Skip to main content

Joshua tree, reţetă de audienţă pentru Pro TV. Un film din 1993 a făcut cifre mai mari decât Vocea

 
Joshua tree, reţetă de audienţă pentru Pro TV. Un film din 1993 a făcut cifre mai mari decât Vocea

Pro TV a dominat seara de marţi cu două filme, unul după altul. O acţiune din 1993, cu Dolph Lundgren în rol principal, şi o comedie cu Jim Carrey, din 2000.

Publicitate

Postul generalist a fost la concurenţă cu serialul turcesc Furtună pe Bosfor şi o reluare a emisiunii iUmor de pe Antena 1.

Pro TV a avut peste două milioane de persoane, media, la nivelul întregii ţări, cifre mai mari decât o ediţie de Vocea României, de exemplu. De menţionat că în ianuarie consumul TV este mai mare decât în restul anului.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de 10 ianuarie, din intervalul 20.30 - 00.30:

Pe intervalul Joshua Tree, difuzat de Pro TV de la ora 20.30, Pro TV a avut o medie de 2,1 milioane de persoane. Locul al doilea a fost al Kanal D cu 1,5 milioane de privitori media, în timp ce Antena 1 a avut poziţia a treia cu o reluare a emisiunii iUmor, având o medie de 1,1 miliane de persoane.

Locurile patru şi cinci au fost ale televiziunilor de ştiri, care au fost aproape umăr la umăr: Antena 3, media de 700.000, fiar România TV cu 660.000.

La oraşe, Joshua Tree s-a apropiat de un milion de persoane, media, la o distanţă de peste 160.000 de persoane de Pro TV. Antena 1 a fost şi aici pe locul al treilea, cu 520.000 media. De remarcat că la oraşe, cele două televiziuni de ştiri Antena 3 şi România TV au făcut schimb de locuri. România TV a fost peste Antena 3.

Joshua Tree a fost urmărit pe publicul comercial de puţin peste jumătate de milion de persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani. Cifre la jumătate pentru locul al doilea, pe care s-a aflat Antena 1.

Me, Mysel and Irene, cel de-al doilea film al serii, de pe Pro TV s-a apropiat de un milion de persoane, la nivel naţional. Antena 3 a fost a doua televiziune, cu cifre aproape la egalitate cu cele ale Antenei 1. Pe interval, Antena 3 a avut cifre duble faţă de România TV.

Filmul Pro TV a avut la oraşe aproape 500.000, media, în timp ce Antena 3, a doua televiziune, a fost urmărit, în medie de 400.000 de persoane pe interval. Şi aici, Antena 1 a ocupat locul al treilea.

Audienţa posturilor TV de marţi, 10 ianuarie, pe intervalul filmului Joshua Tree (20.30 - 22.20), la nivel NAŢIONAL, URBAN şi pe publicul COMERCIAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.102.000 11.7 22.5
2 Kanal D 1.529.000 8.5 16.4
3 Antena 1 1.178.000 6.6 12.6
4 Antena 3 699.000 3.9 7.5
5 Romania TV 660.000 3.7 7.1

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 971.000 10.0 19.1
2 Kanal D 803.000 8.2 15.8
3 Antena 1 520.000 5.3 10.2
4 Romania TV 456.000 4.7 9.0
5 Antena 3 416.000 4.3 8.2

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 509.000 11.3 26.5
2 Antena 1 287.000 6.4 14.9
3 Kanal D 242.000 5.4 12.6
4 Antena 3 88.000 2.0 4.6
5 Romania TV 74.000 1.6 3.8

Audienţa posturilor TV de marţi, 10 ianuarie, pe intervalul filmului Me, myself and Irene (22.20 - 00.25), la nivel NAŢIONAL, URBAN şi pe publicul COMERCIAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 977.000 5.4 17.4
2 Antena 3 633.000 3.5 11.3
3 Antena 1 629.000 3.5 11.2
4 Kanal D 564.000 3.1 10.0
5 Romania TV 363.000 2.0 6.5

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 486.000 5.0 14.8
2 Antena 3 407.000 4.2 12.4
3 Antena 1 318.000 3.3 9.7
4 Kanal D 281.000 2.9 8.6
5 Romania TV 274.000 2.8 8.3

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 312.000 6.9 22.8
2 Antena 1 181.000 4.0 13.3
3 Kanal D 104.000 2.3 7.6
4 Antena 3 76.000 1.7 5.6
5 Prima TV 61.000 1.3 4.4

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • geo geo
    A 1 e abia pe 3 , pe Național și Urban, asta ar fi marea problemă.
    Pe Comercial mai recuperează și e pe 2. Oricum, după ora 19 e bătută de Pro TV în fiecare zi. Cu sau fără HD. Asta da ”performanță” !
  • Mm Mm
    Dupa mult-mult timp m-am uitat la ProTv. Da, un film de actiune de 2 lei, dar ceva ce nu am mai vazut demult, pentru ca acum se fac desene animate gen Avengers. In sfarsit un actor barbat, fara steroizi, si o femeie mega-bunaciune, fara sa aiba cam tot fals. Nu o duce mintea dar ai ce sa vezi, foarte sexi si pur si simplu un film care sa nu te oboseasca intr-o seara de marti. Actiune inseamna batai, urmariri, explozii, femei. Bun, simplu si de efect.
  • Allex Allex
    Supravietuitorul nu a costat 3 milioane de euro, mai mult de 1,5 mil nu a costat.. nu credeti tot ce spune presa. Sunt celebru a fost mai scump ca Supravietuitorul.
  • ohm ohm
    asta arata si nivelul intelectual al generatiei de brained wash pro. un film de duzina, si sunt generos, rupe audientele. mda....la urma urmei la ce atat efort sa investesti in formate, productii ,block-bustere, cand poti inchiria o caseta video :) cu un film difuzat prin spelunci in anii '90 si gata.....public quality !
  • mile mile
    iuli, esti disperat , oamenii s-au saturat de *** , calinescu si capatos vor concura , sper ca ai sesizat ca o reluare de emisiune este mai buna pt antena , cu un film ar face rating mai mic , nu ne mai spui ca antena 3 a intrecut kanal d , cand a intrecut antena 1 ai spus ca e rusine
  • Iuli Iuli
    Interesant e ca Pro a facut audienta dubla fata de Supravietuitorul, show in care au bagat 3 mil. E, batut de un film care costa 500 lei
  • Iuli Iuli
    Era interesant un top 15.. Oricum Antena face rating bun cu o redifuzare; la fel si ProTV.

    Cei de la Baubiz au zis aseara ca au fost pe 1 pe toate target-urile, ce sa vezi, au fost pe 4 si 3!

Trimite un comentariu

sus