Skip to main content

AUDIENŢE. Foştii Masterchefi, peste noii Masterchefi. Chefi la cuţite, de pe Antena 1, peste emisiunea culinară de pe Pro TV

 
AUDIENŢE. Foştii Masterchefi, peste noii Masterchefi. Chefi la cuţite, de pe Antena 1, peste emisiunea culinară de pe Pro TV

AUDIENŢE. Prima confruntare directă dintre Chefi la cuţite şi noii Masterchefi de la Pro TV s-a încheiat cu o victorie a emisiunii de pe Antena 1.

Publicitate

Pe intervalul de intersecţie, Chefi la cuţite (cu foştii Masterchefi Cătălin Scărlătescu, Florin Dumitrescu şi Sorin Bontea) a fost peste MasterChefii de pe Pro TV.

Emisiunea culinară de pe Pro TV a fost pe locul al treilea în topul audienţelor la nivelul întregii ţări şi la oraşe, fiind depăşită şi de Kanal D pe aceste targeturi. Pe segmentul comercial, Masterchefii au fost la aproape 200.000 de telespectatori în urma emisiunii de pe Antena 1.

De notat că MasterChef revine la Pro TV după un an de absenţă (emisiunea n-a mai avut sezon nou în toamnă, aşa cum era de obicei) şi are un nou juriu: Chef Samuel Le Torriellec, Chef Răzvan Exarhu şi Liviu Popescu au venit în locul lui Adi Hădean, Chef Foa şi Patrizia Paglieri.

Audienta posturilor TV luni, 13 februarie, pe intervalul de intersecţie Chefi la cuţite - MasterChef (20.30 - 22.30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 1.363.000 7.6 15
2 Kanal D 1.255.000 7 13.8
3 Pro TV 1.095.000 6.1 12.1
4 Antena 3 779.000 4.3 8.6
5 Romania TV 404.000 2.3 4.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 13 februarie, pe intervalul de intersecţie Chefi la cuţite - MasterChef (20.30 - 22.30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 801.000 8.2 15.8
2 Kanal D 667.000 6.8 13.1
3 Pro TV 520.000 5.3 10.2
4 Antena 3 517.000 5.3 10.2
5 Romania TV 279.000 2.9 5.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 13 februarie, pe intervalul de intersecţie Chefi la cuţite - MasterChef (20.30 - 22.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 486.000 10.8 25.1
2 Pro TV 300.000 6.7 15.5
3 Kanal D 169.000 3.8 8.7
4 Prima TV 100.000 2.2 5.2
5 DigiSport 1 90.000 2 4.6

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dumitriu Horia Dumitriu Horia
    Ma uit cu placere la finala master shef din 15 mai.
    Dar nu pot concepe o domnișoară cu par în șuvițe căzute spre ce gătește, cu lipsa evidenta de a nu respecta minime reguli de igiena.Petrișor lucra cu mănuși, unde este simbolica boneta a bucătarului clasic și educat?
  • doar eu doar eu
    @Alexandru Fostii 3 chefi de la pro erau SLABI mai ales italianca.Astia mai is ceva de capul lor,dar nu e suficient,aia e.Sa revină CHEFII la antene inapoi la pro daca se vrea audiențe la masterchef
  • Saly Saly
    E o diferență de clasă între bucătarii din cele două concursuri. Celor prezenți la Antenă nu prea le-a plăcut CARTEA!! La ANTENE se uită mulți fără de carte ori cu carte puțină, admiratori ai PSD! ( INTACT este trustul Hoțului cel Penal, condamnat la doar 10 ani!). Cei care au CARTE mai au și altceva de făcut, nu se uită zilnic la tv!! De aceea apare scorul... Cât privește noul sezon al ProTv cu concursul de dans , să vedem! Nici mie nu-mi place selecția de ”vedete”anunțată până acum, dar nu au găsit alele, probabil. La INTACT nu mă uit din motive de morală. A3, A1 manevrează cu nerușinare populația. Nu am nimic impotrivă dacă ar da faliment. Sunt canale de tv, cu filme artistice, filme documentare mult mai interesante. Ar trebui făcut un sondaj privitor și la studiile celor care se uită la tv. ( cu specificarea obligatorie a ”haltei” unde au studiat!). :-) O zi bună!
  • Iuli Iuli
    @Allex, cu ce spulbera dansul de pe Pro emisiunea culinara de pe Antena? Sa fim seriosi, cine se uita la Dancing With The Stars Romania in care apar vedete precum Oana Zavoranu, sau anonime ca Dana Budeanu?
    Emisiunea de pe Antena o sa castige public pana pe 6 martie, de o sa faca si 30% share, iar emisiunea de la Pro nu o sa aibe sanse contra Antenei.

    Asa cum a zis si Expertul, de ce ar vota cineva o pereche formata dintr-un dansator si o vedeta ca sa castige 50.000 de euro?

    Daca o vor pune sambata, tot vor lua bataie de la Antena. Publicul Pro e obisnuit cu filme sambata, iar sa fie o emisiune dansanta de vedete.. nu vor avea succesul dorit. Mai ales ca sambata o sa se lupte: Te cunosc vs. Dans vs. Bravo ai stil (care abia prinde locul 3), iar la Te cunosc sunt in acest sezon vedete precum Ruby, Ruby, Sore, Anda Adam, Cuza de la "Noaptea Tarziu"..
  • Brutus Brutus
    @Lucian: Da, ai perfectă dreptate, dar cei care comentează pe aici, marea majoritate, sunt postac produse sau antenă. Sunt convins că mulți dintre cei care-și dau cu părerea nu s-au uitat la aceste emisiuni.
  • Lucian Lucian
    La noi intotdeauna se va discuta distructiv. Intotdeauna vor fi pareri pro si contra, dar important este sa se discute civilizat. Eu unul nu pot decat sa ma bucur ca exista concurenta si chiar mi-as dori sa fie si mai apriga de atat, pentru ca nu au de castigat decat telespectatorii. Daca nu ar exista concurenta, acel post care va face o emisiune, o va face mai prost. Bucurati-va ca exista concurenta!
  • Expertul, Expertul,
    @allex, Pe ce te bazezi cand afirmi ca emisiunea de dans va spulbera antena lunea? Stiu ca decorul va fi spectaculos, dar asta din pacate nu conteaza pentru telespectatorul roman, vezi cazul chefi la cutite. Dancing With The Stars e cel mai tare format de dans la nivel global, dar pentru piata din Romania cred ca era mai potrivit Bailando por un Sueno, in care se imbina spectaccolul dansului cu emotia transmisa de cazurile concurentilor. Un show trebuie sa transmita dramatism, emotie, tensiune, si sa aiba jurati carismatici, iar Dancing With The Stars, nu transmite asta. Telespectatorul rezoneaza cu un anumit show atunci cand se identifica cu personajele de pe ecran. Ce motiv ar avea cineva sanatos la cap sa voteze perechea formata dintr-un dansator profesionist si o vedeta pentru a castiga 50.000 de euro?
  • mile mile
    de ce mareane , e buna pt ca e la pro tv , esti ofticos de nu ai comentat pana acum , ma bucur ca te enerveaza , alex , emisiunea aia plina de cocalari , despre ea vorbesti
  • Allex Allex
    Mile, nu ti fa de cap! Din 6 martie lunea va fi dansul care va spulbera Antena.
  • marian marian
    *** , am vazut m,c, e mult mai bun decat mizeria de la antenuta . e adevarat ca juriul este timid dar isi va reveni pe parcurs . nu ma intereseaza ce spun antenisti , sa vedem vineri cum va sterge pe jos pro , antenuta ta
  • sica sica
    CALITATE SI MONTAJ MAI BUN PE ANTENA 1
    BV.
  • mile mile
    marean inca nu are curajul sa apara , iuli pai ce face suleyman cel nou , prea slab la comercial , e bine ca nu ze mai uita lumea la turci , sunt alte seriale mult mai bune , expert tu cat ai primit din veniturile pro tv
  • alex2 alex2
    Macar la Antena juriul e format din bucatari de meserie. La ProTV in juriu e un fost realizator de radio care se crede bucatar. Cum ar fi sa fie in juriu Dan Negru? S-ar uita cineva vreodata?
  • Allex Allex
    Asa e din pacate.. dar nu mi se pare ca , calitatea show-urilor vocea si rat a scazut. Problema este ca se filmeaza in studiouri mici si slab dotate(Kentauros) si asta afecteaza efectul vizual.
  • Expertul, Expertul,
    @parerea mea, Da, esecul Masterchef a fost previzibil, asa cum este si Dancing With The stars! Din pacate CME nu va schimba prea curand managementul pentru ca livreaza rezultate financiare din ce in ce mai bune si asta conteaza pentru companie. Managementul va fi schimbat doar cand rezultatele financiare vor fi dezastruoase si atunci va fi prea tarziu pentru ProTV. În ultimul trimestru al anului 2016 (octombrie – decembrie), grupul Pro TV a obținut un venit net în valoare de 54.7 milioane de dolari, reprezentând o creștere de 16.2% față de aceeași perioadă a anului 2015, la rate constante ale cursului de schimb valutar. La nivelul întregului an 2016, grupul Pro TV a obținut un venit net de 172.9 milioane de dolari, reprezentând o creștere de 11.3% la rate constante ale cursului de schimb valutar, faţă de aceeaşi perioadă a anului 2015.



    În 2016, postul de televiziune Pro TV a obținut cel mai mare share mediu din prime time de la măsurătoarea modernă a audiențelor, 25.0%, reconfirmând, astfel, poziția sa în piață! La nivelul de grup, Pro TV a obținut o medie de 4.5 puncte de rating și 25.1% share pe parcursul întregii zile și 10.3 puncte de rating și 29.1% share în prime time, la nivelul publicului comercial, în timp ce grupul media secund a înregistrat o medie de 3.8 puncte de rating și 21.3% share pe parcursul întregii zile și 7.4 puncte de rating și 21.0% share în prime time.



    În perioada octombrie – decembrie 2016, grupul Pro TV a înregistrat o medie de audiență de 5.0 puncte de rating și 26.9% share pe parcursul întregii zile și 11.4 puncte de rating și 29.8% share în prime time, spre deosebire de grupul media situat pe locul al doilea, care a înregistrat 4.3 puncte de rating și 22.8% share pe parcursul întregii zile, 9.0 puncte de rating și 23.7% share în prime time, pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.



    “În 2016, grupul Pro TV a înregistrat rezultate foarte bune atât la nivelul cifrelor de audiență obținute, cât și al rezultatelor financiare, care au dus la o contribuție semnificativă companiei CME. Suntem foarte mândri de aceste rezultate și le mulțumim tuturor partenerilor care sunt alături de noi! Avem încredere că și anul 2017 va fi unul care va duce mai departe trendul ascendent pe care l-am avut în ultimul an.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

    Despre PRO TV

    În România, din portofoliul CME fac parte: Pro TV - liderul televiziunilor din România, Acasă, Acasă GOLD, Pro Cinema, ***, MTV România și Pro TV Internațional. Lansat în decembrie 1995, Pro TV este liderul televiziunilor din România. Cu un public țintă format din adulți cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani din zone urbane, Pro TV oferă o grilă diversă de programe, care include filme și seriale internaționale de top, dar și o varietate de producții locale - știri, emisiuni de divertisment și programe de ficțiune.

Trimite un comentariu

sus