Acces Direct şi Chefi la cuţite au fost luni programele de forţi ale Antenei 1, cele care au pus postul în poziţia de lider pe mai multe tronsoane.
Antena 1 a fost lider:
- în prime-time, pe publicul comercial şi la oraşe.
- a fost lider cu Acces Direct pe toate targeturile.
- pe primul loc în audienţe cu Chefi la Cuţite, la oraşe şi pe publicul comercial
Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de marţi, pe intervalul Chefi la cuţite:
NAŢIONAL. Kanal D a avut naţionalul. Postul turcesc a avut cu serialul Dragoste infinită o medie de 1,5 milioane de privitori în fiecare minut de difuzare, în cele trei ore de intersecţie cu Chefi la cuţite. Cooking show-ul de pe Antena 1 a obţinut o medie de 1,3 milioane de persoane, în timp ce Pro TV a fost pe trei cu aproape 1,2 milioane, media.
Digi Spor a fost a patra televiziune, cu meciul Steaua (FCSB) - Viitorul, meci încheiat cu 1 la 1.
URBAN. Chefii au fost şefi la oraşe. Antena 1 a obţinut o medie de aproape 800.000 de orăşeni. Locul al doilea a fost al kanal D: 730.000 media. Pro TV, cu Uite cine dansează pe interval, a avut o medie de 620.000 de privitori.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, show-ul Antenei 1 a fost lider detaşat: pjumătate de milion, media pe minut. Antena 1 a avut un avans de 200.000 de persoane faţă de Pro TV, care a avut locul al doilea.
Acces direct, lider cu soţul cântăreţei de muzică populară Ileana Ciuculete
Emisiunea Acces Direct, prezentată acum de Mirela Boureanu Vaida, a fost lider detaşat, avându-l invitat pe Cornel Galeş, soţul cântereţei Ileana Ciuculete, care s-a stins luna trecută.
Emisiunea a fost urmărită, în medie, de 1,3 milioane de persoane din toată ţara, cu aproape 400.000 de persoane peste Pro TV.
Aproape jumătate din cei 1,3 milioane erau de la oraşe. Pe comercial, postul a avut o medie de 200.000 de privitori.
ÎN PRIME-TIME. Pe intervalul 19.00 - 23.00, Antena 1 a avut prima poziţie la oraşe şi pe publicul comercial. 720.000 a fost media de telespectatori obţinută de Antena 1 în intervalul amintit. Pro TV a fost pe doi, cu aproape 700.000, media.
Pe comercial, Antena 1 a avut un avans de 100.000 de privitori în faţa Pro TV? 410.000, media Antenei 1 vs 310.000, media Pro TV.
Audienta posturilor TV marţi, 24 aprilie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20.30 - 23.30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.509.000 | 8.4 | 18.3 |
2 | Antena 1 | 1.328.000 | 7.4 | 16.1 |
3 | Pro TV | 1.196.000 | 6.7 | 14.5 |
4 | DigiSport 1 | 552.000 | 3.1 | 6.7 |
5 | Romania TV | 310.000 | 1.7 | 3.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 24 aprilie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20.30 - 23.30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 794.000 | 8.2 | 17.6 |
2 | Kanal D | 727.000 | 7.5 | 16.1 |
3 | Pro TV | 617.000 | 6.3 | 13.7 |
4 | DigiSport 1 | 405.000 | 4.2 | 9 |
5 | Antena 3 | 192.000 | 2 | 4.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 24 aprilie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20.30 - 23.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 501.000 | 11 | 27.2 |
2 | Pro TV | 293.000 | 6.5 | 15.9 |
3 | Kanal D | 233.000 | 5.1 | 12.7 |
4 | DigiSport 1 | 172.000 | 3.8 | 9.3 |
5 | Acasa | 44.000 | 1 | 2.4 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii