Skip to main content

Ziua Antenei. Lider cu Chefi la cuţite, lider cu Acces direct, lider şi în prime-time pe comercial şi urban

 
Ziua Antenei. Lider cu Chefi la cuţite, lider cu Acces direct, lider şi în prime-time pe comercial şi urban

Acces Direct şi Chefi la cuţite au fost luni programele de forţi ale Antenei 1, cele care au pus postul în poziţia de lider pe mai multe tronsoane.

Publicitate

Antena 1 a fost lider:

  • în prime-time, pe publicul comercial şi la oraşe.
  • a fost lider cu Acces Direct pe toate targeturile.
  • pe primul loc în audienţe cu Chefi la Cuţite, la oraşe şi pe publicul comercial

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de marţi, pe intervalul Chefi la cuţite:

NAŢIONAL. Kanal D a avut naţionalul. Postul turcesc a avut cu serialul Dragoste infinită o medie de 1,5 milioane de privitori în fiecare minut de difuzare, în cele trei ore de intersecţie cu Chefi la cuţite. Cooking show-ul de pe Antena 1 a obţinut o medie de 1,3 milioane de persoane, în timp ce Pro TV a fost pe trei cu aproape 1,2 milioane, media.

Digi Spor a fost a patra televiziune, cu meciul Steaua (FCSB) - Viitorul, meci încheiat cu 1 la 1.

URBAN. Chefii au fost şefi la oraşe. Antena 1 a obţinut o medie de aproape 800.000 de orăşeni. Locul al doilea a fost al kanal D: 730.000 media. Pro TV, cu Uite cine dansează pe interval, a avut o medie de 620.000 de privitori.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, show-ul Antenei 1 a fost lider detaşat: pjumătate de milion, media pe minut. Antena 1 a avut un avans de 200.000 de persoane faţă de Pro TV, care a avut locul al doilea.

Acces direct, lider cu soţul cântăreţei de muzică populară Ileana Ciuculete

Emisiunea Acces Direct, prezentată acum de Mirela Boureanu Vaida, a fost lider detaşat, avându-l invitat pe Cornel Galeş, soţul cântereţei Ileana Ciuculete, care s-a stins luna trecută.

Emisiunea a fost urmărită, în medie, de 1,3 milioane de persoane din toată ţara, cu aproape 400.000 de persoane peste Pro TV.

Aproape jumătate din cei 1,3 milioane erau de la oraşe. Pe comercial, postul a avut o medie de 200.000 de privitori.

ÎN PRIME-TIME. Pe intervalul 19.00 - 23.00, Antena 1 a avut prima poziţie la oraşe şi pe publicul comercial. 720.000 a fost media de telespectatori obţinută de Antena 1 în intervalul amintit. Pro TV a fost pe doi, cu aproape 700.000, media.

Pe comercial, Antena 1 a avut un avans de 100.000 de privitori în faţa Pro TV? 410.000, media Antenei 1 vs 310.000, media Pro TV.

Audienta posturilor TV marţi, 24 aprilie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20.30 - 23.30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Kanal D 1.509.000 8.4 18.3
2 Antena 1 1.328.000 7.4 16.1
3 Pro TV 1.196.000 6.7 14.5
4 DigiSport 1 552.000 3.1 6.7
5 Romania TV 310.000 1.7 3.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 24 aprilie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20.30 - 23.30), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 794.000 8.2 17.6
2 Kanal D 727.000 7.5 16.1
3 Pro TV 617.000 6.3 13.7
4 DigiSport 1 405.000 4.2 9
5 Antena 3 192.000 2 4.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 24 aprilie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20.30 - 23.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 501.000 11 27.2
2 Pro TV 293.000 6.5 15.9
3 Kanal D 233.000 5.1 12.7
4 DigiSport 1 172.000 3.8 9.3
5 Acasa 44.000 1 2.4

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    stefan, eu ma uit in fiecare zi la conursuri de cultura generala , de mult la cele din serbia , acum si la cel din romania , din pacate singurul , pt romani nu exista aceasta obisnuinta , in serbia aceste emisiuni sunt in topul vizionarii , peste cele cu talentati , depinde cum iti inveti poporul
  • marian marian
    Mai voi nu vedeti ca ei au scris audiente de mari ,astea sunt audientele de luni
  • StefanS StefanS
    mile, nu-i asa ca fiecare raspuns de la emisiunea de la TVR este pentru tine o noutate?
  • mile mile
    heinz, iti trebuie inteligenta sa te uiti la castiga romania la tvr 2 , la un concurs de cultura generala , nu pt ce spun romanii , aia este o emisiune de divertisment ca te pui cu blondele , cu intrebari mai nimic la pro tv , nu e nevoie sa fi prea destept sa sti ce spun 100 de romani , e doar nimereala
  • heinz heinz
    Ce a fost pe "*** *** de" pe intervalul ala de a facut audienta aia?
    Ma asteptam sa faca audienta buna ProTv cu filmul ala, a fost un film foarte bun!

    Iar *** ala de "***" a bătut "Ce spun romanii"? Se vede cat de inteligent e publicul din Romania...
  • Maria Maria
    Ce ma amuza faptul ca toți comentează aici, dar nimeni nu și-a dat seama de greșeală din articolul. Și aici ma refer la faptul ca este luni 24 aprilie, nu marți...
  • Stela Stela
    Doamna Iulia Bunea, va rugam din suflet sa postati si audientele serialelor tv pe luna martie.
  • Sorin Sorin
    mooaaa, unde s-a ajuns!!!
    va certati pe sferturi de ora, pe identitati furate, pe bucurii ca unul e mai slab decat altul, de cine pe cine plateste si cu cat.
    fereasca sa afirmi ca ti-a placut o emisiune si imediat se gasesc 10 sa spuna ca esti platit sau ca n-ai gust.
    praf.
  • Expertul'' Expertul''
    @Mihai Florin (Expertul), ne-ai mai zis...incearca, originalitatea nu omoara!
  • mile mile
    geo, a tinut pana aproape de 11 iumor, poate au fost apropiate
  • dan dan
    sunt multi aici care lauda performanta antenei sau a pro tv foarte multi fani unii zici ca s angajati pe la posturile sus mentionate nu stiu cati stiu ceea ce conteaza foarte mult nu ca pro tv e nr 1 sau antena 1 ci ca e competitie si asa se investeste in formate noi care poate prind sau nu la public...in afara de cele 2 tv nu vedeti ca nimeni nu mai face nimic?
    kanal d in afara de serialele acelea nu investeste in divertisment de aceea eu nu consider ca e in lupta cu cele 2 desi sta f bn in audiente...prima nu e vizibila tvr 1 nu mai e cum treb sa fie ..national tv nici nu stiu cu ce traieste
  • geo geo
    Da, mă mile, cifrele ale de duminică nu au fost pe intervalul Iumor...ca să vezi...Iumor și filmul Pro Tv au început la aceeași oră, doar că Iumor a ținut mai mult, cu un sfert de oră. Eu chiar nu contest succesul de ieri al A 1...dar oare de ce este ”agitație” și mile se dă în spectacol doar după serile în care A 1 performează ?
  • Mihai Florin (Expertul) Mihai Florin (Expertul)
    @Fake Expertul, Cata originalitate la antena:) In 2013, antenistii au imprumutat, ca sa nu spun furat, sloganul "Prinde gustul competitiei" pentru a promova top chef, iar in 2017, au ajuns sa comenteze folosind nickname-ul altor persoane. Observ ca antenistii sunt tot mai josnici!
  • Expertul, Expertul,
    Este o iluzie faptul ca pleaca din 11, capatos... Pleaca din mult mai putin, pentru ca programul sefilor are la final multe minute de sigle, in care publicul schimba. Cu toate astea, are medii de 4-5, si 20 share, ceea ce e urias pentru ora aia. Dar, da, pe madalin l-a terminat definitiv.
  • mile mile
    mihai, nu au fost pe intervalul iumor , de aceea nu ma intereseaza, masterchef aseara oare ce a facut , a reusit sa fie peste capatos sau nu , madalin ionescu cred ca nici nu mai respira , capatos incepe de la 11 rating si in acest sezon l-a ingropat

Trimite un comentariu

sus