AUDIENŢE REVELION 2017. Revelionul prezentat a 17-a oară consecutiv de Dan Negru a fost cel mai urmărit program în noaptea dintre ani, la distanţă de celelalte posturi. România TV a fost surpriza serii: postul de ştir a fost pe locul doi pe ţară şi la oraşe.
Revelionul Starurilor cu Dan Negru a fost cel mai urmărit program difuzat de Antena 1 pe tot parcursul anului 2016. În minutul de aur, peste 4,3 milioane de români, aproape un sfert din populaţie, se uita la programul de pe Antena 1.
La nivel naţional şi la oraşe, Revelionul de pe Antena 1 a avut cifre de trei ori mai mari decât locul al doilea, ocupat de România TV.
Pe publicul comercial, avansul Antenei 1 a fost si mai mare: Revelionul cu Dan Negru a avut cifre de cinci ori mai mari decât locul doi, ocupat de Pro TV. România TV a fost pe locul al treilea.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor în noaptea de Revelion, în intervalul 22.00-2.00:
NAŢIONAL. Reţeta cu mască, fără mască, aceeaşi ca şi în anii trecuţi, a ţinut pe Revelionul starurilor aproape 3,1 milioane de români în fiecare minut din intervalul 22.00-2.00 (cifra a fost apropiată cu performanţele din ultimii doi ani). Cotă de piaţă: peste 36%, ceea ce înseamnă că peste o treime din românii care se uitau la televizor erau pe Antena 1.
Locul doi pentru România TV, cu 850.000 de români pe post. Clasamentul a continuat cu TVR 1, Etno şi Kanal D. Anul trecut, locul doi era al Kanal D.
Vârf naţional Revelionul Starurilor: 4.239.000 de români, la 23.07 (rating 23,6 şi 45,6 cotă de piaţă).
URBAN. O medie de 1,6 milioane de telespectatori în mediul urban pentru Revelionul Starurilor. Audienţa Antena 1 a fost de peste trei ori mai mare decât locul al doilea la oraşe, ocupat tot de postul de ştiri România TV. Topul urban în intervalul 22.00-2.00 continuă cu Revelionul postului public TVR 1 şi cu Pro TV, care a avut pe interval filmul Puicuţe bune şi un conert Loredana.
Vârf urban Revelionul Starurilor: 2.164.000 de telespectatori, la 23.01 (rating 22,1 şi 43,4 cotă de piaţă)
COMERCIAL. Pe publicul între 18 şi 49 de ani, cota de piaţă a Antenei 1 a sărit de 40%. În persoane, peste 750.000 de telespectatori la Dan Negru, de peste cinci ori mai mulţi decât la Pro TV, post care nu a avut program special de divertisment în noaptea dintre ani.
România TV are un loc bun şi pe segmentul comercial: locul trei, cu mai mulţi telespectatori pe acest target decât Kanal D, TVR1 şi Antena 3.
Vârf comercial Revelionul Starurilor: 938.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani (20,8 rating şi 46,4 cotă de piaţă)
Audienţa posturilor TV în noaptea de Revelion, pe intervalul 22.00-2.00, la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 3.079.000 | 17.2 | 36.3 |
2 | Romania TV | 849.000 | 4.7 | 10 |
3 | TVR 1 | 558.000 | 3.1 | 6.6 |
4 | ETNO | 437.000 | 2.4 | 5.2 |
5 | Kanal D | 428.000 | 2.4 | 5 |
6 | Pro TV | 409.000 | 2.3 | 4.8 |
7 | National TV | 304.000 | 1.7 | 3.6 |
8 | Antena Stars | 231.000 | 1.3 | 2.7 |
9 | Antena 3 | 211.000 | 1.2 | 2.5 |
10 | TVR 2 | 196.000 | 1.1 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV în noaptea de Revelion, pe intervalul 22.00-2.00, la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.588.000 | 16.3 | 34.6 |
2 | Romania TV | 469.000 | 4.8 | 10.2 |
3 | TVR 1 | 313.000 | 3.2 | 6.8 |
4 | Pro TV | 266.000 | 2.7 | 5.8 |
5 | Kanal D | 209.000 | 2.1 | 4.6 |
6 | Antena 3 | 176.000 | 1.8 | 3.8 |
7 | ETNO | 149.000 | 1.5 | 3.3 |
8 | National TV | 149.000 | 1.5 | 3.2 |
9 | Antena Stars | 117.000 | 1.2 | 2.6 |
10 | TVR 2 | 109.000 | 1.1 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV în noaptea de Revelion, pe intervalul 22.00-2.00, la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 753.000 | 16.7 | 40.5 |
2 | Pro TV | 140.000 | 3.1 | 7.6 |
3 | Romania TV | 110.000 | 2.4 | 5.9 |
4 | Kanal D | 87.000 | 1.9 | 4.7 |
5 | TVR 1 | 81.000 | 1.8 | 4.3 |
6 | Antena 3 | 74.000 | 1.6 | 4 |
7 | National TV | 51.000 | 1.1 | 2.7 |
8 | Antena Stars | 47.000 | 1 | 2.5 |
9 | ETNO | 46.000 | 1 | 2.5 |
10 | TVR 2 | 43.000 | 1 | 2.3 |
Citeşte şi:
Comentarii
Mi se pare penibil sa zici ca doar batranii se puteau uita la A1 si Rtv, voi ati uitat ca tinerii romani sunt majoritatra manelisti? De ce va mirati?
P.s.: M-am uitat putin la Rtv, un program Ok cu muzica populara, doar cei fara minte pot zice ca au fost urate programele de Revelion, daca nu va puteti distra nici in Noaptea dintre Ani.. sunteti tristi!
Si ne miram ca suntem vai de capul nostru :)