AUDIENŢE. La câţi români au ajuns mesajele România TV şi Antena 3, posturile care vorbeau de o "lovitură de stat" în seara protestelor anti-graţiere?
România TV, postul cel mai vehement împotriva manifestaţiilor de stradă, a avut o medie care s-a apropiat de un milion de români în fiecare minut din intervalul orar 18.00-24.00. Doar Pro TV a depăşit postul lui Sebastian Ghiţă.
România TV, postul care vorbea de intenţia lui Iohannis de a da o lovitură de stat, canalul care a spus că manifestanţii au fost plătiţi cu 100 de lei şi, în plus, cu 30 de lei dacă aveau şi câine, televiziunea care s-a dezlănţuit în ipoteze legate de implicarea serviciilor secrete, a fost pe locul al doilea şi la nivel naţional, dar şi la oraşe. Pe publicul comercial a fost puţin mai jos, dar tot în top 5.
Antena 3, canal care, de asemenea, vorbea de "o lovitură de stat în desfăşurare" şi făcea paralele între cazul Colectiv şi Bamboo, sugerând o legătură între incendiul din club şi proteste, a stat bine în audienţe.
DE NOTAT. Dacă posturile de ştiri România TV şi Antena 3 au avut poziţii bune la nivelul întregii ţări şi la oraşe, pe publicul comercial clasamentul a fost dominat de marile generaliste: Pro TV, Antena 1, Kanal D şi Prima TV.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul orar 18.00-24.00, în care posturile de ştiri au acoperit protestele din stradă:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, România TV a fost urmărită, în fiecare minut, de 910.000 de români. Postul controlat de Sebastian Ghiţă a fost pe locul al doilea pe interval, după Pro TV (cu 1,3 milioane). Antena 3 a fost la aproape 300.000 de telespectatori în urma România TV: 660.000 de români medie.
Cum au stat celelalte staţii de ştiri: 214.000 de români media Realitatea TV, 170.000 pentru B1 şi 130.000 pentru Digi 24.
URBAN. La oraşe, România TV a avut peste jumătate de milion de telespectatori în fiecare minut. Tot locul al doilea, după Pro TV. Antena 3 a fost mai aproape: 460.000 media postului Intact.
Celelalte staţii de ştiri la oraşe: 180.000 de telespectatori la Realitatea TV, 115.000 la Digi 24 şi 110.000 la B1 TV.
COMERCIAL. Pe intervalul 18.00-24.00, publicul comercial a fost al staţiilor generaliste: Pro TV (430.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani), Antena 1 (180.000), Kanal D şi Prima TV.
Din publicul România TV, 100.000 de telespectatori au fost din segmentul de vârstă 18-49 de ani. Pe acest target, a fost pe locul cinci. Antena 3 a fost la egalitate cu România TV pe acest segment.
Celelalte staţii de ştiri pe comercial: 54.000 la Digi 24, 45.000 la Realitatea TV, 30.000 la B1 TV.
Audienta posturilor TV duminică, 22 ianuarie, pe intervalul orar 18.00-24.00, la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.348.000 | 7.5 | 15.8 |
2 | Romania TV | 912.000 | 5.1 | 10.7 |
3 | Kanal D | 881.000 | 4.9 | 10.3 |
4 | Antena 1 | 771.000 | 4.3 | 9 |
5 | Antena 3 | 657.000 | 3.7 | 7.7 |
6 | Prima TV | 522.000 | 2.9 | 6.1 |
7 | National TV | 324.000 | 1.8 | 3.8 |
8 | Realitatea TV | 214.000 | 1.2 | 2.5 |
9 | TVR 1 | 190.000 | 1.1 | 2.2 |
10 | B1TV | 171.000 | 1 | 2 |
11 | TVR 2 | 150.000 | 0.8 | 1.7 |
12 | Antena Stars | 147.000 | 0.8 | 1.7 |
13 | Pro Cinema | 134.000 | 0.7 | 1.6 |
14 | Digi 24 | 132.000 | 0.7 | 1.5 |
15 | Acasa | 129.000 | 0.7 | 1.5 |
16 | Disney | 115.000 | 0.6 | 1.3 |
17 | Favorit TV | 106.000 | 0.6 | 1.2 |
18 | AXN | 88.000 | 0.5 | 1 |
19 | Paramount | 79.000 | 0.4 | 0.9 |
20 | Cartoon Network | 78.000 | 0.4 | 0.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminica, 22 ianuarie, pe intervalul orar 18.00-24.00, în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 709.000 | 7.3 | 15.2 |
2 | Romania TV | 541.000 | 5.6 | 11.6 |
3 | Antena 3 | 463.000 | 4.8 | 9.9 |
4 | Antena 1 | 353.000 | 3.6 | 7.6 |
5 | Kanal D | 343.000 | 3.5 | 7.4 |
6 | Prima TV | 242.000 | 2.5 | 5.2 |
7 | Realitatea TV | 180.000 | 1.8 | 3.9 |
8 | Digi 24 | 114.000 | 1.2 | 2.4 |
9 | B1TV | 111.000 | 1.1 | 2.4 |
10 | National TV | 102.000 | 1.1 | 2.2 |
11 | TVR 1 | 92.000 | 0.9 | 2 |
12 | Pro Cinema | 77.000 | 0.8 | 1.6 |
13 | Antena Stars | 76.000 | 0.8 | 1.6 |
14 | Acasa | 66.000 | 0.7 | 1.4 |
15 | Disney | 63.000 | 0.6 | 1.4 |
16 | TVR 2 | 63.000 | 0.6 | 1.4 |
17 | AXN | 62.000 | 0.6 | 1.3 |
18 | Sport.ro | 53.000 | 0.5 | 1.1 |
19 | Paramount | 52.000 | 0.5 | 1.1 |
20 | Eurosport 1 | 50.000 | 0.5 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminica, 22 ianuarie, pe intervalul orar 18.00-24.00, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 434.000 | 9.7 | 23.8 |
2 | Antena 1 | 177.000 | 3.9 | 9.7 |
3 | Kanal D | 146.000 | 3.3 | 8 |
4 | Prima TV | 117.000 | 2.6 | 6.4 |
5 | Romania TV | 97.000 | 2.2 | 5.3 |
6 | Antena 3 | 92.000 | 2.1 | 5.1 |
7 | Digi 24 | 54.000 | 1.2 | 2.9 |
8 | Realitatea TV | 44.000 | 1 | 2.4 |
9 | Pro Cinema | 37.000 | 0.8 | 2 |
10 | DigiSport 1 | 29.000 | 0.6 | 1.6 |
11 | Antena Stars | 28.000 | 0.6 | 1.5 |
12 | B1TV | 27.000 | 0.6 | 1.5 |
13 | AXN | 27.000 | 0.6 | 1.5 |
14 | TVR 2 | 25.000 | 0.6 | 1.4 |
15 | Sport.ro | 24.000 | 0.5 | 1.3 |
16 | National TV | 22.000 | 0.5 | 1.2 |
17 | TVR 1 | 22.000 | 0.5 | 1.2 |
18 | Acasa | 22.000 | 0.5 | 1.2 |
19 | Paramount | 22.000 | 0.5 | 1.2 |
20 | Disney Junior | 22.000 | 0.5 | 1.2 |
GALERIE FOTO. Posturile de ştiri România TV şi Antena 3 în seara protestelor din stradă
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Faceti si voi emisiuni interesante si serioase ,cu economisti de elita,nu-l mai aparati pe hotul de Ghita.Cind vreau sa ma amuz,trec in fuga si pe programul vostru