Skip to main content

MARTIE. Scăderi masive după luna protestelor: Realitatea şi Digi, la jumătate. Cifre mai mici şi la RTV şi Antena 3

 
MARTIE. Scăderi masive după luna protestelor: Realitatea şi Digi, la jumătate. Cifre mai mici şi la RTV şi Antena 3

AUDIENŢE. După încheierea protestelor de stradă, audienţele posturilor de ştiri au scăzut semnificativ. În luna martie, cifrele au fost semnificativ mai mici.

Publicitate

În procente, cele mai afectate au fost Realitatea TV şi Digi 24, care au avut audienţe la jumătate în martie, faţă de luna februarie, o perioadă încărcată în evenimente. Scăderi au fost şi la Antena 3 şi România TV, staţii care au pierdut în martie cam un sfert din publicul pe care îl aveau în februarie.

Pe lângă lipsa evenimentelor de amploare în luna martie, la scăderea staţiilor de ştiri s-a adăugat şi consumul de televiziune general mai scăzut, dar şi faptul că marile staţii sunt în plin sezon cu marile formate (Pro TV , Antena 1) sau cu seriale noi (Kanal D).

PRIME-TIME. De exemplu, în Prime-Time, Realitatea TV (postul cu cea mai evidentă atitudine pro-manifestaţii Piaţa Victoriei) avea în februarie 120.000 de telespectatori în mediul urban. În martie, a rămas cu puţin peste 50.000. Digi 24 număra seara, 115.000 de telespectatori în februarie. În martie, media Digi 24 în Prime-Time a fost de 60.000.

La B1 TV, scăderea este mai mică: de la 62.000, la 56.000.

MEDIA PE ZI. După media pe zi, Digi 24 şi Realitatea TV aveau, în februarie, 60.000-65.000 medie la oraşe. În martie, au scăzut la jumătate.

ŞI B1 scade, dar mai puţin: de la 44.000 la 36.000.

În cazul Realitatea TV şi Digi 24, scăderile sunt aproximativ la acelaşi nivel şi după media la nivelul întregii ţări. Minus şi la B1, dar în procent mai mic.

Ce s-a întâmplat la cele mai urmărite staţii de ştiri România TV - Antena 3:

NATIONAL. Atât România TV, cât şi Antena 3, au avut audienţe mai mici în martie, decât în febuarie. La nivelul întregii ţări, în Prime-Time, ambele posturi aveau peste jumătate de milion în februarie. În martie, România TV a rămas la 393.000 audienţă, iar Antena 3, la 387.000.

După media pe zi, ambele posturi au un minus de aproximativ 70.000 de telespectatori. Avansul RTV în faţa Antenei 3 este aici puţin mai mare: 231.000 la 214.000.

URBAN. La oraşe, Antena 3 are intervalul de maximă audienţă (cu un avans de 25.000 de telespectatori în faţa RTV). Scăderi apropiate la ambele posturi (minus de aproximativ 50.000 de persoane).

După media pe zi la oraşe, România TV şi Antena 3 sunt egale ca rating, iar în număr de persoane RTV are 2.000 în plus.

Audienţa posturilor de ştiri în lunile ianuarie, februarie şi martie, după media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audienţă, 19.00-23.00):

PRIME-TIME URBAN:

IANUARIE Persoane (Rtg%) FEBRUARIE Persoane (Rtg%) MARTIE Persoane (Rtg%)
Romania TV 396.000 (4,1) Antena 3 360.000 (3,7) Antena 3 270.000 (2,8)
Antena 3 391.000 (4) Romania TV 348.000 (3,6) Romania TV 245.000 (2,5)
Realitatea 83.000 (0,9) Realitatea 118.000 (1,2) Digi 24 61.000 (0,3)
B1 TV 81.000 (0,8) Digi 24 114.000 (1,2) B1 TV 56.000 (0,6)
Digi 24 74.000 (0,8) B1 TV 62.000 (0,6) Realitatea 53.000 (0,5)

PRIME-TIME NAŢIONAL:

IANUARIE Persoane (Rtg%) FEBRUARIE Persoane (Rtg%) MARTIE Persoane (Rtg%)
Romania TV 565.000 (3,2) Romania TV 513.000 (2,9) Romania TV 393.000 (2,2)
Antena 3 560.000 (3,1) Antena 3 512.000 (2,9) Antena 3 387.000 (2,2)
B1 TV 119.000 (0,7) Realitatea 162.000 (0,9) B1 TV 84.000 (0,5)
Realitatea 112.000 (0,6) Digi 24 131.000 (0,7) Realitatea 76.000 (0,4)
Digi 24 88.000 (0,5) B1 TV 106.000 (0,6) Digi 24 70.000 (0,4)

Audienţa posturilor de ştiri în lunile ianuarie, februarie şi martie, după MEDIA PE ZI:

ZI URBAN

IANUARIE Persoane (Rtg%) FEBRUARIE Persoane (Rtg%) MARTIE Persoane (Rtg%)
Romania TV 235.000 (2,4) Romania TV 200.000 (2) Romania TV 147.000 (1,5)
Antena 3 213.000 (2,2) Antena 3 194.000 (2) Antena 3 145.000 (1,5)
B1 TV 52.000 (0,5) Digi 24 64.000 (0,7) Digi 24 37.000 (0,4)
Digi 24 50.000 (0,5) Realitatea 61.000 (0,6) B1 TV 36.000 (0,4)
Realitatea 49.000 (0,5) B1 TV 44.000 (0,5) Realitatea 29.000 (0,3)

ZI NAŢIONAL

IANUARIE Persoane (Rtg%) FEBRUARIE Persoane (Rtg%) MARTIE Persoane (Rtg%)
Romania TV 345.000 (1,9) Romania TV 307.000 (1,7) Romania TV 231.000 (1,3)
Antena 3 313.000 (1,8) Antena 3 288.000 (1,6) Antena 3 214.000 (1,2)
B1 TV 85.000 (0,5) Realitatea 88.000 (0,5) Realitatea 42.000 (0,2)
Realitatea 70.000 (0,4) B1 TV 85.000 (0,5) B1 TV 59.000 (0,3)
Digi 24 61.000 (0,3) Digi 24 76.000 (0,4) Digi 24 42.000 (0,2)

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Stela Stela
    Postati si audientele pe luna martie 2017.
  • Dan Dan
    succes
  • sgiu sgiu
    A,ar fi bune audiențele lunare ale celorlalte posturi
  • sgiu sgiu
    1.marian,nu alta,dar să se știe.
    2.de ce aș fi bucuros?doar vreau să știu,una alta,să mai comentez și eu :)
    3.să nu mă înțelegi greșit,dar e bine să se știe oricând audiențe,de e lider antena sau pro sau tvr sau minimax sau oricare.Să fie.Mie nu-mi pasă cine iese.
    4.Prefer să nu fiu fanatic a unui post x sau y,dar uneori...sunt înțeles greșit,ca și acum de tine
    5.Asta e tot ce am vrut să zic
    6.O zi bună în continuare tuturor.
    7.Pa
  • mile mile
    mareane, de ce sa se ascunda esecul pro tv , duminica e deja finala , e epic
  • marian marian
    Mile si sgiu , gata puteti sa va bucurati , sa fiti fericiti
  • sgiu sgiu
    În intervalul orar în care a fost difuzată, 20.29-23.25, emisiunea „Chefi la cuțite” a fost lider de piață cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 10,6 puncte de rating și 29 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6,1 puncte de rating și 16,8 % cota de piață. Iar la orașe, Antena 1 a condus cu 7,6 puncte de rating și 17,6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv ocupa locul al treilea, după Kanal D, cu o medie de 6,1 puncte de rating și 14 procente din cota de piață.
    sursa:http://a1.ro/chefi-la-cutite/stiri/prima-confruntare-a-incins-spiritele-la-chefi-la-cutite-showul-a-fost-lider-de-piata-id648312.html
  • mile mile
    scaderi masive si la pro tv , nu doar la stiri, ieri dezastru cu dansul , chefii 10 , 9 , pro tv 6,1 , mai rai decat duminica , doua zile de cosmar pt ei, deci poti sa ai mega studio si sa fie degeaba , antena cu studiouri mici are audiente mari si in crestere, vad ca pagina e in doliu , condoleante
  • Florin Florin
    Permiteti-mi o gluma: audientele serialelor/talkshowurilor pe martie? :D
  • sgiu sgiu
    Iar ii antena lider.Nu sunt audiente
  • mile mile
    alex, normal ca se termina joi, doar pt ca copiii nu mai fac rating , in general , pro tv va termina emisiunea duminica , de ce crezi , daca nici la ei nu merge, e clar ca se vor scoate , dar nu ne spui nimic despre iubita ta voce , de ce nu face ea audienta
  • alex2 alex2
    Next Star nu are cum sa mearga decat foarte repede in jos pentru ca juriul e foarte aiurea (Dorian? CRBL? Niciunul nu stie sa cante si sa danseze macar la nivelul copiilor de 10 ani) si pentru ca au adaugat ideea de mentor iar fiecare jurat se razbuna pe ceilalti dand note proaste indiferent de ce fac concurentii.
    E timpul sa inchida emisiunea cat inca mai gasesc fraieri care sa participe.
  • Mihai Florin Mihai Florin
    @Dan, Vrei ceva #epic? Managementul a avut curaj sa inlocuiasca emisiunea lui Maruta cu Ce spun romanii, un show foarte curat, iar cu aceasta miscare ProTV este lider in access. Fiecare editie din primele 6 #romaniiautalent sezonul 7, a fost urmarita de peste 50% dintre telespectatorii din targetul comercial! Se poate si fara asa zisa mare producatoare, iar show-urile au devenit mult mai curate! In fiecare sambata, filmul Pro bate Te cunosc de undeva, o emisiune de forta a antenei 1, sezoanele trecute.
  • mile mile
    dezastru pt pro tv , scadere masiva pt voce si panica pe pagina de media
  • Iuli Iuli
    Audientele generale? Audientele de duminica? De ce le evitati? A luat bataie pro duminica si a scazut mult in martie?

Trimite un comentariu

sus