AUDIENŢE. Românii au talent a avut, la a treia ediţie, cifre peste săptămâna trecută. Audienţele Pro TV au fost de câteva ori mai mari decât posturile de pe locurile următoare.
Pe publicul comercial, cota de piaţă a Pro TV a fost de aproape 57%. Cu alte cuvinte, pe acest target, Românii au talent a adunat mai mult decât toate cele aproape 60 de posturi TV monitorizate la un loc.
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 3,6 milioane de români s-au uitat la emisiunea jurizată de Florin Călinescu, Andra, Mihaela Rădulescu şi Andi Moisescu. Săptămâna trecută, la show se uitau 3,3 milioane.
Audienţa Pro TV a fost de trei ori mai mare decât a Kanal D (locul doi) şi de aproape şase ori mai mare decât a Antenei 1.
URBAN. Două milioane de telespectatori la oraşe pentru Românii au talent (cu 70.000 peste ediţia trecută). Emisiunea prezentată de Smiley şi de Pavel Bartoş a fost de trei ori şi jumăate peste Kanal D şi de şapte ori peste Antena 1.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, în număr de persoane, cifrele au fost apropiate de săptămâna trecută: un milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut. Cota de piaţă a fost peste săptămâna trecută: 56% dintre telespectatorii între 18 şi 49 de ani care aveau televizoarele deschise se uitau la Pro TV.
Audienta posturilor TV vineri, 3 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 3.572.000 | 19.9 | 43.2 |
2 | Kanal D | 1.123.000 | 6.3 | 13.6 |
3 | Antena 1 | 610.000 | 3.4 | 7.4 |
4 | Romania TV | 310.000 | 1.7 | 3.8 |
5 | Antena 3 | 268.000 | 1.5 | 3.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 3 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.999.000 | 20.5 | 43.7 |
2 | Kanal D | 566.000 | 5.8 | 12.4 |
3 | Antena 1 | 285.000 | 2.9 | 6.2 |
4 | Romania TV | 202.000 | 2.1 | 4.4 |
5 | Antena 3 | 153.000 | 1.6 | 3.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV 3 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.001.000 | 22.2 | 55.7 |
2 | Antena 1 | 132.000 | 2.9 | 7.3 |
3 | Kanal D | 130.000 | 2.9 | 7.2 |
4 | Prima TV | 37.000 | 0.8 | 2.1 |
5 | Romania TV | 34.000 | 0.8 | 1.9 |
VEZI audienţele de săptămâna trecută, AICI
VEZI ce audienţe a avut Românii au talent la debutul sezonului, AICI
VEZI cum a debutat Românii au talent anul trecut, dar şi în toate sezoanele de până acum, AICI
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Promo-ul iUmor este folosit de Jocuri de celebritate :)