29.2% share, de aproape două ori mai mult faţă de postul de televiziune clasată pe locul secund, care a obţinut 6.2 puncte de rating şi 18.2% cotă de piaţă.
Andreea Esca a spus, pentru a 21-a oară, Bună seara, România! Bună seara, București!, la ora 19:00 şi le-a adus românilor, de la pupitrul Ştirilor Pro TV, subiecte impresionante şi poveşti de succes ale unor oameni care au reuşit să ducă numele ţării noastre pe cele mai înalte culmi. Ediţia Ştirilor Pro TV de 1 decembrie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 13.8 puncte de rating şi 36.8% share, de două ori mai mult faţă de postul de televiziune clasată pe locul doi, care a obţinut 5.5 puncte de rating şi 14.6% cotă de piaţă.
Ziua de 1 decembrie s-a încheiat cu Marea petrecere naţională – Las Fierbinţi, care a dat startul distracţiei, umorului, dar şi emoţiilor. Cele mai simpatice personaje din serialul de comedie Las Fierbinţi, împreună cu vedetele Pro TV, s-au distrat, au dansat şi au sărbătorit ziua naţională a României şi ziua Pro TV în mod tradiţional, pe terasa barului lui Bobiţă. Episodul special Marea petrecere naţională – Las Fierbinţi a obţinut o audienţă record, înregistrând 18.1 puncte de rating și 39.4% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de aproape patru ori mai mult față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 6.4 puncte de rating și 14% share.
Pe întreaga durată de difuzare, la nivel naţional, peste 2.7 milioane de telespectatori au urmărit programul special din prime time, iar în minutul de maximă audienţă de la 20:53, Marea petrecere naţională a adus în faţa televizoarelor peste 3.6 milioane de români.
De 1 decembrie, Pro TV a sărbătorit 21 de ani de la lansare şi ziua naţională a României şi le-a oferit românilor o zi de neuitat, cu programe special şi cele mai îndrăgite vedete.
România, ai ce trebuie!
@Ne0, tabelul e gresit.
Refaceti graficul .