AUDIENŢE. La prima gală live, Vocea României a fost cel mai urmărit program TV pe interval, după ce, săptămâna trecută, show-ul a fost depăşit de Kanal D pe două targeturi: naţional şi urban.
La ediţia de aseară, prima în direct, show-ul de pe Pro TV a fost pe primul loc atât la nivel naţional, cât şi la oraşe şi pe targetul comercial.
Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de 2 decembrie, pe intervalul show-ului Vocea României (20.30-0.30):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Vocea României a fost urmărită, în fiecare minut, de aproape 1,3 milioane de români. Show-ul a fort urmat de Kanal D (la 70.000 de telespectatori distanţă) şi de Antena 1, cu până într-un milion de români medie.
Săptămâna trecută (când show-ul a fost mai scurt cu o oră faţă de ediţia de aseară), pe targetul naţional, Vocea era depăşită pe interval de Kanal D.
URBAN. Peste 800.000 de români s-au uitat, în medie, la show-ul jurizat de Marius Moga, Smiley, Loredana şi Tudor Chirilă. Pro TV a fost pe primul loc, la aproape 300.000 de telespectatori distanţă în faţa locului doi, ocupat de Kanal D. Locul trei pentru Antena 1, la mică distanţă de postul deţinut de turcii de la Dogan.
Săptămîna trecută, Vocea României era pe locul al doilea şi la oraşe.
COMERCIAL. Primul loc pentru Pro TV şi pe segmentul comercial, cu o medie de 450.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani.
Şi săptămâna trecută, Vocea a avut targetul comercial, dar cifrele de aseară au fost cu 70.000 de telespectatori peste ediţia de vinerea trecută.
Audienta posturilor TV vineri, 2 decembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-0.30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.285.000 | 7,2 | 18,5 |
2 | Kanal D | 1.214.000 | 6,8 | 17,4 |
3 | Antena 1 | 940.000 | 5,2 | 13,5 |
4 | Romania TV | 346.000 | 1,9 | 5,0 |
5 | Antena 3 | 278.000 | 1,5 | 4,0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 2 decembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-0.30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 825.000 | 8,5 | 20,6 |
2 | Kanal D | 586.000 | 6 | 14,6 |
3 | Antena 1 | 563.000 | 5,8 | 14 |
4 | Romania TV | 233.000 | 2,4 | 5,8 |
5 | Antena 3 | 178.000 | 1,8 | 4,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 2 decembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-0.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 450.000 | 10 | 27,3 |
2 | Antena 1 | 299.000 | 6,6 | 18,2 |
3 | Kanal D | 206.000 | 4,6 | 12,5 |
4 | Romania TV | 59.000 | 1,3 | 3,6 |
5 | Prima TV | 54.000 | 1,2 | 3,3 |
GALERIE FOTO. Primul live Vocea României în imagini
Citeste şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Cifrele pe comercial sunt foarte bune, având în vedere ca a mers pana după miezul nopții. X Factor rămâne o emisiune buna de anulat.