Cifre mult peste medie pe posturile de ştiri, miercuri, într-o zi post-cutremur şi într-o perioadă tensionată politic. Audienţa cumulată a staţiilor de ştiri a fost de aproximativ două ori mai mare decât într-o zi obişnuită. La fel cota de piaţă.
România TV şi Antena 3 au fost cele mai urmărite staţii, cu un uşor avans (mai vizibil la nivel naţional), al postului controlat de Sebastian Ghiţă.
Detalii, în continuare:
NAŢIONAL. Cumulat, aproape 1,1 milioane de români s-au uitat în fiecare minut pe staţiile de ştiri, aproape dublu faţă de media lunii noiembrie. Cota de piaţă a fost de asemenea dublă: 22,5%, ceea ce înseamnă că aproape un sfert dintre românii care aveau televizoarele deschise erau pe unul din posturile de ştiri.
URBAN. Interes şi la oraşe, unde cota de piaţă a staţiilor de ştiri a fost şi mai mare: aproape 30%, adică aproape o treime din telespectatorii care aveau televizoarele deschise erau pe un post de ştiri.
În cifre, peste 700.000 de români de la oraşe s-au uitat, în fiecare minut, la posturile de ştiri, faţă de aproape 400.000 în mod normal.
COMERCIAL. Şi publicul tânăr s-a uitat la ştiri mai mult decât de obicei: 165.000 de persoane cumulat pe staţiile informative, de peste două ori mai mult ieri decât în restul lunii noiembrie. Cota de piaţă: dublă.
Numărul de telespectatori total şi cota de piaţă cumulată a posturile de ştiri miercuri, 28 noiembrie, comparativ cu media lunii noiembrie:
NATIONAL | URBAN | COMERCIAL | |
---|---|---|---|
Medie noiembrie | 619.000 (14,4 share) | 394.000 (17,4) | 77.000 (9,2) |
28 noiembrie | 1.081.000 (22,5) | 717.000 (28,5) | 165.000 (18) |
România TV şi Antena 3, bară la bară. Avans pentru postul lui Sebastian Ghiţă la nivel naţional, egalitate la oraşe
Cele mai urmărite posturi TV au fost, ieri, România TV şi Antena 3, cu cifre foarte apropiate.
La nivel naţional, între România TV şi Antena 3 a fost o diferenţă de 30.000 de telespectatori.
La oraşe, cele două canale au avut acelaşi rating, diferenţa fiind foarte uşoară la număr de persoane: un plus de 5.000 la România TV.
Uşoară diferenţă în favoarea România TV şi pe segmentul comercial 18-49 de ani: 57.000 de persoane la România TV şi 43.000 la Antena 3.
Media pe zi a posturilor de ştiri miercuri, 28 decembrie, la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Romania TV | 415.000 | 2.3 | 8.6 |
Antena 3 | 385.000 | 2.1 | 8 |
B1TV | 116.000 | 0.6 | 2.4 |
Realitatea TV | 85.000 | 0.5 | 1.8 |
Digi 24 | 79 | 0.4 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Media pe zi a posturilor de ştiri miercuri, 28 decembrie, în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Romania TV | 266.000 | 2.7 | 10.6 |
Antena 3 | 261.000 | 2.7 | 10.4 |
B1TV | 66.000 | 0.7 | 2.6 |
Digi 24 | 64.000 | 0.7 | 2.5 |
Realitatea TV | 60.000 | 0.6 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Media pe zi a posturilor de ştiri miercuri, 28 decembrie, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Romania TV | 57.000 | 1.3 | 6.3 |
Antena 3 | 43.000 | 1 | 4.7 |
Digi 24 | 29.000 | 0.6 | 3.2 |
Realitatea TV | 18.000 | 0.4 | 2 |
B1TV | 17.000 | 0.4 | 1.9 |
Comentarii