AUDIENŢE. La momentul Lorelai Moşneguţu, fetiţa fără mâini care a emoţionat juriul Românii au talent, pe publicul comercial a existat doar Pro TV.
Diferenţa dintre Românii au talent şi locul doi a fost uriaşă la ultimul act al serii. Pe publicul între 18 şi 49 de ani, Pro TV a avut cifre de peste 20 de ori mai mari decât locul al doilea.
Mai exact, momentul emoţionant a ţinut în faţa televizoarelor peste 1,1 milioane de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Locul doi, Kanal D, avea 50.000 de persoane pe acest segment.
În termeni de cotă de piaţă, cele 10 minute cu Lorelai Moşneguţu au avut 70% market share pe publicul comercial. Cu alte cuvinte, aproape trei sferturi din publicul între 18 şi 49 de ani care avea televizoarele deschise era pe momentul de pe Pro TV.
Cifrele de la actul fetiţei de 15 ani, fără mâini, au fost mult peste celelalte staţii şi la nivelul întregi şi la oraşe.
Pe întreaga ţară, audienţa momentului de la Românii au talent a fost de aproape zece ori mai mare decât a locului secund.
La oraşe, performanţa lui Lorelai Moşneguţu i-a adus Pro TV cifre de 12 ori mai mari decât următorul post pe interval.
Audienta momentului Lorelai Moşneguţu, la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 3.638.000 | 20.3 | 58.5 |
2 | Kanal D | 384.000 | 2.1 | 6.2 |
3 | Romania TV | 291.000 | 1.6 | 4.7 |
4 | Antena 3 | 184.000 | 1 | 3 |
5 | Antena 1 | 133.000 | 0.7 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta momentului Lorelai Moşneguţu, în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.294.000 | 23.6 | 60.5 |
2 | Romania TV | 196.000 | 2 | 5.2 |
3 | Kanal D | 176.000 | 1.8 | 4.6 |
4 | Antena 3 | 87.000 | 0.9 | 2.3 |
5 | Acasa | 76.000 | 0.8 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta momentului Lorelai Moşneguţu, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.154.000 | 25.6 | 69.2 |
2 | Kanal D | 50.000 | 1.1 | 3 |
3 | Acasa | 40.000 | 0.9 | 2.4 |
4 | Film Cafe | 39.000 | 0.9 | 2.3 |
5 | Antena 1 | 34.000 | 0.8 | 2.1 |
CITEŞTE povestea lui Lorelai Moşneguţu, fetiţa fără mâini, AICI
VEZI audienţele întregii emisiuni de aseară, AICI
Citeşte şi:
- VIDEO. Povestea fetiţei fără mâini care a impresionat juriul Românii au talent: Cântă de la grădiniţă, iar la orgă de trei ani
- AUDIENTE. Românii au talent, cifrele ediţiei: de patru ori peste Kanal D şi de peste zece ori mari decât Antena 1
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii